1DPO: Zeurderig gevoel in buik, diarree. 2DPO: Gevoelige borsten in de middag. Verder niets. 3DPO: Niets 4DPO: Minder eetlust, opgeblazen gevoel (vriend ziet ook dat mijn buik opgeblazen is) 5DPO: Druppeltje (oud) bloedverlies, opgeblazen gevoel, lichte buikpijn onderin buik en ook weer minder eetlust 6DPO: Lichte buikpijn onderin buik en hoofdpijn, gevoelige borsten 7DPO: Ochtendmisselijkheid! Vanaf de middag een soort van tikkend/rollend gevoel in m’n baarmoeder. Nog nóóit gevoeld 8DPO: Zeurend gevoel in onderbuik 9DPO: Zeurend gevoel in onderbuik 10DPO: Testen = Vaderdag. Witte test. Voel ook helemaal niets verder... 11DPO: 12DPO: 13DPO: NOD M’n menstruatie zal woensdag dus wel komen verwacht ik. Helaas!
Ik had dat met de eerste ook hoor, het was dat mijn menstruatie uitbleef maar anders had ik gedacht gewoon ongesteld te worden
Hoi Allemaal, Ik heb vol aandacht jullie berichten meegelezen de afgelopen dagen. En ondanks dat ik een extreem verwarrende cyclus heb gehad wil ik toch graag ook en lijstje opstellen. mijn ovu testen waren 10 juni positief (CD 27), 11 juni dan mijn ei en 12 juni dan 1 DPO? Ik zou dan 16 dagen later mijn NOD verwachten. Ik was niet op symptomen aan het letten, maar door een raar zwaar gevoel in mijn buik toch eens op gaan letten. 1 t/m 4 DPO: niks opgevallen 5 DPO: zwaar gevoel in buik en rommelende darmen (ik merk normaal nooit iets aan mijn darmen), veel waterige afscheiding. 6 DPO: rommelende darmen en moe, veel waterige afscheiding 7 DPO: Ochtend niets, wel zwaar gevoel in buik hoe later hoe meer steken in mijn buik, veel eisprong achtige afscheiding. (ovulatietest gedaan ivm afscheiding, knal positief, nog nooit zo'n donkere lijn gehad(dan nu toch eisprong??) 8 of 0 DPO: Hele dag steken in buik en erg veel maagzuur. (heb geen ovulatietesten meer in huis om te kijken of deze afneemt). 9 of 1 DPO: Negatieve ZW test, Zwaar gevoel in bm, veel draderige afscheiding, wel zin in eten, maar veel maagzuur en moe. 10 of 2 DPO: negatieve ZW test, veel menstruatie achtige krampen. Ik snap niks meer van deze cyclus
Dankjewel! Begin inmiddels toch wat menstruatiekrampen te krijgen helaas. Denk dus dat ik al eerder ga menstrueren. Had er zelf ook echt een goed gevoel over Maar dat zegt dus helemaal niks... Wie weet! Al ga ik er niet meer vanuit hoor. Maar goed, zo lang er geen bloed is...
Vanmiddag echo gehad. Helaas een MA. Hopelijk ruimt het zich goed op en kan ik me binnenkort weer hier melden.