Symptomen of menstruatieklachten?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marieke1978, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden. Niet geworden en druk bezig geweest deze maand ;) Natuurlijk in de hoop dat ik zwanger ben...!

Ik heb erg veel last van pijnlijke borsten, donkergekleurde tepels, totaal geen menstruatiekrampen, die normaal errrrug aanwezig zijn, witte afscheiding (normaliter ook nooit).

Ik heb vanmorgen getest en deze gaf NIET ZWANGER aan. Zou het kunnen dat dat nog niet te meten is nu? Ik ben eerder zwanger geweest en toen wist ik het al ruim voor de verwachtte ongesteldheid nl. Ik voelde het zo duidelijk, werd erg misselijk en moe. En dat heb ik nu allemaal niet

Kan ik nu al testen en zouden de symptomen van toen, nu hetzelfde moeten zijn'?

Dank je wel!

Groetjes Marieke

2. Nous

Nous Lid

28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Hoi!
    Ik heb precies hetzelfde, ben alleen een week over tijd en 3 testen verder.
    Alle 3 negatief, strippie was nog witter dan wit.
    Iemand nog een zinvol antwoord?
    Word hier helemaal gestoord van!

Nous

3. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoihoi,

Zo zeg! Das wel ff spannend. Kan me voorstellen dat je gek van spanning word!

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt !

Groetjes Marieke

4. Nous

Nous Lid

28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Nou idd, van mij part word ik vandaag nog ongesteld weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

5. sinada

sinada Niet meer actief

jeetje lastig he dat overtijd zijn en zo in spanning zitten.
    Ik zal voor jullie duimen dat jullie beide late positieve testers zijn.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik weet dat mensruatieklachten heel erg kunnen lijken op zwangerschapsklachten alleen dan in wat mindere mate (denk ook al 3 maanden op rij dat het raak is , door allerlei klachtjes ddie ik eerst nooit had voor bbz) , , maar ik hoop voor je dat het toch positief is , maar bedenk wel dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden...
    Bij ons topic hadden we het erover , als nou gewoon zo in het lichaam geregeld was dat navel groen wordt alsje zwanger bent , dat scheelt een hele boel zorgjes en onzekerheid !

Knuffel M@rjon

7. Nous

Nous Lid

28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Wil ik graag weten hoelang je lichaam je voor de gek kan houden.
    Ben ook nog nooooooit overtijd geweest,
    dit is voor t is sinds een jaar......
    Dat idee van die groene navel lijkt me een hele goeie oplossing!

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook vorige week mega krampen zoals altijd rond de n.o.d maar dit keer bleef dat rode goedje toch echt weg... hihi.. maandag een positieve test

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zou mooi zijn alswe dat wisten !
    Hadden we maar een handleiding van ons eigen lichaam!

10. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Nous en Marieke, al nieuws? Erg herkenbaar, zit ook al 3 dagen te wachten.... op positieve test, maar al 2 keer negatief getest. Nu geen test meer in huis, maar beter ook :) 'gewoon' wachten.....

11. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Idd, een goede handleiding van je lichaam zou handig zijn. Al denk ik wel dat ik een dik boek zou hebben dat bestaat uit een aantal delen, want begrijp helemaal niets van mij lichaam......

We gaan gewoon verder klussen en we zien het wel hoe het afloop toch?

Veel succes en hoop dat de testen positief zullen zijn!

12. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hier 't zelfde, ik zou eigenlijk woensdag ongie moeten worden (ik heb 28 dagen aangehouden, maar weet m'n cyclus eigenlijk niet). Woensdag ochtend echte ongie-krampen. Ik dacht daar zul je ze hebben.... zal vandaag wel ongie worden... maar tot op heden niks te zien. Maar wil eigenlijk ook nog niet testen omdat ik er eigenlijk zeker van ben dat ik vandaag of morgen ongie ga worden. Waarom weet ik niet... maar dat gevoel heb ik gewoon...
    Maar ach, wie weet...

En jij, ook heel veel succes met wachten en de spanning!

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    sjonge, wat spannend zeg.
    lastig van de symptomen. ik zou zo niet kunne zeggen waarbij het hoort. het kan namleijk bij beiden horen he?
    en over de testen: soms moet je later nog een test doen, en die is dan wel positief. of anders een bloedtest laten doen. daar kan namelijk geen twijfel over bestaan!

Succes met wachten en de spanning en hopelijk krjg je binnenkort goed nieuws!

14. anja209

anja209 Lid

18 sep 2008
    66
    0
    0
    hee dames

Ik zal jullie mijn verhaal ff vertellen
    Ik was vorige week ook een week overtijd dus was al helemaal blij en had ook echt het gevoel zwanger te zijn.
    toen ik ongesteld moest worden had ik ook echt het gevoel het komt er aan maar het bleef mooi weg. Ik was ook echt misselijk en trekkerig gevoel in mijn onderbuik en voelde me gewoon anders en had gevoelige borsten. heb in die week 3x getest allemaal negatief. Zaterdag teste ik positief heeeeeel vaaaaaag streepje hoor Mijn gevoel en mijn lichaam zeiden zwanger maar ik durde nog niet blij te zijn.Ik zei tegen me vriend ik ga maandag morgen weer testen want dan moet de streep echt duidelijk te zien zijn.
    Maar zondag ochtend werd ik wakker en ik had geen gevoelige borsten meer en mijn blije gevoel was ook weg, maar had geen ongie buikpijn, ik ging na de wc om te plassen en ja hoor als nog ongesteld.

