Hoi, Heb woensdag 27 januari mijn laatste pil genomen en zaterdag 30 januari ben ik "ongesteld" geworden. Ik had afgelopen donderdag eigenlijk weer moeten beginnen, maar omdat we voor een tweede gaan heb ik die natuurlijk niet genomen. Nu werd ik gisteren supermisselijk wakker en moest ook overgeven. Heb me de hele dag beroerd gevoeld, griepverschijnselen, spierpijn, hoofdpijn ed. Zijn dit de kenmerken van ontpillen? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier niets van gemerkt namelijk. Hebben jullie deze verschijnselen ook gehad?
hey Jonie Toen ik stopte met de pil had ik ook een waslijst verschijnselen. Hoofdpijn, misselijk, opgezette buik, duizelig, ongie krampen, last van me darmen, spierpijn in me boven benen. Dacht toen gelijk dat ik zwanger zou zijn met deze verschijnselen maar het kwam dus gewoon door het ontpillen. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwanger-worden/menstruatiecyclus-na-pilgebruik/ Bij mij stopte het na 3 maanden hoop dat het bij jou sneller over is. Liefs brenda
Ja, hoop ik ook dat het eerder over is. Vandaag voel ik me gelukkig alweer beter. Vind het vooral zo raar omdat ik het bij mn vorige zwangerschap helemaal niet had. Maar ach, ik weet ook waar ik het voor doe