Hoi. Ik lees al een tijdje stiekem mee, dus ik dacht laat ik ook eens een lijstje posten. Dit is ronde 2 voor 2e kindje. Ik moest lang wachten op mijn eisprong maar uiteindelijk op dag 27 (7 juli) een bijna positieve ovulatie-test. 8 en 9 juli ook positief (8 juli zelfs beste knaller). Ik denk zelf (ook uit eerdere rondes) dat hij 8 juli is gesprongen. Hij lijkt bij mij bijna altijd te springen op de dag van de knaltest. Fertility Friend heeft hem op 9 juli gezet. Daarom even 2 DPO's hieronder: - 0/1 DPO: 36.7. Eiwitachtig slijm, krampjes en beetje lage rugpijn (op de achtergrond). Lichtelijk gevoelige borsten en steekjes in mijn lies. - 1/2 DPO: 36.9. Slijm enorm afgenomen, beetje lotionachtig. Verder weinig symptomen. - 2/3 DPO: 36.8. Droog van onderen. Verder weinig symptomen. - 3/4 DPO: 36.9. Droog van onderen. Weer lage rugpijn (op de achtergrond) en menstruatiegevoel. Midden op de dag ineens duizelig. Heel kort maar. Het voelde alsof mijn bloeddruk een duik nam. Dit ook wel eens in mijn vorige zwangerschap gehad, maar veel later. Kwam in ieder geval niet door snel opstaan of iets dergelijks. - 4/5 DPO: 36.9. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (nog steeds niet veel). Weer lage rugpijn en menstruatiegevoel. Ook wat rommelende darmen (vaak voor nr 2, maar geen diarree). Echt zoals ik me vaak voel voordat ik ongesteld moet worden. - 5/6 DPO: 37.1. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (normaal voor LF). Weer wat rommelende darmen en rugpijn en menstruatiegevoel (wel minder dan 4/5 DPO). Weer veel toiletbezoekjes voor nr 2. Plotselinge bloedneus 's ochtends in bed. Ik ruik de luiers in de prullenbak ook als die goed dicht zit (normaal geen last van). Mijn tepels staan constant ter attentie zegmaar, maar verder niet echt last van mijn borsten. 's Ochtends ook een kokhalsaanval zoals ook in mijn eerste zwangerschap. Ik kreeg hierdoor enorme testdrang. Heb een testje gewaagd met 2e maar wel erg geconcentreerde urine. Ik leek heel even wat te zien, maar het verdween weer om uiteindelijk toch weer een licht indroogstreepje te zien (pas toen de controlestreep paars werd). - 6/7 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje rommelende darmen. 's avonds nog een paar steekjes bij eierstok en lies. Verder vrij weinig. Getest en zelfde verhaal als 5/6 DPO. Ik denk dus dat dit gewoon negatief is. - 7/8 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje winderig. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Getest met kv test. Negatief. - 8/9 DPO: 37.2. Afscheiding nog hetzelfde. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Beetje moeite met mijn ontbijt naar binnen werken. Getest met kv test. Negatief.
Ik ga ook mee doen! We hebben een dochter van 2 en ben pas weer voor de eerste keer ongesteld geweest. Dmv temperaturen mijn ei gevonden 1 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Nog veel afscheiding waar heel iets bloed (van de ovulatie?) bij lijkt te zitten. 's nachts zweten en warm. 2 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Gevoelige tepels tijdens bv. Met vlagen misselijk en minder eetlust. 3 dpo: moe, moe en moe. Nog steeds met vlagen misselijk. Veel last van lage rugpijn en af en toe wat krampen in mijn buik. Wéér voor 6 uur wakker. Pukkels in heel mijn gezicht en mijn boobies lijken wat groter? Boeren, wat ik nooit heb......hmmm.. 4 dpo: Uiteraard voor 6 uur wakker en kotsmisselijk. Herkenbaar van mijn eerste zwangerschap maar wil geen valse hoop krijgen. 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: NOD 28 juli
Ik mag ook weer meedoen! Tweede kindje - ronde 3 ❤️️ (driemaal scheepsrecht toch? Juli wordt mijn maand!☘️) 1 dpo (36.86) - Buiten wat waterige afscheiding en lichte krampjes nergens last van. 2 dpo (36.89) - Veel doorzichtig rekbaar slijm (net als vruchtbaar slijm) vanochtend, maar m'n eisprong is duidelijk twee dagen geleden geweest. Normaal heb ik nu witte plakkerige afscheiding 3 dpo - 4 dpo - 5 dpo - 6 dpo - 7 dpo - 8 dpo - 9 dpo - 10 dpo - 11 dpo - 12 dpo - 13 dpo - Ongesteld??
@Lizra die is wel echt heel erg duidelijk! Iemand ervaring met doorzichtig rekbaar slijm na eisprong? Het is geen sperma, kon het echt oprekken tot meer dan 10 cm en met sperma lukt dat niet.
Dank voor je reactie! Is dat dan veel of kleine beetjes? Een dag na eisprong is wel bekend bij me, maar dan is het echt een klein beetje. Twee dagen na eisprong ken ik niet en het was echt veel, normaal dan heb ik witte plakkerige afscheiding. Vind het dus een beetje apart
Ik ga ook eens een maandje mee doen! Eisprong vermoedelijk 9 juli 1 - niet veel bijzonders; 36.8 2 - einde middag heel lichte steekjes linkerlies; 36.8 3 - sochtends even een licht drukkend gevoel onderin. Af en toe lichte steekjes linkerlies 36.8 4 - sochtends even licht kramperig onderin buik. Koud in de avond 36.8 5 - drukkend gevoel in ochtend. Einde middag stekend gevoel onderin. 37.0 6 - sochtends lichte steekjes onderin. Droge mond. Smiddags lichte keelpijn. 36.9 7 - droge mond. Na het avondeten opeens een flinke steek bij rechterlies. Savonds beetje koud. 37.0 8 - ochtend erg warm. Moe. Smiddags wat gek gevoel in maag. Of zit dit tussen mijn oren omdat ik misschien een heeeeel licht streepje heb gezien. 37.0