Ik doe ook weer mee! 1 dpo: niks 2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: 's avonds wat krampjes, verder niks 6 dpo: niks 7 dpo: 's middags een beetje moe, afscheiding 8 dpo: 's middags een beetje moe, misschien wat gevoeligere borsten maar misschien praat ik mezelf dat ook gewoon aan 9 dpo: gevoelige borsten, beetje last van m'n onderrug 10 dpo: afscheiding, gevoelige borsten, beetje moe 11 dpo: beetje gevoelige borsten, beetje moe 12 dpo: 2 positieve testen afscheiding, gevoelige borsten, moe
Ik doe voor de eerste keer mee Ronde 3. 1-2 dpo - - > niets opvallends. 3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn. 4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen. 5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard) Edit: veel gel-achtige afscheiding nu. Heb dat nog nooit gehad.. Is dat ook een symptoom? 6 dpo - - > erg moe, moeilijk slapen. 7 dpo - - > heel licht zeurend gevoel onderrug, erg moe, levendige dromen, beetje gevoelige teepels. 8 dpo - - > hele dag zeurend gevoel onderrug. Savonds wat lichte krampjes onderin m'n buik. Normaal krijg ik een week voor mn NOD pijnlijke borsten, maar nu nog niets gehad. Geen idee of dat een goed of slecht teken is.. misschien komt dat nog. 9 dpo - - > 10 dpo - - > 11 dpo - - > 12 dpo - - > testen.
Bij mij is de afscheiding wel een symptoom, dit had ik namelijk nooit voordat ik ongesteld werd. Vanaf ongeveer 5dpo had ik eiwitachtige afscheiding en veel in mijn onderbroek ook, nu 6wk zwanger ik duim voor jou dat het raak is!
Ik doe ook weer mee! 1 dpo: niks 2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: 's avonds wat krampjes, verder niks 6 dpo: niks 7 dpo: 's middags een beetje moe, afscheiding 8 dpo: 's middags een beetje moe, misschien wat gevoeligere borsten maar misschien praat ik mezelf dat ook gewoon aan 9 dpo: gevoelige borsten, beetje last van m'n onderrug 10 dpo: afscheiding, gevoelige borsten, beetje moe 11 dpo: beetje gevoelige borsten, beetje moe 12 dpo: 2 positieve testen afscheiding, gevoelige borsten, moe 13 dpo: afscheiding, gevoelige borsten, moe - morgen op nod nog eens testen. Als het mooi oploopt, dan geloof ik er wel in
Ik doe voor de eerste keer mee Ronde 3. 1-2 dpo - - > niets opvallends. 3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn. 4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen. 5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard) Edit: veel gel-achtige afscheiding nu. Heb dat nog nooit gehad.. Is dat ook een symptoom? 6 dpo - - > erg moe, moeilijk slapen. 7 dpo - - > heel licht zeurend gevoel onderrug, erg moe, levendige dromen, beetje gevoelige teepels. 8 dpo - - > hele dag zeurend gevoel onderrug. Savonds wat lichte krampjes onderin m'n buik. Normaal krijg ik een week voor mn NOD pijnlijke borsten, maar nu nog niets gehad. Geen idee of dat een goed of slecht teken is.. misschien komt dat nog. 9 dpo - - > beetje misselijk gevoel in m'n keel vanmiddag, verder niets. Misschien gewoon iets geks gegeten Nog steeds zachte en pijnloze borsten. 10 dpo - - > 11 dpo - - > 12 dpo - - > testen.
Ik doe ook weer mee! 1 dpo: niks 2 dpo: gedurende de middag twee pijnlijke steken in de baarmoeder-regio 3 dpo: niks 4 dpo: niks 5 dpo: 's avonds wat krampjes, verder niks 6 dpo: niks 7 dpo: 's middags een beetje moe, afscheiding 8 dpo: 's middags een beetje moe, misschien wat gevoeligere borsten maar misschien praat ik mezelf dat ook gewoon aan 9 dpo: gevoelige borsten, beetje last van m'n onderrug 10 dpo: afscheiding, gevoelige borsten, beetje moe 11 dpo: beetje gevoelige borsten, beetje moe 12 dpo: 2 positieve testen afscheiding, gevoelige borsten, moe 13 dpo: afscheiding, gevoelige borsten, moe - morgen op nod nog eens testen. Als het mooi oploopt, dan geloof ik er wel in 14 dpo: weer afscheiding, gevoelige borsten, moe. Beide testen zijn goed opgelopen Hopelijk blijft dit goed gaan!
