Ik weet nu 2 dagen dat ik zwanger ben. Ervoor was ik al misselijk maar ook buik en rugpijn. Verder doe ik s nachts geen oog dicht omdat ik me zoveel zorgen maak of alles wel goed is. Deze zwangerschap is zo gewenst en ik heb er even op moeten wachten... Wie heeft dit ook?
Ik werd pas misselijk bij ongeveer 7 weken. Dus daar kan ik niet veel over zeggen, maar ik slaap snachts ook heel slecht, ben nu 10 weken en heb al 2 goede echos gehad en ben nog als de dood dat t misloopt...
hier ook buikkrampen (darmen) en lage rugpijn en slapen is al een week een ramp... pfff. bij vlagen misselijk. de vorige zwangerschap heb ik t/m de bevalling gekotst dus hoop nu op een betere zwangerschap....
Ik weet nu ook sinds 2 dagen dat ik zwanger ben! ben nu ongeveer 4 weken! heb krampen alsof ik ongesteld ga worden en met bukken of tillen steken in de baarmoeder! Soms zeggen ze.....hoe misselijker je bent hoe beter de zwangerschap!
Ik ben vandaag 4 weken en 1 dag volgens het zkh . Had de voorbije dagen fel last van misselijkheid (namiddag/avond). Rugpijn had ik idd ook. Die misselijkheid lijkt sinds gisteren te minderen? Herkent iemand dit? Vreemd toch..heb wel al gelezen dat niet alle symptomen alle dagen even heftig moeten zijn, maar toch, jeetje maakt me bang hoor. Ben sneller moe dat wel en slaap ook slechter, ben sneller wakker enz. Bepaalde geuren kan ik ook echt niet verdragen. En mijn ogen branden, so far so good denk ik dan? Niet te snel panikeren .. Pfff En geen bloed is goed toch...!?
Gefeliciteerd allemaal! M'n misselijkheid is met vlagen, net als het koud en warm hebben. Pijn in buik wordt minder. Hebben jullie dat ook?
Geen bloed is zeker goed! Zou jij niet vooral misselijk geweest kunnen zijn van de hormonen (aan je onderschrift te zien?)? Misschien is dat bij TS ook zo, vind 4 weken vroeg om al misselijk te zijn! Ik ben blij dat het hier pas met 6 weken begon, nu nog steeds last van...