Ik heb precies hetzelfde zit op 9 dpo maar durf gwn niet te testen..ik weet dat als die negatief is ik me slecht hoop geef dat het te vroeg is.. Welke test is dit?
Inderdaad ! Mentaal is dit zo’n kwelling dat wachten.. ik wil het zo graag na ons miskraam in februari Test is 1 van de Action
Woow ik heb ook vmk gehad in februari!! En wacht nu dus op me ongesteldheid voor de volgende cryo TP.. wacht al dus sinds februari.. I know wil het ook zo graag heb deze ronde me beste gedaan met ovu testen maja verw8 er eerlijk gezegd niks van.. Sterkte meis..
oh echt ? Ook sterkte voor jou! Dat het geluk nog maar eens aan onze zijde mag staan van beide ! Hier ook pas terug eerste ronde nu.. mk heeft wat aangesleept want pas in april nog een restje die meekwam.. heb dan terug 2 maand anticonceptiepil genomen voor het herstel van m’n baarmoederslijmvlies op advies van m’n gyn. Had gehoopt dat het wachten beter ging zijn eens ik wist dat het terug mogelijk was ipv wachten tot m’n pil op was... Maar dit wachten is nóg vervelender
8 dpo is voor een Action test misschien iets te vroeg. Ik testte op 9 dpo licht positief met de predictor early en die is aanzienlijk gevoeliger.
1dpo: niks 2dpo: roze afscheiding na seks 3dpo: bruine afscheiding . Snachts enorm maagzuur en braakneiging zo misselijk (kan komen door alle hapjes van m’n verjaardag haha). Volgende ochtend verdwenen gelukkig. 4dpo: steken in liezen, buikpijn rechts onder 5 dpo : trekkend/zeurend gevoel onderbuik achter schaam bot. 6dpo: licht zeurende buikpijn , lage rugpijn. Warm gevoel. Moe! 7dpo: prikkend/kriebelend gevoel onderbuik rechts. Onrustige darmen. Gevoel van een doodnormale maandag haha. Savonds kramp, diarree en rillerig. 8dpo: heel licht misselijk, lichte buikpijn. Af en toe rillingen. Rommelende darmen. 9dpo: 10dpo: 11dpo: Testje wagen! 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD (En stiekem een witte test. Maar K heb niet getest hoor! Vrijdag samen met m’n man testen proberen echt even geduld te hebben nu)
Hoi iedereen, Ik heb vorige cyclus (voor mij poging 1) al een beetje meegelezen. Hoopte wat herkenning te vinden. Het lijkt me leuk om hier mee te blijven lezen en schrijven. Zit nu op 3dpo. (5 juni in de ochtend al een knalpositieve ovutest) 1/2 DPO: nergens last van 3 DPO: hele gevoelige tepels/ werd er vanmorgen wakker van en kon niet meer op mijn buik liggen.
Hello ladies, ik kom gezellig mee kletsen. Op vrijdag 05-06-20 (CD 19) positieve ovulatie test uiterlijk zondag 07-06-20 (CD 21) eisprong? Maandag 08-06-20 1 dpo. 1 dpo: lage rugpijn begon snachts al. 2 dpo: rugpijn, borsten gevoelig, diarree en hoofdpijn maar aan 1 kant. 3 dpo: 4 dpo: 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: NOD 20 Juni
Ik kom ook weer gezellig meedoen: 3 juni een positieve ovulatietest in de ochtend en veel slijmerige afscheiding. Dit keer mijn laatste ei groei niet gevoeld (denk dat het ‘s nachts was) DPO: moe, zeurderige buikpijn (heb ook een blaasontsteking ) Afscheiding wordt wat witter, maar nog wel een beetje slijm. DPO: afscheiding plakkerig. Bah, ik word ziek. Keelpijn, verkouden, niezen, hoofdpijn. Dat wordt binnen blijven... DPO: helaas echt ziek geworden, dus veel op bed gelegen. Voor de zekerheid een Corona test laten doen en hopelijK morgen de uitslag. Voor de rest voel ik niets rondom mijn buik. Afscheiding plakkerig. Beetje steekjes in mijn buik (Duidelijke steken aan de rechterkant van mijn buik). Voor de rest snotterig, hoesten, hoofdpijn, oorpijn! En verplicht binnen zitten! DPO: ‘s middags opvallend een beetje misselijk. Afscheiding romig wit en best veel. ‘S avonds weer aan de rechterkant wat steekjes. Voor de rest hoesten, kriebelkeel, Beetje benauwd. Wel een negatieve Corona test. Ik zit nu beneden met een ziek kind! Haha zijn we al bij dag 14 nog 9 te gaan!!
Heel goed om te lezen dat je Corona test negatief is . Vervelend dat je je zo voelt misschien is er iets gaande in je lichaam.....beterschap Ik had namelijk ook zware griep aan het begin van mijn zwangerschap
Vandaag een Sensitest dipstick met een indrooglijntje , wat doe ik mezelf aan . Heel irritant dat m’n hoofd zo onrustig hier van wordt !! Checkte net de foto binnen de afleestijd en daar een heeeeeel vaag lijntje. Morgen/overmorgen hopelijk niet meer turen ..
Hello ladies, ik kom gezellig mee kletsen. Op vrijdag 05-06-20 (CD 19) positieve ovulatie test uiterlijk zondag 07-06-20 (CD 21) eisprong? Maandag 08-06-20 1dpo. 1 dpo: lage rugpijn begon ‘s nachts al. 2 dpo: rugpijn, borsten gevoelig, diarree en hoofdpijn maar aan 1 kant. 3 dpo: rugpijn, borsten gevoelig, onrustige darmen en heel moe. Geslapen 2 uurtjes tussen de middag. 4 dpo: 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: NOD 20 Juni
Ik was gister en vandaag onwijs misselijk, nu heb ik dat altijd tijdens de eisprong dagen. weet alleen niet of die misselijkheid nou ervoor , tijdens of erna komt. heeft iemand van jullie er Misschien ervaring mee?
Ik wil je geen false hoop geven maar ik heb met Sensitest nog nooit een indroger gehad. En geloof me ik heb er al de nodige gebruikt