We zitten nu in ronde 6 na de miskraam en ik merk dat ik langzamerhand een beetje ongeduldig begin te worden... Ik zit vandaag op 9 DPO en ik heb weer de welbekende buikpijn die ik altijd heb een paar dagen voordat ik ongesteld begin te worden. Normaal gesproken begint die buikpijn alleen wel iets later. Daarom vraag ik me af: kun je op 9 DPO al zeggen dat het niet gelukt is om zwanger te worden? Of is het daar echt nog te vroeg voor en is er nog hoop?
Je weet het zelf al he; 9 dpo is te vroeg om iets te zeggen en voor 99% vd vrouwen te vroeg voor symptomen. Je ei zou net 2 dagen ingensteld zijn dus je moet echt nog even wachten. Er staat niet voor niets op al die tests; 14 dagen na eisprong.
Ik zit ook op 8/9 DPO. Gisteren veel last van menstruatiekrampen dus ik dacht... oke, de menstruatie is in aantocht! Maar nu veel minder last. Vaag. Ik hoop natuurlijk dat het innestelingspijn is (kan 6-12 DPO, gemiddeld 9 DPO) maar ja.... PMS kan ook natuurlijk Nog maar een paar dagen aftellen!!!
Ik zit nog korter na mijn ovulatie (6 dpo) maar ik ervaar van alles in mijn lijf...zo raar Ben haast bang dat ik het mijzelf aanpraat...ik ga uit van een ongi! Dan kan het alleen maar meevallen.
Days past ovulation, de dagen na je eisprong dus. Meestal kan je het beste op 14 DPO testen, omdat vaak je NOD (niet ongesteldheids dag) 14 dagen na je eisprong is. Dit kan natuurlijk afwijken en is niet altijd bij iedereen zo. Het kan dacht ik verschillen tussen de 10 en 18 dagen.