Ik doe voor de eerste keer mee Ronde 3. 1-2 dpo - - > niets opvallends. 3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn. 4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen. 5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard) Edit: veel gel-achtige afscheiding nu. Heb dat nog nooit gehad.. Is dat ook een symptoom? 6 dpo - - > erg moe, moeilijk slapen. 7 dpo - - > heel licht zeurend gevoel onderrug, erg moe, levendige dromen, beetje gevoelige teepels. 8 dpo - - > hele dag zeurend gevoel onderrug. Savonds wat lichte krampjes onderin m'n buik. Normaal krijg ik een week voor mn NOD pijnlijke borsten, maar nu nog niets gehad. Geen idee of dat een goed of slecht teken is.. misschien komt dat nog. 9 dpo - - > beetje misselijk gevoel in m'n keel vanmiddag, verder niets. Misschien gewoon iets geks gegeten Nog steeds zachte en pijnloze borsten. 10 dpo - - > helemaal niets vandaag.. Ben bang dat dit niet mijn maand is helaas 11 dpo - - > 12 dpo - - > testen.
Hier een verassingswachtbankje, dus klets graag mee! Hoewel we in de toekomst graag een vierde willen... Zit ik deze maand toch in gezonde spanning op t bankje... Ik denk nu 2 of 3 dagen dpo... afgelopen week diarree en had 1/2dpo veel steekjes heel laag onderbuik... Nu 3/4 dpo en op diarree na Rustig. Ondertussen 9/10 dpo obstipatie en een misselijke vlaag Vandaag 10/11 dpo toch wat weeïg (Maar vriend is ook wat weeïg en lomperik naar wc haha) Wel lijk k nu wat ongi gevoel te hebben .
bwehhhh heb al paar x getest haha Waaronder vanmorgen, 4 dagen voor nod... meer dan spierwit! Dus t idee dat het wel eens raak kon wezen vervaagd wel ondertussen ha. We wachten nog maar even rustig af...
Ik mag ook weer gezellig mee doen! 1 dpo: trekkende baarmoeder/buik meer niet. 2 dpo: 3 dpo: 4 dpo: 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: NOD 21 juli
Ik doe voor de eerste keer mee Ronde 3. 1-2 dpo - - > niets opvallends. 3 dpo - - > steekjes aan de buitenkanten van m'n borsten, wat steekjes onderin m'n buik en savonds lage rugpijn. 4 dpo - - > wat milde lage rugpijn + veel lucht in m'n darmen. 5 dpo - - > milde lage rugpijn en wat krampjes in m'n onderbuik. (kunnen ook gewoon m'n darmen zijn uiteraard) Edit: veel gel-achtige afscheiding nu. Heb dat nog nooit gehad.. Is dat ook een symptoom? 6 dpo - - > erg moe, moeilijk slapen. 7 dpo - - > heel licht zeurend gevoel onderrug, erg moe, levendige dromen, beetje gevoelige teepels. 8 dpo - - > hele dag zeurend gevoel onderrug. Savonds wat lichte krampjes onderin m'n buik. Normaal krijg ik een week voor mn NOD pijnlijke borsten, maar nu nog niets gehad. Geen idee of dat een goed of slecht teken is.. misschien komt dat nog. 9 dpo - - > beetje misselijk gevoel in m'n keel vanmiddag, verder niets. Misschien gewoon iets geks gegeten Nog steeds zachte en pijnloze borsten. 10 dpo - - > helemaal niets vandaag.. Ben bang dat dit niet mijn maand is helaas 11 dpo - - > niets. 12 dpo - - > sneeuwwitje test. Nieuwe ronde, nieuwe kansen