Haai allemaal! Ik word opeens heel onzeker, vandaag voel ik me opeens veel minder opgeblazen en misselijk. Ik ben nog maar nét zwanger en het is nog zo pril. Toch word ik zo onzeker nu ik me vandaag beter voel dan vorige week. Ik wil het liefst de misselijkheid nu terug! Kan ook opeens met gemak een flinke boterham op...blegh...
ik zou me niet zo druk maken hoor, wees blij dat het nu even wat minder is. ik ben 3 maanden erg misselijk geweest en ben daardoor ookafgevallen. zit nu nog niet meer op mijn gewicht terwijl ik nu bijna 25 weken ben. geniet er van meid
Hoi, Dat had ik ook voordat ik ongesteld moest worden was ik zo misselijk als een hond. En daarna na mijn ongesteld dag had ik een vreetkick en een positieve test. Dus misschien komt het nog wel. Ben nu alweer vreselijk misselijk het is dus gewoon komen en gaan ervan niks ergs of raars. Groetjess
Hoi, Dat had ik ook voordat ik ongesteld moest worden was ik zo misselijk als een hond. En daarna na mijn ongesteld dag had ik een vreetkick en een positieve test. Dus misschien komt het nog wel. Ben nu alweer vreselijk misselijk het is dus gewoon komen en gaan ervan niks ergs of raars. Groetjess
hoi hoi Bij mijn eerste zwangersschap ben ik helemaal niet een misselijk geweest en eigenlijk had ik haast geen zwangerschap verschijnselen en nu ben ik maar net weer inverwachting en ben weer niet misselijk, het hoeft dus helemaal niet hoor groetjes maica
Ik ben inmiddels een stuk verder en heb dus ook al diverse echo's gehad, maar de klachten die komen en gaan hier. De pijnlijke borsten zijn lang niet altijd even pijnlijk, de steken in het begin gaan ook over en ik ben 2 weken misselijk geweest (w6 tm8) en nu zo af en toe nog eens een dag.. Af en toe ook wel getwijfeld hoor, maar de klachten zeggen echt niets over of het goed gaat of niet. Geniet ervan zolang je je goed voelt als je je slecht voelt baal je ook weer
Oooh dankjewel meiden, ben heel blij dit te horen! Voel me echt 'een kilo lichter'! Heeel erg bedankt! Dikkeknuffel van inge
Ik was ook heel erg misselijk, heb nu tabletjes hiervoor en de misselijkheid is zo goed als weg, ben 2 kilo afgevallen daardoor helaas, maar dat komt er in de loop der weken vast wel weer bij. Ik heb nog niet ëcht honger das wel minder, ik eet met tegenzin. Verder zijn de buikkrampen die ik had in het begin ook helemaal verdwenen en mijn borsten doen ook niet zo zeer meer als vorige week, wel af en toe nog. Het zal vast wel goed zitten hoor, maar je maar geen zorgen