Zou ik al wat kunnen merken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leeuwtje8108, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hallo meiden

Ik heb maandag 5 nov. mijn ovi gehad en sinsdien heb ik de hele dag krampjes alsof ik ongi moet worden.
    Ook ben ik duizelig en moe. s'morgens misselijk.
    we hebben zondag en maandag geklust. Zou je het nu al kunnen merken als je zwanger bent zal welniet he.

liefs Janine

Edit Daphne. Titel aangepast.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hoi hoi,

Het kan wel hoor. Ik had het de eerste zwangerschap ook. Ongeveer 5/6 dagen na ei kreeg ik steken en werd ik steeds vermoeider. Maar toen wist ik niet wat het was alleen dat er iets aan de hand was.

Zou dus kunnen maar je lichaam kan ook een loopje met je nemen.

3. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    hoi,
    ik zit zelf ook nog in onzekerheid, zie mijn banner, maar ik weet wel dat ik 5 dagen na eisprong echt buikpijn kreeg, duizelig werd en in de avond ineens megaboos uit het niets, vanaf die tijd, vreemde buikpijn met steekjes, steken in mijn borsten die ik niet herken, druk op de maag, vreemde afscheiding en ga zo maar door...of het met een zwangerschap te maken heeft weet ik dus nog niet, maar zulke klachten herken ik niet dus wie weet...spannend en zenuwslopend allemaal he

4. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ik word er echt onzeker van. Ik ben pas sinds sept. gestopt met de pil.
    maar had mijn :evil: gelijk normaal wel langer
    Zou wel fijn zijn als het gelijk raak was maar durf niks te hopen.
    Hankie zie dat je over 2 dagen kan testen . Ik hoop het voor je dat het positief is

5. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hankie
    Ik herken het trouwens ook van die afscheiding

6. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    ik hoop ook voor jou dat het positief uitpakt. als je 5 nov ovi hebt gehad en nu die klachten...stja het wordt afwachten, maar had het dus ook na 5 dagen na eisprong. Het wachten duurt zolang en soms denk je echt dat je lichaam je voor de gek houdt. aan de andere kant voel ik het wel degelijk, ook als ik er ff niet zo mee bezig ben....vaag allemaal. tijd gaat zoooooo langzaam.

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ik herken het ook heel erg ....ik heb 7 november mijn ei gehad en sindsdien heb ik echt een soortachtige spierpijn in mijn onderbuik...verder nergens last van nog...maar ik heb het nog niet eerder gehad... :(

Deel Deze Pagina