Ik heb maandagochtend de ha gebeld en mijn verhaal verteld. Hij zei dat ik er van uit moest gaan dat het een hele vroege miskraam was wat dan lijkt op een normale menstruatie, maar hij sluit een zwangerschap ook niet uit want het kon ook een innestelings bloeding zijn maar goed nu weer die onzekerheid.
    Hij zei test zaterdag nog maar even voor de zekerheid.
    Ikzelf denk dat het mijn ongie is maar wat ik wel raar vind is dat ik helemaal geen buikpijn en krampen heb gehad tijdens deze menstruatie en ben ook geen stolsels verloren(sorry) en dat heb ik normaal wel altijd
    Ik heb wel zowat de hele week gevloeid en dat vind ik veel voor een innestellings bloeding.
    Maar morgen ga ik nog even voor de zekerheid testen Ik denk zelf dat het misse boel is want mijn blijde gevoel is ook weg ik voel nu niks meer maar goed afwachten en hou jullie op de hoogte meiden

Ik wil lullie niet ontmoedigen maar wilde toch even mijn verhaal kwijt
    Ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben en heel veel succes met het zwanger worden
    Groetjes anja

15. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik vind het ook echt zo spannend. Ik durf ook niet te denken dat het gelukt.. Ben bang dat anders de teleurstelling nog groter is. Het lijkt nu wel alsof mijn tepelhoven groter zijn geworden en op sommige plekjes is het wat opgezet. Niet echt menstruatiepijn gehad, wel heel lichtjes wat kramp.. En wat meer witte afscheiding, ook ben ik heel moe. En heb nog steeds geen PMS of hoofdpijn (wat ik ook altijd heb als ik ongi moet worden). Lijkt dit meer op ongi worden of niet? Jullie weten het natuurlijk ook niet, zijn immers geen arts ofzo. Maar dacht misschien herkent iemand dit.

Liefs

16. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ik had een week voordat ik ongi moest worden, 1 dag maar heel ff buikkramp en pijnlijke borsten. 4 dagen later ben ik 5 dagen te vroeg ongi geworden, deze duurde ook maar heel kort maar 2 dagen. Ik heb geen pijn gehad en had ook werkelijk geen id dat ik al ongi was behalve dat ik bloed vond in de w.c. Vandaag dat ik dus egt ongi moet worden ben ik heel emotioneel en kan ik om alles huilen. Heb nog wel last van mij onderbuik maar verder heb ik nergens last van.
    Ik dacht ook dat ik miss zwanger was, maar ik denk dat ik te rg ongesteld ben geweest en dat ik dus niet zwanger kan zijn.

Ik hoop voor de meiden dat ze toch een positieve test hebben en wens jullie veel succes!

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb sinds gisteren krampen in mijn buik, misselijk
    en duizelig.. ik moet dinsdag pas ongesteld worden,
    en heb nooit zoveel dagen ervoor al last..
    gisteren getest omdat ik niet kon wachten met clearbleu
    die was negatief..
    maar ik heb nog steeds een vreemd gevoel, ik denk dat
    ik volgende week nog maar eens ga testen met een kruidvat test.. :rolleyes:

18. Nous

Nous Lid

28 sep 2008
    10
    0
    0
    Zwolle
    Hey Tinkelbel, ik ben dr al wel uit. Volgens mij ben ik hartstikke niet zwanger! Vandaag voor de vierde keer een test gedaan en hij was echt hartstikke negatief. Toen ik hem ging halen dacht ik al waarom doe ik dit eigenlijk.......? Ga maandag de huisarts maar eens bellen voor raad, ik hoop stiemkem dat hij één of andere supertest heeft waaruit blijkt dat ik toch wel zwanger ben (je weet maar nooit) :(

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik had gister ongi moeten worden.. voel me alleen al zeker een week 'anders'.. soort ongipijn terwijl het daar geen tijd voor was, vaag misselijk... zelfs een beetje humeurig af en toe .. eigenlijk voelde ik me gewoon hartstikke zwanger ;)
    Aangezien het voor mij de vierde wordt, een bekend gevoel :D
    Bij mijn vorige drie zwangerschappen steeds de dag vóór de ongi dag al een vette streep op de test.. dus woensdag voor het eerst getest... negatief...
    Donderdag ochtend.. negatief.. donderdag avond... negatief.. hoewel ik een héél vaag streepje dacht te zien .. vanmorgen.. negatief .. hoewel ik toch wéér dacht een heel vaag streepje te zien..
    Rare gewaarwording.. je zwanger voelen, maar negatief testen, daar waar bij andere zwangerschappen de test steeds in een vroeg stadium super positief was...
    Wat ik gedaan heb is een digitale Clearblue halen.. daar is geen gedoe met dunne streepjes, dikke streepjes, vage streepjes, misschien-wel/misschien-niet streepjes... gewoon.. 'zwanger' of 'niet zwanger' in het scherm..
    Vanmiddag meteen getest.. 1 dag overtijd.. en ja hoor: ZWANGER! :thumup: Helemaal super..
    Ben er nog niet helemáál gerust op .. maar goed.. zwanger is zwanger.. en we merken het wel.. weet in ieder geval NU wel waar ik aan toe ben :D

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Wat super voor voor je! Ik mag vanaf vandaag kijken of het gelukt is. Heb al eerder gekeken met clear blue maar toen was het negatief.. Hoop dat ik gewoon te vroeg was met testen!

Groetjes

Deel Deze Pagina