Weten jullie of de huisarts ook een zwangerschapstest kan doen? Ik moet er namelijk morgen toch heen en urine meenemen voor onderzoek naar blaasontsteking.
Ja, je huisarts kan dat ook doen, maar doet dat meestal na een bezoekje aan de huisarts op een zogenaamde medische indicatie. Maar je kan het natuurlijk altijd vragen ! Groetjes, Josien
Ok, Ik ga morgen er naartoe voor blaasontsteking maar ook voor andere klachten waar de arts hoogstwaarschijnlijk diclofenac moet voorschrijven. Dat is een pijnstillende geneesmiddel dat misschien tijdens zwangerschap niet mag. Is dit dan een medische indicatie?
het kan ook gewoon bij de ha hoor heb toen ik zwanger was van de eerste ook een extra test laten doen bij de ha het koste me alleen wel 25 euro (ja zo duur) en ze gebruiken de zelfde strips als bij matcare
Hmmm, 25 euro?! Das een hoop, hahaha. (heb nu al inmiddels 4 zwangerschapstesten verbruikt, 30 Euro in totaal)
Mijn huisarts test gewoon gratis hoor als je twijfelt. Ik denk dat dit per huisarts verschillend is. Ik krijg altijd diclofenac voorgeschreven voor migraine, juist omdat dit wel zou mogen tijdens zwangerschap. Uiteraard is dit overlegd met de gynacoloog. Heel veel succes vandaag. Groetjes, Elvira
Mijn vriendin is nu 2 maand en een half zwanger en zij neemt ook dicloflenac. Zij mag het nemen en is voorgeschreven door gyne