Ik heb sinds gister en vooral vandaag al elastisch slijm, en ook best veel. zou ik dan toch mijn ei eerder krijgen dan de 14e dag deze maand Ben benieuwd.
Ik ga er toch maar vanuit dat ik 1juni eisprong gehad heb.. met een slag om de arm, mocht ik ineens een echte lh piek ontdekken de komende week dan pas ik nog aan. Vandaag op cyclusdag 21 . Start: 18 mei Eisprong: 1 juni (lh piek 30 mei? +rekbaar slijm) 1dpo: niks 2dpo: roze afscheiding na seks 3dpo: bruine afscheiding . Snachts enorm maagzuur en braakneiging zo misselijk (kan komen door alle hapjes van m’n verjaardag haha). Volgende ochtend verdwenen gelukkig. 4dpo: steken in liezen, buikpijn rechts onder 5 dpo : trekkend/zeurend gevoel onderbuik achter schaam bot. 6dpo: licht zeurende buikpijn , lage rugpijn. Warm gevoel wangen.
Wat een shit situatie zeg *stevige knuffel voor jou* Hopelijk mag het deze maand raak zijn! @Dubbeltje82 succes vanavond met de echo!
Dag dames, Ik kom even inbreken. Ik had op 29/05 een positieve ovulatietest. Sinds 2/06 misselijk en sinds vandaag opgezwollen buikje, maagzuur, misselijk, moe, gespannen en vollere borsten. Zou ik al kunnen testen?
nee hoor, op zijn vroegst denk ik vanaf de 9e, maar dan zou het een tuuuurstreep zijn als het raak mocht zijn.
Oh man die eerste weken zijn echt zenuwslopend zo traag gaan ze voorbij! Succes met nog heel even afwachten en dan morgen een goede echo !! Duimen draaien!
Het is ook verschrikkelijk hè dat eerste trimester. Hopelijk kun je straks nog een beetje lekker slapen, dan vliegen er ook zo weer een paar uur voorbij!
Hello ladies, ik kom gezellig mee kletsen. Op vrijdag 05-06-20 (CD 19) positieve ovulatie test uiterlijk zondag 07-06-20 (CD 21) eisprong? Maandag 08-06-20 1 dpo. 1 dpo: lage rugpijn begon snachts al. 2 dpo: 3 dpo: 4 dpo: 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: NOD 20 Juni
Ik kom ook weer gezellig meedoen: 3 juni een positieve ovulatietest in de ochtend en veel slijmerige afscheiding. Dit keer mijn laatste ei groei niet gevoeld (denk dat het ‘s nachts was) DPO: moe, zeurderige buikpijn (heb ook een blaasontsteking ) Afscheiding wordt wat witter, maar nog wel een beetje slijm. DPO: afscheiding plakkerig. Bah, ik word ziek. Keelpijn, verkouden, niezen, hoofdpijn. Dat wordt binnen blijven... DPO: helaas echt ziek geworden, dus veel op bed gelegen. Voor de zekerheid een Corona test laten doen en hopelijK morgen de uitslag. Voor de rest voel ik niets rondom mijn buik. Vul ik vanavond weer aan! Haha zijn we al bij dag 14
1 dpo niets 2 dpo niets 3 dpo niets ( griep) 4 dpo menstruatie gevoel bij mijn schaambot, puistjes ( griep) 5 dpo menstruatie gevoel, doorzichtig slijm ( griep)
@linatje ai, hopelijk test je negatief voor corona. Beterschap @Boysmom2 oeh, spannend!!! Kun je hem op de foto krijgen??