Symptomen op 9 DPO?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinxx, 5 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    We zitten nu in ronde 6 na de miskraam en ik merk dat ik langzamerhand een beetje ongeduldig begin te worden... Ik zit vandaag op 9 DPO en ik heb weer de welbekende buikpijn die ik altijd heb een paar dagen voordat ik ongesteld begin te worden. Normaal gesproken begint die buikpijn alleen wel iets later. Daarom vraag ik me af: kun je op 9 DPO al zeggen dat het niet gelukt is om zwanger te worden? Of is het daar echt nog te vroeg voor en is er nog hoop?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je weet het zelf al he; 9 dpo is te vroeg om iets te zeggen en voor 99% vd vrouwen te vroeg voor symptomen.

Je ei zou net 2 dagen ingensteld zijn dus je moet echt nog even wachten.
    Er staat niet voor niets op al die tests; 14 dagen na eisprong.

3. SabHout

SabHout Niet meer actief

Ik zit ook op 8/9 DPO. Gisteren veel last van menstruatiekrampen dus ik dacht... oke, de menstruatie is in aantocht! Maar nu veel minder last. Vaag. Ik hoop natuurlijk dat het innestelingspijn is (kan 6-12 DPO, gemiddeld 9 DPO) maar ja.... PMS kan ook natuurlijk ;)

Nog maar een paar dagen aftellen!!!

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Thnx voor jullie reacties ladies! Pfff wat is dat afwachten toch moeilijk he?

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik zit nog korter na mijn ovulatie (6 dpo) maar ik ervaar van alles in mijn lijf...zo raar:(
    Ben haast bang dat ik het mijzelf aanpraat...ik ga uit van een ongi! Dan kan het alleen maar meevallen.

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik ben nieuw
    Wat betekend DPO en vanaf welke DPO kun je het beste testen dan
    Groetjes
    Pascalle

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Days past ovulation, de dagen na je eisprong dus.
    Meestal kan je het beste op 14 DPO testen, omdat vaak je NOD (niet ongesteldheids dag) 14 dagen na je eisprong is. Dit kan natuurlijk afwijken en is niet altijd bij iedereen zo. Het kan dacht ik verschillen tussen de 10 en 18 dagen.

Deel Deze Pagina