wat herkenbaar allemaal! ik zit nu 4 dagen voor mijn nod, heb vanmorgens getest met de extra gevoelige testen van sensit, maar helaas negatief. had eigenlijk ook niet anders verwacht, omdat het toch wel erg vroeg is om te testen ondanks dat deze testen gevoeliger zijn dan de normale testen. elke maand denk ik wel deze keer is het raak, en ook elke maand komen er nieuwe symptomen bij. maar iets in me zegt je bent zwanger. het voelt gewoon nu heel anders en zekerder. ik wacht nu af tot zaterdag en ga dan een digitale test doen. remy 1980 je bent pas weer vruchtbaar ong 14 dagen na je eerste menstruatiedag. ( ligt een beetje aan de lengte van je cyclus) heb je inmiddels alweer een tets gedaan? succes allemaal met testen!
Hallo hallo, Ik moet even mijn verhaal kwijt. ik ben halverwege september gestopt met de pil. Ik ben weleens eerder met de pil gestopt en toen kwam mijn ongi normaal opgang. Inmiidels verwacht ik mijn ongi wel weer elke keer dat ik naar de wc ga, maar er is nog niets te zien. Wel heb ik sinds het weekend last van pijn in mijn onderrug en ik heb last van een opgeblazen buik (zo voelt het tenminste). Ik wil graag zwanger zijn, maar ik durf er nog niet op te hopen. Mijn man zegt dat we nog tot dit weekend wachten met een test doen, maar ik zou het nu al willen doen. Wat denken jullie, is het te vroeg om te testen of kan het nu al? groetjes Janneke