Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer mee!

1 dpo: niks
    2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio
    3 dpo: niks
    4 dpo: niks
    5 dpo: 's avonds wat krampjes, verder niks
    6 dpo: niks
    7 dpo: 's middags een beetje moe

Sylva en Mommy94 vinden dit leuk.
  2. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Ik doe voor de eerste keer mee :)

1-2 dpo - - > niets opvallends.

3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn.

3. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.702
    6.604
    113
    Vrouw
    11dpo lijstje

CD12 knaltest (T donkerder dan C), steekjes eierstok
    CD13 knaltest (beiden even donker)
    CD14 ei op springen (echo), obstipatie, pijn eierstok
    CD15/1dpo obstipatie, pijn eierstok, geen eetlust
    CD16/2dpo obstipatie, weinig eetlust, chagrijnig
    CD17/3dpo gas, weeïg gevoel, gevoelige tepels (bij voeden), felle kramp baarmoeder regio
    CD18/4dpo kramp BM, hoofdpijn, chagrijnig
    CD19/5dpo maag voelt steeds leeg, maar heb geen zin om te eten. Verder strontchagrijnig, wat steekjes rond bm
    CD20/6dpo enorm vermoeid, kokhalzen van hondensnot op m'n jurk
    CD21/7dpo kokhalzen van hondensnot, deze keer op m'n been, avond zwaar gevoel bm. Sterk reukvermogen. Niet fijn wanneer je zoon aan het spugen is. :|
    CD22/8dpo ongesteldheid komt er aan, zo voelt het. Zwaar drukkend gevoel down under. Ook enorme neiging om te gaan lopen poetsen. En kortaf als kind in de weg loopt tijdens stofzuigen e.d.
    CD23/9dpo voel eigenlijk niks vandaag. Alleen wat zwaar gevoel in bm
    CD24/10dpo weeïg gevoel
    CD25/11dpo weeïg gevoel, enorme krampen, chips, chocola, snoep, morgen word ik ongesteld.
    CD26/nod

4. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
  5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dat zou jammer zijn @Nummer4 ! Al wat gespot?

6. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.702
    6.604
    113
    Vrouw
    #2706 Nummer4, 1 jul 2020
    Laatst bewerkt: 1 jul 2020
    Nog niks @Dubbeltje82
    Had op 8/9dpo een spierwitte test dus wacht gewoon rustig af.

Edit: nouja, niet zo rustig want heb er net nog een 2v5 tegenaan gegooid. Ook wit.

Succes dames!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bah, balen. Knuff en succes in de volgende ronde

8. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
  9. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    1DPO: niets speciaals, wat vruchtbare afscheiding nog
    2DPO: soms een vreemd zwaar gevoel onderin. Wat rare steekjes ook

10. roever

roever Niet meer actief

Hier een verassingswachtbankje, dus klets graag mee!
    Hoewel we in de toekomst graag een vierde willen...
    Zit ik deze maand toch in gezonde spanning op t bankje...
    Ik denk nu 2 of 3 dagen dpo...
    afgelopen week diarree en had 1/2dpo veel steekjes heel laag onderbuik...
    Nu 3/4 dpo en op diarree na Rustig.

11. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer mee!

7 dpo: 's middags een beetje moe, afscheiding
    8 dpo: 's middags een beetje moe, misschien wat gevoeligere borsten maar misschien praat ik mezelf dat ook gewoon aan :confused:

Sylva vindt dit leuk.
  12. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Jammer! We duimen met zijn allen op een goede juli maand!

13. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw

3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn.

4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen.

5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard )
    Lijkt alsof ik elk klein dingetje voel, geen idee of 't anders is dan anders.

14. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    1DPO: niets speciaals, wat vruchtbare afscheiding nog
    2DPO: soms een vreemd zwaar gevoel onderin. Wat rare steekjes ook
    3DPO: rustig. Enkel m’n eten smaakte deze middag totaal niet.

Soms met het idee van ik voel niets, zal dus wel terug niets zijn deze maand. Maar dan moet ik mezelf steeds inpraten dat het misschien perfect normaal is dat ik niets merk omdat het nog veel te vroeg is.

15. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw

4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen.

5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard;))
    Lijkt alsof ik elk klein dingetje voel, geen idee of 't anders is dan anders.
    Edit: veel gel-achtige afscheiding nu. Heb dat nog nooit gehad.. Is dat ook een symptoom? o_O

16. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer mee!

7 dpo: 's middags een beetje moe, afscheiding
    8 dpo: 's middags een beetje moe, misschien wat gevoeligere borsten maar misschien praat ik mezelf dat ook gewoon aan :confused:
    9 dpo: gevoelige borsten, beetje last van m'n onderrug
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    testen

Sylva vindt dit leuk.
  17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Tweede kindje - ronde 2

