Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Op vrijdag 29-05-20 (CD 17) positieve ovulatie test (piek) dus uiterlijk zondag 31-05-20 (CD 19) eisprong?

Maandag 01-06-20 1dpo.. NOD 15-06-20

1 dpo: gevoelige rechter eierstok, verder g.b.
    2 dpo: hoofdpijn, niet veel trek, snel vol
    3 dpo: gevoelige rechter eierstok weer, beetje kloppend gevoel, het komt en gaat, in de avond na het avond eten flink diarree, iets verkeerds gegeten?
    4 dpo: een wat beurs gevoel in de onderbuik, weinig tot geen afscheiding
    5 dpo: af en toe steken links/rechts, in de middag crèmeachtige afscheiding, temp tussen 37.1 en 37.4
    ik had druppeltjes bloed in me slipje in de middag (sorry hoor) maar kan ook zijn van het scheren vanochtend dat ik iets geraakt heb ofzo? Ik had een beetje geschoren vanochtend, geen idee of het daarvandaan komt..

6 dpo: afscheiding is weer terug verder niks bijzonders

7 dpo: weer afscheiding waterachtig verder niks

8 dpo: beetje hoofdpijn, pijn in de onderrug komt door huishouden, voel verder niks, heb zoals altijd het gevoel dat het weer niet raak is..:(

2. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Hoi meiden,

ik had gister super elastisch slijm, en vandaag is het duidelijk minder.
    Wat denken jullie? heb ik vannacht / vandaag mijn eisprong gehad?

3. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Aaah dikke knuffel, dat is zo’n rot gevoel

Sara190 vindt dit leuk.
  4. Wishmommy84

Kan alle kanten op, ik heb het altijd nog een dag na mijn eisprong dat slijm. Heb je getest?

5. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    nee ik test nooit, ben heel benieuwd omdat wij op cyclus dag 7 (bijna dag 8) het gezellig hebben gehad, en ik gisteren dat hele rekbare slijm had , dat was dag 9.
    En ik had pijn links in onderbuik, en vandaag geen last meer en dat slijm is ook weg.
    ben er niet zo heel bekend mee met wanneer dan je eisprong zou zijn.
    Op internet lees ik dat het meestal de dag na dat vele slijm is.
    betekent dat wij dus n kans maken deze maand als dat zo is, terwijl we net hadden besloten nog even te wachten.
    zou echt bijzonder zijn.

6. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Het is Lizra die ziek is en een test heeft gedaan. Ik had op haar gereageerd.

7. Wishmommy84

Ik hoop het voor je:), bij mij begint het vaak al dagen voor mijn eisprong inclusief buikpijn en houdt het tot 1 dag na eisprong aan. Vandaar dat ik altijd test want als ik op mijn lijf af moet gaan heb ik wel 8 keer een eisprong :roflmao:. Waarschijnlijk heb ik ook niet de meest gangbare cyclus duso_O

8. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Haha ja alles kan natuurlijk.
    Ik weet het ook niet hoor, we zullen het wel zien. Maar het slijm is nu wel echt overduidelijk anders dan gister, als ik internet moet geloven dan heb ik dus nu de eisprong gehad.

ben benieuwd, had me er bij neer gelegd dat ik niet meer hoefde te testen de aankomende tijd , word het toch weer spannend :roflmao::D

linatje en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och wat stom van mij.

@Lizra hopelijk valt de coronatest negatief uit. Beterschap

linatje vindt dit leuk.
  10. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Dank je wel! Hoop het ook!

11. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw

Ik kan zo 2 weken af en aan slijm hebben. Bij mij zegt het niet zoveel. Daarom temp ik erbij, dan weet ik het sowieso zeker :thumup:

Dubbeltje82 en Vrouwtje25 vinden dit leuk.
  12. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Hier ga ik idd uit van eisprong als m’n cervixslijm verandert van rekbaar naar andere structuur. Maar deze cyclus toevallig maar 1 dag, en was nog niet volledig overtuigd. Hele duidelijke lh piek ook niet gevonden. T is een rommeltje momenteel ;) laten we hopen dat t zich uit in iets positiefs!

13. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    1dpo: niks

2dpo: roze afscheiding na seks

3dpo: bruine afscheiding . Snachts enorm maagzuur en braakneiging zo misselijk (kan komen door alle hapjes van m’n verjaardag haha). Volgende ochtend verdwenen gelukkig.

4dpo: steken in liezen, buikpijn rechts onder

5 dpo : trekkend/zeurend gevoel onderbuik achter schaam bot.

6dpo: licht zeurende buikpijn , lage rugpijn. Warm gevoel. Moe!

7dpo: prikkend/kriebelend gevoel onderbuik rechts. Onrustige darmen. Gevoel van een doodnormale maandag haha.

8dpo:

9dpo:

10dpo: testje wagen ?

11dpo:

12dpo:

13dpo:

14dpo: NOD

het voelt als een doodnormale maandag haha. Alles is zo vaag deze cyclus dat ik merk dat ik er erg weinig van verwacht

Wishmommy84, Dubbeltje82 en Vrouwtje25 vinden dit leuk.
  14. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    :cool::confused:

Anna91 vindt dit leuk.
  15. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik kom ook weer gezellig meedoen:
    3 juni een positieve ovulatietest in de ochtend en veel slijmerige afscheiding. Dit keer mijn laatste ei groei niet gevoeld (denk dat het ‘s nachts was)

1. DPO: moe, zeurderige buikpijn (heb ook een blaasontsteking :|) Afscheiding wordt wat witter, maar nog wel een beetje slijm.
    2. DPO: afscheiding plakkerig.
      Bah, ik word ziek. Keelpijn, verkouden, niezen, hoofdpijn. Dat wordt binnen blijven...
    3. DPO: helaas echt ziek geworden, dus veel op bed gelegen. Voor de zekerheid een Corona test laten doen en hopelijK morgen de uitslag. Voor de rest voel ik niets rondom mijn buik.
    4. Afscheiding plakkerig. Beetje steekjes in mijn buik. Voor de rest snotterig, hoesten, hoofdpijn, oorpijn! En verplicht binnen zitten!
    Haha zijn we al bij dag 14:eek::roflmao::p nog 10 te gaan!!

Anna91 vindt dit leuk.
  16. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Heb je je uitslag al?

17. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte en beterschap

18. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Op vrijdag 29-05-20 (CD 17) positieve ovulatie test (piek) dus uiterlijk zondag 31-05-20 (CD 19) eisprong?

Maandag 01-06-20 1dpo.. NOD 15-06-20

1 dpo: gevoelige rechter eierstok, verder g.b.
    2 dpo: hoofdpijn, niet veel trek, snel vol
    3 dpo: gevoelige rechter eierstok weer, beetje kloppend gevoel, het komt en gaat, in de avond na het avond eten flink diarree, iets verkeerds gegeten?
    4 dpo: een wat beurs gevoel in de onderbuik, weinig tot geen afscheiding
    5 dpo: af en toe steken links/rechts, in de middag crèmeachtige afscheiding, temp tussen 37.1 en 37.4
    ik had druppeltjes bloed in me slipje in de middag (sorry hoor) maar kan ook zijn van het scheren vanochtend dat ik iets geraakt heb ofzo? Ik had een beetje geschoren vanochtend, geen idee of het daarvandaan komt..

6 dpo: afscheiding is weer terug verder niks bijzonders

7 dpo: weer afscheiding waterachtig verder niks

8 dpo: beetje hoofdpijn, pijn in de onderrug komt door huishouden, voel verder niks, heb zoals altijd het gevoel dat het weer niet raak is..:( steeds rommelige darmen, dunne ontlasting (diarree) en winderigheid en buikpijn op en af (komt vast door me darmen)

19. Anna91

Anna91 Actief lid

14 mei 2015
    183
    150
    43
    Oh man hier m’n darmen ineens van slag! Hele dag al aan t rommelen maar sinds t eten helemaal mis - en we aten doodgewone pasta o_O
    Ik heb vandaag ook al hele dag last van rommelige darmen, dunne ontlasting en kramp.. 7dpo! Heb jij dat vaker in je cyclus ?

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina