Ik denk dat het bij mij hoort, maar de medicijnen lijken het erger te maken terwijl ik dat de vorige keer niet had, we zullen het zien. Hopelijk heeft het een doel
Tweede kindje - ronde 2 1 dpo (36.82): Alleen wat lichte krampjes en soms nog wat vruchtbaar slijm. 2 dpo (36.83) : Drukkend gevoel in m'n onderbuik, krampen (menstruatie gevoel ), witte rekbare afscheiding, een vreemd (rusteloos oid??) gevoel in m'n lichaam, onrustige huid, lage rugpijn en een beetje gevoelige borsten. 3 dpo (36.92): Weer wat witte rekbare afscheiding. Nog steeds een drukkend gevoel in m'n onderbuik, beetje gevoelige borsten, onrustige huid en af en toe steekjes. 4 dpo (37.11): Oververhit wakker geworden ‘s nachts, maar begin flink verkouden te worden dus zal daar wel van komen. Prikkelend en drukkend gevoel achter schaambot. Melkachtige afscheiding. 5 dpo (37.11): Vannacht was het echt gigantisch warm en voelde ik me even niet zo goed. Bij het opstaan is alles weer helemaal prima. Ben vandaag een beetje moe en het lijkt of m’n baarmoeder aan het oprekken is, meer druk in m’n onderbuik en even lichte krampjes gehad in de avond. Melkachtige afscheiding gecombineerd met wit rekbaar slijm. Het is hier heel erg rustig op het moment eigenlijk. Ben dit niet zo gewend. Stilte voor de storm? 6 dpo (37.2): Vannacht koud (rillerig) wakker geworden. Even gaan plassen en weer terug in bed gaan liggen. Een tijdje later kreeg ik ongeveer een kwartier een soort van drukkende krampen. Daarna had ik het weer heel erg warm en ben ik weer gaan slapen. In de ochtend zwetend uit bed gekomen, buiten wat vermoeidheid, gevoelige borsten en druk in onderbuik voel ik me prima. Vanmiddag een vlaag van misselijkheid en prikkende tepels. Rond etenstijd een gigantische opvlieger en weer misselijk. Vanavond een paar minuten lage rugpijn en steken, voelt weer als oprekken baarmoeder. Nog steeds melkachtige en witte rekbare afscheiding. 7 dpo (37.2): Vannacht een enorm trekkend gevoel in m'n onderbuik, leek wel bandenpijn. Borsten blijven gevoelig en steeds misselijk met vlagen. Steeds meer last van gevoelige prikkelende tepels. Verder ook flink vermoeid, lage rugpijn en last van opvliegers. Nog steeds melkachtige afscheiding. Normaal heb ik vanaf 7 dpo al wat bruinverlies en flinke krampen wat aangeeft dat ik ongesteld ga worden, maar ik heb nog niets gezien vandaag en de krampen die ik heb vind ik er niet bij in de buurt komen zo mild. Heb sinds vandaag echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. 8 dpo (37.2): Vannacht weer m'n bed uit gedropen van het zweet.. Temperatuur is verdacht stabiel, m'n temperatuur springt altijd alle kanten op behalve toen ik zwanger was. Spannend! Vandaag erg moe, af en toe wat misselijk, soms een opvlieger en wat lichte krampjes. Na het eten kreeg ik ineens flinke krampen en nu net wat bruin en roze op m'n toiletpapier en menstruatie achtige krampen. Ga er dus maar vanuit dat het dan toch niet gelukt is en over een paar dagen ongesteld word. 9 dpo: 10 dpo: Test datum 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: Ongesteld??
Ja, misschien. Heb daar geen ervaring mee. Maar m'n temperatuur is vandaag 1.6 graad lager dan de afgelopen dagen, dus dat is ook niet hoopvol. Ik heb de hoop wel opgegeven eigenlijk. Zou stomverbaasd zijn als ik de komende dagen alsnog positief ga testen.
Ik doe ook weer mee! 1 dpo: niks 2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio
Zou een hoop verklaren. En dat kan natuurlijk heel goed, dat ze er toen nog niet zoveel verstand van hadden. Hopelijk mag het binnen die vier maanden toch raak zijn. Een jaar is lang als je iets graag wilt.
Ach de wonderen zijn de wereld nog niet uit haha. Wie weet gebeurt er nog iets positiefs Het vrouwelijk lichaam is een bijzonder apparaat
Meerdere meiden hier last van? Ik heb daarnet een klodder slijm gespot bij het afvegen.. dinsdag of woensdag zou m’n menstruatie moeten starten... een teken dat m’n menstruatie eraan komt of een teken dat het raak is? Hahahah ben benieuwd!
Ik hoor hier regelmatig dat mensen dat hebben als ze zwanger zijn. Wil je geen valse hoop geven maar ziet er goed uit hoor! Ik heb er zelf geen ervaring mee, enkel kleine stukjes rekbaar slijm en dan volgde alsnog mijn menstruatie. Hoop voor jou natuurlijk dat het positief nieuws is
Hoi Allemaal, Ben er nu toch vna overtuigd dat mijn eisprong pas later was, dus ik begin weer opnieuw met tellen 1 t/m 4 DPO: niks opgevallen 5 DPO: zwaar gevoel in buik en rommelende darmen (ik merk normaal nooit iets aan mijn darmen), veel waterige afscheiding. 6 DPO: rommelende darmen en moe, veel waterige afscheiding 7 DPO: Ochtend niets, wel zwaar gevoel in buik hoe later hoe meer steken in mijn buik, veel eisprong achtige afscheiding. (ovulatietest gedaan ivm afscheiding, knal positief, nog nooit zo'n donkere lijn gehad(dan nu toch eisprong??) 8 of 0 DPO: Hele dag steken in buik en erg veel maagzuur. (heb geen ovulatietesten meer in huis om te kijken of deze afneemt). 9 of 1 DPO: Negatieve ZW test, Zwaar gevoel in bm, veel draderige afscheiding, wel zin in eten, maar veel maagzuur en moe. 10 of 2 DPO: negatieve ZW test, veel menstruatie achtige krampen. Ik snap niks meer van deze cyclus Aanvulling later in de avond, wel heel veel maagzuur gehad en Super moe, ook nog steeds dat zware gevoel in bm. Morgen komen de nieuwe ovulatietesten binnen. Dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid! 11 of 3 DPO: Klein beetje buikpijn s ochtends, verder niets. Ovulatietesten helaas niet binnen gekomen. 4 DPO: Weer zw test gedaan, nog steeds negatief. Dus ik ga nu verder tellen als 4 DPO denk ik, zou eventueel ook 3 DPO kunnen zijn, maar ik zal dan eventueel wat langer wachten met testen. Tot zo ver ook nergens meer last van. Ook eindelijk de nieuwe ovulatietesten binnen en nu weer negatief. Dus ik blijf er toch bij dat het nu 4 DPO is (lekker warrig verhaal zo) 5 DPO: linker tepel is gevoelig, een paar uurtjes wat menstruatiekrampen. Diarree (sorry hiervoor ) 6 DPO: 's ochtends wat lichte menstruatiekrampen. verder wat kleine steekjes en nog steeds 1 tepel die een klein beetje gevoelig is. 7 DPO: Af en toe steekjes onder in buik/rug, zowel bij stilzitten als bewegen (geen idee of dit een symptoom van iets is hoor). Beide tepels een heel klein beetje gevoelig (maar voor mijn menstruatie gebeurd dat de ene keer wel de andere keer niet) Verder 1x maagzuur. 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO: 15 DPO: NOD
Ik doe ook weer mee! 1 dpo: niks 2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio 3 dpo: niks