Symptomen NOD eind Juni / begin Juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daenerys, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    aah DD, komt wel goed meis! dikke knuff!

Hier al het eerste bloed gespot.. denk dat het door gaat zetten dus einde oefening.
    Cyclus zou dan 29 dagen zijn. Gelukkig korter als langere cyclus zeg k dan maar.. :)

2. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Bedankt allemaal meiden, hoop het ook!! Zal zo maar weer een testje wagen en stel de dokter nog even uit tot morgen dan is het 10 dagen overtijd en dat lijkt me echt reden genoeg om me te helpen! Al is het niet zwanger, dan zou mn cyclus ineens erg raar gaan doen!

DD: succes meid! Komt vast goed!

Daenerys: Ah balen meid! Maar idd is je cyclus niet zo super lang! Maar toch had je natuurlijk lievr een positieve test in handen!

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ik ga dalijk testen kopen en er 1 doen. Die van 2v5, die zal wel goed zijn die plus neem ik niet meer.
    Dan kunnen we kijken dat ie negatief is en heeft ml ook een gerust hart dat ik morgen bij de tandarts die röntgenfoto's kan doen.

4. Zograagnog1

Daenerys, ja ik nuchter proberen te zijn maar ml die twijfelt erg. Hij zag natuurlijk die plustesten ook,, en een zwangerschapslijn in ene keer op mijn buik.
    Ik ga nu een test kopen die kruidvat 2v5 zal wel negatief zijn en dan moet ie het accepteren dat het voor nu niet zo is.

5. Zograagnog1

Hoi Kheyra, ik geloof het niet meer zo na alles wat er tegen mij is gezegd maar ga nu naar de winkel voor een kruitvat 2v5 test.

Laat het jullie nog wel weten.

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    zograagnog1; spannend! Ik wacht vol spanning af op je test.. ga je hem zo gelijk doen als je terug bent? :)

miloena: ja indd jammer, maar ben wel blij dat mijn cyclus wat korter word, zit dicht bij de nette 28 dgn cyclus hihi.
    mijn instelling is altijd het negatieve omzetten in het positieve :D
    Valt natuurlijk niet altijd mee..:)

7. SapphireArt

30 mei 2014
    96
    0
    0
    fotograaf
    Capelle a/d IJssel
    Morgen is m'n NOD. Nog geen gevoel dat m'n ongi eraan komt. Vandaag ook een testje gewaagd, maar die was negatief helaas.
    Dus t blijft nog spannend. Ik hoop niet dat m'n cyclus weer veel langer is.

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier met een bekertje ochtendurine 4 testen gedaan. 1 vroege test 1 gevoelige test 1 ovulatietest en 1 normale test
    alle testen negatief.. wat moet ik hier nou mee

Bijgevoegde bestanden:

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Pff jeetje miloena.. als ze negatief zijn kun je er denk ik maar beter van uitgaan dat het niet zo is helaas.. :(
    Zou ook je huisarts gaan bellen om hulp te zoeken voor evt. wat ondersteuning om je cyclus te doorbreken.
    Heel veel sterkte meid!

10. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Spannend!
    Hoop voor jou dat je menstruatie uitblijft. :)
    Had hier dezelfde gedachte inderdaad, als mijn cyclus nou maar niet langer word! Vandaag ongesteld geworden met een cyclus van 29 dagen dus 3 dgn korter als hiervoor.
    Uiteraard hoop ik voor jou dat het wel raak is!! :D

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Daenerys; zon gevoel heb ik zelf nu ook al! Vind het allemaal zo raar en weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet. Morgen maar de huisarts bellen en dan maar een bloedtest. Het kan zijn dat al het Hcg in mijn lichaam nodig is en er nog niks via urine uit word gestoten. Maar het kan ook zijn dat mijn cyclus er vandoor gaat en sat het allemaal vanaf nu ontregeld is.. geen idee. Begint me nu een beetje te frustreren

12. Zograagnog1

Gelijk getest en negatief.
    Weet hij nu ook dat het echt niet zo is.

13. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Balen dames met negatieve testen of uitblijvende menstruatie. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen!!

14. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

jeetje dames wat een slecht nieuws allemaal

inmiddels ben ik maar afleiding aan het zoeken al 10x op de wc gezeten in een uur van de spanning
    idioot eigenlijk straks valt het mee en maak ik mezelf gewoon stik gek

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh nee allemaal slecht nieuws. Balen daenerys! Dat houd wel in dat je lf 13 dagen is, dat is netjes! (Ik doe ook positieve uit negatieve halen, glas is halfvol enz)
    @maantje: ben je al bij huisarts geweest?
    @DD: snap ik! Komt echt goed ;)

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

@miloena: zo dat zijn een hoop testen met 1 urine? Ik heb weleens gelezen dat je een cyclus over kan slaan.
    @zograagnog1: inderdaad Tempen en ovulatietest kan iets meer rust geven als er dan wat gebeurd zie je het terug.

17. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

@mamalap over een uurtje naar de huisarts.... Spannend....

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @DD; hoe ging het allemaal? Viel het je mee?

@ Maantje; hoe ging het bij de dokter? Binnekort de mmm in?

@mamalap; ik kan van alles gaan bedenken maar ga het maar even afwachten en morgen de dokter maar even bellen. Ik ben niet zwanger maar voel me wel zwanger erg raar, wil graag defenitief een antwoord wat het nou is.

Alle testen van vanochtend waren negatief.. maar de ovulatie test was positief hou zou dat kunnen?

19. DutchDiamond

@miloena
    heb er een uur in het totaal gezeten
    was blij met me emla creme voelde weinig gelukkig:)
    maar na een hele uitleg trillende handen zweet op me voorhoofd
    viel het opzich wel mee de eerste keren zullen nog wel moeilijk worden vrees ik

ik denk dat ik morgen een testje ga doen is ie negatief begin ik morgen met de opwekkers

20. DutchDiamond

@miloena
    misschien schijnzwanger? tijdens de eisprong iets niet goed gegaan?of geen ei gehad misschien?

raar dat je negatief test en zolang overtijd ben ben benieuwd wat de dokter zegt

Deel Deze Pagina