Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Zo knap!!!

2. Wishmommy84

Inderdaad duidelijk mooie piek op de 12e, ik heb ook vaak nog enorm veel pijn die 1-1,5 dag erna, dat is volgens mij de laatste groeispurt. Je eitje springt in principe 24-36 uur na die LH piek. Ik zou ervan uitgaan dat ie de 13e is gesprongen en vandaag 1 dpo is. Valt weer mee met testen als gisteren toch 1 dpo bleek te zijn ;)

Wanda68 vindt dit leuk.
  3. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

#2183 missmommytobe300, 14 jun 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2020
    o, wat vervelend om te horen.. we hadddn elkaar gesproken over dat voordat de menstruatie nadert we ons heel suf en chagrijnig voelen, waarschijnlijk door de hormonale schommelingen... en tijdens de vruchtbare periode voelde we ons prima, dus dacht bericht je even.. toevallig heb ik morgen ook de echo, heb bewust dit keer gezegd om de dag, ondanks dat de libido hoog is haha, houd me in :oops::thumup:.. succes morgen en we houden contact, hopelijk in juni voor iedereen een mooie maand!

linatje en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  4. Wishmommy84

Ja precies en ik moet zeggen dat het in mijn afgelopen cyclus echt heel erg meeviel. Of het de accupunctuur, coaching of de opstart van de behandeling in het ziekenhuis is, geen idee maar het ging beter. Hoop uiteraard dat dat doorzet want dan kan ik het allemaal iets beter loslaten. Merk wel dat ik door de hormonen compleet onder de pukkels zit (charming). Toevallig en grappig dat we zo gelijk lopen! Ik ga ook voor jou duimen en heel fijn dat we zo ervaringen uit kunnen wisselen heb daar veel aan:). Sorry als ik het gemist heb of als dit te nieuwsgierig is maar is de echo ook ivm ovulatie inductie?

linatje vindt dit leuk.
  5. Wishmommy84

Hahahaha wij doen nu om de dag, heb alles er tussenin geprobeerd dus we doen maar waar we onszelf het beste bij voelen. Bewegelijkheid van de zaadjes was bij de laatste check wat lager dan je zou willen (overal score wel goed), dus weet ook niet altijd waar we goed aan doen (om de dag of elke dag). Ik hoop zoooooooo dat voor ons beiden (en voor de anderen natuurlijk ook) dat juni de geluksmaand is. Zou echt heel leuk zijn om samen verder te schrijven tijdens de zwangerschap

Mommy94 en linatje vinden dit leuk.
  6. missmommytobe300

ooo super zeg, beter dat het allemaal meevalt nu. Nee niet door ovulatie inductie, ik ben al cliënt bij een gynaecoloog en ze willen me zien om de eisprong te bevestigen zodat we gericht aan de bak gaan.

linatje en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  7. missmommytobe300

wij doen ook om de dag vanaf deze maand, ik geniet er ook meer van moet ik zeggen! Als het VCM goed is, dus de hoeveelheid zaadcellen, ook al is de beweeglijkheid minder, kan het niet veel kwaad heb ik begrepen.
    Ik hoop het oook zoooo, hopen op een mooie maand, zo niet, het leven blijft en is mooi ❤️ Fijne avond nog.

linatje, Dubbeltje82 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  8. Wishmommy84

Precies dat❤️

9. Wishmommy84

Fingers crossed op een goed en succesvol traject :thumup:

missmommytobe300 vindt dit leuk.
  10. linatje

linatje Actief lid

11 okt 2010
    439
    272
    63
    NULL
    NULL
    Hello ladies, ik kom gezellig mee kletsen.

Op vrijdag 05-06-20 (CD 19) positieve ovulatie test uiterlijk zondag 07-06-20 (CD 21) eisprong?
    Maandag 08-06-20 1dpo.

