Hoi iedereen! op 33 weken en 36 weken hebben ze de weeën moeten remmen. Sinds 36 weken loop ik al met 3cm ontsluiting en verweking. Vandaag had ik controle, ben 39 weken. Ze moest natuurlijk lachen dat ik ondanks alles nog steeds rondliep met mijn dikke buik Toen ze inwendig onderzocht of ik meer ontsluiting al zou hebben, vroeg ze 'moet ik eens wiebelen?' Waarop ik zei 'ja, doe maar'. Deed even geen deugd maar geen ramp. Wil dit nou zeggen dat ze mij gestript heeft? En is de kans groot dat ik 1 van de komende dagen zal bevallen? Bij wie heeft het geholpen? Van mij mag ze nu echt wel gaan komen hoor. Slaap zo slecht en hele dagen die voorweeën putten mij uit. xx
Ze heeft het enkel 'wiebelen' genoemd? Klinkt wel alsof er gestript is. Dit jan de bevalling op gang brengen, maar is alleen een zetje als je lichaam eraan toe is vaak. Anders over een paar dagen vragen nog eens te strippen als he het fysiek zo slecht trekt.
Ik hoor heel vaak dat strippen weinig effect heeft. Ik hoop voor jou van wel! Anders kan je het inderdaad over enkele dagen nog eens voorstellen.
Hier heeft strippen wel geholpen! Dezelfde dag is onze zoon geboren! Hoop dat het je wat helpt spannend
Ik ben één keer gestript en dat was me toch een rotgevoel, echt afschuwelijk! Ik had al wel weeën, en ben daarna onder de douche gaan staan. Dat heeft de boel wel bespoedigd. Met 3 cm ontsluiting is je lichaam er wel aan toe, denk ik zo. Ontspan, verzet je zinnen en hopelijk begint het snel!
Hier wel goede ervaringen met het strippen. Bij de oudste na 1 poging werd hij de volgende dag geboren (was toen wel bijna 42 weken zwanger) En bij de laatste ook na de 1e poging. De bmm was voor 3/4 verstreken dus er was weinig hoop maar toch begonnen in de nacht de weeën en werd hij na 3 uurtjes geboren met 39.5 weken.
Nog geen baby helaas Wel nog steeds bloedverlies, soms echt enorme bloederige slijmklonters, bah. Heel veel last van een continue pijnlijke onderrug en onderbuik en niet goed geslapen. Denk dus dat het niet geholpen heeft? Of kan het nog vandaag? Ondanks best veel pijn en niet goed kunnen rechtop staan, ga ik eens gaan shoppen met mijn mama. Beetje gedachten verzetten en wie weet brengt het vele wandelen wat teweeg?
Bij mij heeft het strippen met 41 weken toen wel geholpen, in de ochtend gedaan en na een hele dag rommelen begonnen om half 1 'snachts mijn weeën. Ik vond het strippen helemaal niet pijnlijk of vervelend. Ze zei bij mij ook dat het binnen 24u wel iets moest doen en anders had het niet geholpen.
Hier gestript eind van de middag, en 's avonds vliezen gebroken (vanzelf), 9.45 weeën en 12.15 geboren (38+6) en al twee weken 3cm en totaal uitgeput van lichamelijke klachten