Mijn man en ik zitten in ronde 9. Op het eerste zich is alles goed, ik heb regelmatige cycli,eitje wordt steeds goed ontwikkeld, er is steeds een eisprong, echo is goed, mijn ventje zijn zaad is goed. Alleen na 8 maanden dus nog steeds niets. ik zit nu 6 dagen voor de NOD en het liedjes zoals elke maand begint weer. Lichte ongipijn, iets vettere huid, iets meer acné, pijnlijke borsten, iets donkerdere afscheiding. Ik begin dus weer te wanhopen. Maar je leest dan weer verschillende verhalen van meiden bij wie dit wel degelijk zwangerschapssymptomen bleken. Zal het dan nooit lukken?? Ik weet het niet meer hoor word er een beetje wanhopig van.. Kan iemand me wat moed inspreken(men bui is ook vrij moody maar ook dit kan zowel PMS als zwangerschapssymptoom zijn aaargh).. dikke kus
Lastig is dit he! Al deze klachten kunnen inderdaad mensturatieklachten zijn maar net zo goed zwangerschapsklachten. ook het humeurige komt vaak voor als je net zwanger bent. Afwachten is het enige wat je kunt doen. Maar natuurlijk lukt het jullie ook een keer, misschien deze maand wel. Misschien ben je nu zelfs al zwanger, wie weet!! Je hebt in ieder geval een regelmatige cyclus, dat is toch al super. Heel veel succes met het afwachten, is niet leuk. Maar meer kun je helaas nu niet doen. gr Suzanne
Ik herken het helemaal,vreselijk,hier is het ook elke keer weer hetzelfde liedje,1september zijn we een jaar bezig en vraag me soms af komt het ooit.Maar we zijn beide onderzocht en ook daar was alles goed.Het is soms heel moeilijk maar ook voor ons komt het goed,niet iedereen heeft het geluk binnen een paar maanden zwanger te zijn helaas.
het is heel vervelend. ik weet dat dit nog maar mijn eerste ronde is, en dat het lang kan duren voordat de ongi op gang komt. maar ik ben nu al 3 en halve week overtijd. ik had gisteren hevige steken links onder in mijn buik, zo erg dat ik haast niet meer kon lopen. ik dacht ongesteld te worden, maar er is niets gekomen. de pijn duurde 2 uur, en daarna heb ik er geen last meer van gehad. savons seks gehad met mijn vriend, en daarna roze afscheiding gehad. ik dacht nu komt het dus eindelijk, maar nee. nu helemaal niets meer. ik heb de ha gebeld, en kan woensdag er heen. ik weet niet wat ze precies gaan doen, iemand ervaring mee? ik zit nu al op dag 52 van mijn cyclus, met de pil was dit 28. ook de test van vorige week ( 5 dagen geleden ) was negatief. groetjes layla