1 dpo: lage rugpijn begon ‘s nachts al.
    2 dpo: rugpijn, borsten gevoelig, diarree en hoofdpijn maar aan 1 kant.
    3 dpo: rugpijn, borsten gevoelig, onrustige darmen en heel moe. Geslapen 2 uurtjes tussen de middag.
    4 dpo: rugpijn, rechtsonder baarmoeder soort getik/geboor haha. Roze veegje in mij inlegkruisjes en rare dromen.
    5 dpo: voelde niks bijzonders.
    6 dpo: voelde niet veel bijzonders alleen hele rare dromen weer.
    7 dpo: Wederom niks bijzonders lichamelijk alleen heel wisselde humeur. Dan weer saggie, vrolijk en ineens geïrriteerd en ook moe.
    8 dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:

NOD 20 Juni

11. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    1DPO: Zeurderig gevoel in buik, diarree.
    2DPO: Gevoelige borsten in de middag. Verder niets.
    3DPO: Niets
    4DPO:
    5DPO:
    6DPO:
    7DPO:
    8DPO:
    9DPO:
    10DPO: Testen = Vaderdag
    11DPO:
    12DPO:
    13DPO:
    14DPO:

12. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    3 juni een positieve ovulatietest in de ochtend en veel slijmerige afscheiding. Dit keer mijn laatste ei groei niet gevoeld (denk dat het ‘s nachts was)

1. DPO: moe, zeurderige buikpijn (heb ook een blaasontsteking :|) Afscheiding wordt wat witter, maar nog wel een beetje slijm.
    2. DPO: afscheiding plakkerig.
      Bah, ik word ziek. Keelpijn, verkouden, niezen, hoofdpijn. Dat wordt binnen blijven...
    3. DPO: helaas echt ziek geworden, dus veel op bed gelegen. Voor de zekerheid een Corona test laten doen en hopelijK morgen de uitslag. Voor de rest voel ik niets rondom mijn buik.
    4. Afscheiding plakkerig. Beetje steekjes in mijn buik (Duidelijke steken aan de rechterkant van mijn buik). Voor de rest snotterig, hoesten, hoofdpijn, oorpijn! En verplicht binnen zitten!
    5. DPO: ‘s middags opvallend een beetje misselijk. Afscheiding romig wit en best veel. ‘S avonds weer aan de rechterkant wat steekjes. Voor de rest hoesten, kriebelkeel, Beetje benauwd. Wel een negatieve Corona test:D. Ik zit nu beneden met een ziek kind! :|
    6. DPO: onder in mijn baarmoeder wat steekjes. Klein beetje misselijk. Witte romige afscheiding. Voel me qua verkoudheid al stukken beter! Wel korte nacht gehad! Wat meer pukkeltjes.
    7. DPO: af en toe een steekje bij mijn rechter eierstok en baarmoeder. Niks bijzonders. Beetje pukkeltjes
    8. DPO: beetje krampjes rondom mijn baarmoeder en ook nog steeds aan de rechterkant. Afscheiding bijna weg, maar Toch ook wel weer lange slijmerige slierten. Baarmoeder ligt laag... :cool:. Pijn in rechterbeen gehad. Beetje chagrijnig vanavond :roflmao: wat pukkeltjes
    9. DPO: na de lunch misselijk. Geen kramp meer. Diarree gehad en nu weer misselijk! Geen afscheiding. Voor de rest niets.
    10. DPO: de hele dag door misselijk en boeren laten. Verder geen andere dingen. Zondagavond beetje last van lage rugpijn.
    11. DPO: wordt met boeren laten wakker. Eind van de dag vul ik aan.
    Haha zijn we al bij dag 14:eek::roflmao::p nog 3
    te gaan! NOD 18 juni

Dubbeltje82 en missmommytobe300 vinden dit leuk.
  13. missmommytobe300

wat spannend zeg! :)

Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Net toch een test gedaan. Was ervan overtuigd dat het wel raak zou zijn en kon het niet laten. Een flinke domper met een negatieve test. Ik verwacht deze ronde niet meer zwanger te worden...

nu wachten totdat in ongesteld word.

Bijgevoegde bestanden:

15. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.026
    113
    Vrouw
  16. missmommytobe300

:(

17. Melici

Melici Lid

28 mrt 2019
    44
    48
    18
    Vrouw
    Wat balen Lizra, wanneer is je NOD?

18. Wishmommy84

Dat is altijd zo’n enorme mind f*ck, hoe vervelend

19. Wishmommy84

Hoop dat je echo goed was @missmommytobe300, bij mij 2 eitjes 1 al 15mm en 1 12mm, woensdag weer terug en dan de prik. Dan donderdag / vrijdag eisprong. Zal dag 14/15 zijn. Hoef deze keer in elk geval geen ovulatie testen te doen, valt weer meeo_O

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    superstom!!

Deel Deze Pagina