Dit zijn de spuiten voor de eerste 5 dagen heb nog zo'n pakketje Ben nu met de opwekkers begonnen Heb wel daar een fout mee gemaakt I.p.v 2x1 tablet nu 1x2 tabletten ingenomen hopelijk maakt het niet veel uit Ben nog niet ziek iedergeval
Nog 4.. Heb me vandaag heel ellendig gevoelt.. Krampjes en misselijk kan niet veel eten.. Erg moe.. Heb gewoon van 15.30-18.30 geslapen....
Hoi dames, sorry heel druk gehad vandaag met werk. Inderdaad daenerys gefeliciteerd met je verjaardag!! @truelove: heb je nog geen testje durven wagen? @DD: fijn zo'n pakketje. Maar krijg je nog controle echo of iets?
op de 3e menstruatie dag moet ik beginnen met spuiten en dan op de 10e dag krijg ik me eerste echo dan kan de dosis nog aangepast worden hoger of lager hangt van me ei af en dat zo elke echo word zoals ze het zei nu nauwlettend in de gaten gehouden omdat ik ook overstimulatie kan krijgen bv:8 eitjes rechts en 5 links dan stoppen ze de ronde op het moment dat er 1 of 2 eitjes 20mm zijn dan moet ik die dag de pregnyl prikken (dus dan zelfs 2 spuiten op 1 dag) na de pregnyl en het klusadvies (om het leuk te houden zeggen ze gewoon je moet nu het bed gaan delen) krijg ik utrogestan (vaginale pillen) dus het is een heel gedoe zie er ook nog erg tegenop maar het komt wel goed hoop ik
@DD: gelukkig wordt het wel gecontroleerd! Pff wat een vrouw over moet hebben om zwanger te worden, daar moeten ze een keer een boek over schrijven voor de mannen! Nou binnenkort maar nieuw topic openen, komen we elkaar weer tegen. Ik heb nu even lekker drukke anderhalve week voor de boeg en dan hopelijk dient ons ei zich dan weer aan.
@mamalap ja gelukkig wel wil geen 13-ling of wat dan ook 2ling oke maar dan vind ik het wel prima weet niet wanneer me nod nu precies zal zijn kan snel gaan maar ronde kan dus ook afgekapt worden maar ik kom je wel opzoeken in het andere topic wat fijn zo'n drukke week even je gedachte ergens anders
@DD: 1 troost met mijn cyclus weet ik ook nooit wanneer mijn nod is?????? Grrr Dus wie weet wel weer tegelijk.
Pff.. heel verhaal getypt is t weer weg omdat k afgeleid werd door die rotmuggen die me lek steken! Bedankt voor de felicitaties dames, heel lief! Morgen doe k het verhaal wel overnieuw typen.
@daenerys hopelijk een fijne mugloze verjaardag toch gehad ondanks je ongi kijk uit na je verhaal morgen
@ Daenerys ; gefeliciteerd meid!! DD: zo dat zijn er nogal wat, echt een heel pakket. Haha nee geen 13ling? Kun jebdelen met ons? Hahah nee hoor! Moet maar niet! Truelove: het blijft spannend meid hoop dat je symptomen aansluiten op een zwangerschap!! En je vraag over ovu testen, ja je hoort vaak dat de testen op zwangerschap reageren! Heb je nog steeds knallende ovu testen?
@miloena ja dat is 1 pakketje heb er 2 meegehad en moet misschien zelfs nog een aantal bijhalen als 75 eenheden niet aanslaan pff this wat nee een 3ling zie ik niet zo zitten 2ling vind ik opzich nog wel leuk vl alleen niet maarja er zitten wel 2lingen bij mij in de familie dus wie weet ga je morgen wel de huisarts bellen?
Hier vanaf vandaag het idee dat het niet raak is.. Blijf wel licht misselijk,hoofdpijn borsten doen nog steeds pijn en lage rugpijn.. Maar toch..
@Truelove; je lichaam kan je soms gek maken he! Inmiddels al een x getest? @DD; dat is me wel wat! Bij ons is het juist andersom, mijn vriend wil erg graag een tweeling haha en ik zie dat weer minder zitten. Maar als er ooit maar iets komt ben ik meer en meer dan tevreden! en ja heb vanochtend de stap gezet om de ha te bellen. Morgen ochtend vroeg een afspraak, dan is het 12 dagen overtijd miss nog wel beter..
@true positief blijven meid!! komt vast goed het is natuurlijk al heel mooi dat 50mg clomid werkt bij je @miloena wat goed dat je de huisarts heb gebelt ben benieuwd meid! het maakt mij ook niet meer uit als het maar een keer raak is vroeger wilde ik altijd een meisje een 2ling vind ik ook wel leuk maar het maakt me niet meer uit na alle moeite hoop ik dat het snel raak is