Hallo Dames Ben ik weer met me onzekerheid hihi.. Nou ik heb gevoelige Tepels soms steken in me borsten raar gevoel in me onderbuik(meer een zenauwachtig gevoel of soms steken) veel wit verlies en mijn temp schommelt tussen de 37.2/37.3 zullen dit zwangerschapsymptomen zijn of niet ik ben echt zo onzeker haha Wie had dit ook en was toen zwanger of is zwanger of hadden jullie dit voor jullie Ong ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ja, heb ik ook gehad Ook voordat ik eigenlijk ongi moest worden, had het warm, buikkramp, beetje bloedverlies, maar er kwam maar niks. Gevoelige of pijnlijke borsten kwamen bij mij veel later pas. Maar voelde me ook echt ziek
Hallo dames, Wij zijn nu al langzaam aan het tellen om zwanger kunnen te worden. Kunnen er al symptonen zijn na drie dagen, aangezien ik misselijk ben en gevoelige borsten heb . Want moet nog even wachten met de zwangerschapstest. Hebben jullie een idee of dit al een voorteken kan zijn ?
Hallo Audrey 'k weet niet precies wat je bedoel,bedoel je na je eisprong of bedoel je 3dagen na je Menstruatie? Ik heb namelijk altijd na mij eispong last van mijn borsten en ik ben dan iets misselijk als het na je eisprong is kun je beter wachten met testen tot op de dag van je nod (nod=niet ongi dag)of een dag erna als het 3dagen na je nod is kun je beter gaan testen dan kunnen het eventuele symptomen zijn ik hoop dat ik je een beetje informatie hebt gegeven hou me even op de hoogte Groetjes Maria
Het is nu 4 dagen na het klussen en 14 dagen na de ongesteldheid. Ik ben nu nog steeds misselijk, net alsof mijn keel dichtzit o.i.d. en mijn buik voelt een beetje raar. groetjes Audrey P.s. Hopelijk is het raak !
Weet ik niet precies maar ik denk 28 dagen. Zou het iets kunnnen zijn? Of verbeeld ik het alleen maar? alvast bedankt
ik heb 5 dagen na eisprong ook vage klachten die steeds erger worden. Die ik normaal gesproken dus ook niet heb. Om gelijk alles uit te sluiten gaat me te ver. ik denk altijd maar zo, wat niet kan is nog nooit gebeurt. voor het zelfde geld heb je je eisprong iets eerder gehad...
Alvast bedankt voor jullie uitleg. Ben vandaag ook weer af en toe misselijk. Moet maar afwachten hoe het gaat verlopen. Jullie ook veel succes. Groetjes Audrey