1 dpo (36.82): Alleen wat lichte krampjes en soms nog wat vruchtbaar slijm.
    2 dpo (36.83) : Drukkend gevoel in m'n onderbuik, krampen (menstruatie gevoel :confused:), witte rekbare afscheiding, een vreemd (rusteloos oid??) gevoel in m'n lichaam, onrustige huid, lage rugpijn en een beetje gevoelige borsten.
    3 dpo (36.92): Weer wat witte rekbare afscheiding. Nog steeds een drukkend gevoel in m'n onderbuik, beetje gevoelige borsten, onrustige huid en af en toe steekjes.
    4 dpo (37.11): Oververhit wakker geworden ‘s nachts, maar begin flink verkouden te worden dus zal daar wel van komen. Prikkelend en drukkend gevoel achter schaambot. Melkachtige afscheiding.
    5 dpo (37.11): Vannacht was het echt gigantisch warm en voelde ik me even niet zo goed. Bij het opstaan is alles weer helemaal prima. Ben vandaag een beetje moe en het lijkt of m’n baarmoeder aan het oprekken is, meer druk in m’n onderbuik en even lichte krampjes gehad in de avond. Melkachtige afscheiding gecombineerd met wit rekbaar slijm. Het is hier heel erg rustig op het moment eigenlijk. Ben dit niet zo gewend. Stilte voor de storm? :$
    6 dpo (37.2): Vannacht koud (rillerig) wakker geworden. Even gaan plassen en weer terug in bed gaan liggen. Een tijdje later kreeg ik ongeveer een kwartier een soort van drukkende krampen. Daarna had ik het weer heel erg warm en ben ik weer gaan slapen. In de ochtend zwetend uit bed gekomen, buiten wat vermoeidheid, gevoelige borsten en druk in onderbuik voel ik me prima. Vanmiddag een vlaag van misselijkheid en prikkende tepels. Rond etenstijd een gigantische opvlieger en weer misselijk. Vanavond een paar minuten lage rugpijn en steken, voelt weer als oprekken baarmoeder. Nog steeds melkachtige en witte rekbare afscheiding.
    7 dpo (37.2): Vannacht een enorm trekkend gevoel in m'n onderbuik, leek wel bandenpijn. Borsten blijven gevoelig en steeds misselijk met vlagen. Steeds meer last van gevoelige prikkelende tepels. Verder ook flink vermoeid, lage rugpijn en last van opvliegers. Nog steeds melkachtige afscheiding. Normaal heb ik vanaf 7 dpo al wat bruinverlies en flinke krampen wat aangeeft dat ik ongesteld ga worden, maar ik heb nog niets gezien vandaag en de krampen die ik heb vind ik er niet bij in de buurt komen zo mild. Heb sinds vandaag echt het gevoel dat het wel eens raak kan zijn.
    8 dpo (37.2): Vannacht weer m'n bed uit gedropen van het zweet.. :rolleyes: Temperatuur is verdacht stabiel, m'n temperatuur springt altijd alle kanten op behalve toen ik zwanger was. Spannend! Vandaag erg moe, af en toe wat misselijk, soms een opvlieger en wat lichte krampjes. Na het eten kreeg ik ineens flinke krampen en nu net wat bruin en roze op m'n toiletpapier en menstruatie achtige krampen. Ga er dus maar vanuit dat het dan toch niet gelukt is en over een paar dagen ongesteld word.
    9 dpo (37.04): Alle kwaaltjes behalve de extreme vermoeidheid en krampen zijn eigenlijk verdwenen, dus ik verwacht dat het alleen progesteron kwaaltjes zijn geweest. Ben wel emotioneel vandaag maar dat zal de teleurstelling wel zijn ofzo. Aan het einde van de dag toch weer een beetje misselijk, gevoelige tepels en opvliegers, maar het bruinverlies wordt wel meer net als de krampen.
    10 dpo (37.2): Vanochtend getest en een heel licht streepje! Zelfs m'n man ziet hem. Hopelijk mag hij mooi oplopen *fingers crossed* Sinds de ochtend geen rozeverlies meer, alleen nog bruin. Laat in de middag enorm veel donker bruinverlies in m'n inlegkruisje en sindsdien alleen nog lichtbruinverlies, het lijkt erop dat het minder wordt! *duim duim duim* Nog steeds extreem vermoeid, weer gevoelige borsten en tepels, misselijk, emotioneel, nu ook veel plassen, duizelig en opgeblazen. This tension is killing me! :|
    11t/m13 dpo: Testje loopt af, nog steeds elke keer licht rozeverlies en enorm pijnlijke krampen. Het is gewoon wachten tot m'n menstruatie gaat doorzetten. Ik voel de afgelopen dagen m'n baarmoeder ontzettend samentrekken en dat doet echt enorm pijn. Maar helaas denkt m'n lichaam er anders over en breekt het nog niet door, terwijl m'n temperatuur wel een giga dip aan het maken is.
    14 dpo: 's Ochtends eindelijk ongesteld geworden! Fijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! :thumup:

Toch nog even een laatste update van mijn kant. Net als vorige maand had ik echt geen zin om de laatste dagen bij te houden :( Wat een shit maand was juni.. :cry: Ik schrijf over twee weken ongeveer weer mee! :thumup:

@Dubbeltje82 ik zal me morgen even komen melden in het DPO groepje! :D

@Nummer4 shit zeg :( Ik baal keihard met je mee :(

@Tuttebelleke ik vind jouw lijstje toch wel spannend, heel anders dan vorige maand als ik me dat goed kan herinneren. Hoe sta je er zelf in?

Wanda68 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  18. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Sylva Fijn dat je weer verder kan :)
    Hier aan de ene kant wel weer hoopvol deze maand, maar aan de andere kant heb ik me vorige maand ook van alles aangepraat. Zolang de kwaaltjes dus nog niet overduidelijk zijn, probeer ik mezelf een beetje in toom te houden. Al lukt dat het ene moment beter dan het andere :rolleyes::$

Sylva vindt dit leuk.
  19. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.702
    6.604
    113
    Vrouw

Balen zeg. Hier net zo, had er ook even geen zin in. Vanmorgen (14dpo) eindelijk ongesteld geworden. Wat heeft dat lang geduurd zeg! Normaal is mijn lf veel korter.

Laat het maar snel voorbij zijn, lig dubbel gevouwen op de bank.

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Toch een positieve noot: een langere LF biedt meer kansen. Dus hopelijk blijft de LF aan de langere kant. (Ik ben van het soort "glas halfvol")

Wanda68, Wishmommy84 en Tuttebelleke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina