vraag over enorm veel vloeien

Discussion in 'Zwanger worden' started by pippel, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippel

pippel Lid

Apr 1, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Heb even een vraag aan jullie. we zijn nu een jaartje bezig en mijn cyclus is nu erg onregelmatig! ik zit nu op de 29 dagen en verwachtte nu ongeveer mijn ongi.. maar het kan natuurlijk ook nog een week duren aangezien dat al eerder is gebeurd. Nu ben ik alleen vorige week ziek geweest (overgeven misselijk buikpijn) ongeveer 3 dagen. Ik ben nog niet ongesteld en mijn test was gisteren negatief. Maar nu heb ik al 2 weken erg veel slijmverlies heeeel dun ik voel het steeds lopen zeg maar het is net water. En vanaf gisteren heb ik enorm veel slijm het is doorzichtig en soms zijn het propjes, zou dit dan vruchtbaarslijm nog kunnen zijn? of is dit ook wel eens bij een zwangerschap? Ik heb dit in iedergeval nog nooit meegemaakt zoveel! Hopelijk weten jullie meer..

Liefs xx

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb geen idee het kan van alles zijn.
    het kan het goedje van je man zijn dat kan je 24 uur later nog wel verliezen. het kan een zwangerschap betkenen en het kan betekenen dat je ei in de buurt is.

3. pippel

pippel Lid

Apr 1, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Vandaag weer laaaange draden slijm ondekt dus vermoed toch mijn ei..? afwachten maar weer ;)

Share This Page