Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit is ronde 2 voor 2e kindje. Ik moest lang wachten op mijn eisprong maar uiteindelijk op dag 27 (7 juli) een bijna positieve ovulatie-test. 8 en 9 juli ook positief (8 juli zelfs beste knaller). Ik denk zelf (ook uit eerdere rondes) dat hij 8 juli is gesprongen. Hij lijkt bij mij bijna altijd te springen op de dag van de knaltest. Fertility Friend heeft hem op 9 juli gezet. Daarom even 2 DPO's hieronder:

- 0/1 DPO: 36.7. Eiwitachtig slijm, krampjes en beetje lage rugpijn (op de achtergrond). Lichtelijk gevoelige borsten en steekjes in mijn lies.
    - 1/2 DPO: 36.9. Slijm enorm afgenomen, beetje lotionachtig. Verder weinig symptomen.
    - 2/3 DPO: 36.8. Droog van onderen. Verder weinig symptomen.
    - 3/4 DPO: 36.9. Droog van onderen. Weer lage rugpijn (op de achtergrond) en menstruatiegevoel. Midden op de dag ineens duizelig. Heel kort maar. Het voelde alsof mijn bloeddruk een duik nam. Dit ook wel eens in mijn vorige zwangerschap gehad, maar veel later. Kwam in ieder geval niet door snel opstaan of iets dergelijks.
    - 4/5 DPO: 36.9. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (nog steeds niet veel). Weer lage rugpijn en menstruatiegevoel. Ook wat rommelende darmen (vaak voor nr 2, maar geen diarree). Echt zoals ik me vaak voel voordat ik ongesteld moet worden.
    - 5/6 DPO: 37.1. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (normaal voor LF). Weer wat rommelende darmen en rugpijn en menstruatiegevoel (wel minder dan 4/5 DPO). Weer veel toiletbezoekjes voor nr 2. Plotselinge bloedneus 's ochtends in bed. Ik ruik de luiers in de prullenbak ook als die goed dicht zit (normaal geen last van). Mijn tepels staan constant ter attentie zegmaar, maar verder niet echt last van mijn borsten. 's Ochtends ook een kokhalsaanval zoals ook in mijn eerste zwangerschap. Ik kreeg hierdoor enorme testdrang. Heb een testje gewaagd met 2e maar wel erg geconcentreerde urine. Ik leek heel even wat te zien, maar het verdween weer om uiteindelijk toch weer een licht indroogstreepje te zien (pas toen de controlestreep paars werd).
    - 6/7 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje rommelende darmen. 's avonds nog een paar steekjes bij eierstok en lies. Verder vrij weinig. Getest en zelfde verhaal als 5/6 DPO. Ik denk dus dat dit gewoon negatief is.
    - 7/8 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje winderig. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Getest met kv test. Negatief.
    - 8/9 DPO: 37.2. Afscheiding nog hetzelfde. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Beetje moeite met mijn ontbijt naar binnen werken. Heb de hele dag het gevoel alsof ik een kater heb. Later op de dag wat prikkend gevoel in de zijkant van mijn borsten. Getest met kv test. Negatief.
    - 9/10 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. 's Ochtends een beetje trekkend gevoel in eierstokken. 's avonds nogal opgezwollen klieren en zere keel (aankomende keelonststeking?). Rommelende buik en krampjes beginnen 's avonds. Gevoel dat ms er morgen aan komt. Getest nu ook met Predictor early en duidelijk negatief. Geen inbeeldstreepjes mogelijk.
    - 10/11 DPO: 37.0. Vrijwel opgedroogd down under. Opgezwollen klieren, zere keel en ruwe tong (aankomende keelonststeking?). Steekjes in mijn eierstokken en af en toe wat krampjes (rommelende darmen). Beetje gevoelige tepels. Ik heb mijn eerste urine weggespoeld. Tot nu toe de testdrang weten te weerstaan omdat ik nu toch wel het gevoel krijg dat dit hem niet gaat worden.

Ik denk dus dat ik vandaag wel begin met bruinverlies en dat ik dan vanavond of anders morgen wel ongesteld wordt. Eén voordeel is dat mijn LF zich wel weer een beetje aan het herstellen lijkt naar 11, misschien zelfs 12 dagen. Met 9 dagen wordt het namelijk moeilijk denk ik.

Wanda68, LunaLee en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  2. Deurstopper

Deurstopper Actief lid

17 nov 2019
    214
    257
    63
    Hij is nu zo @Dwaallichtje. Jammer dat het bij jou negatief was :(

Bijgevoegde bestanden:

linatje, Wanda68, Lizra en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Dwaallichtje

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja die lijkt mij duidelijk @Deurstopper ! Zwanger! Gefeliciteerd! Ik hoop een goede plakker voor je!

4. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Haha, nou sinds mijn dochter er is meestal tussen 07:30-8:00 maar de afgelopen tijd dus steevast tussen 05:00-06:00. Toen ik zwanger bleek van haar en vaak wat later wakker werd werd ik opeens standaard om 06:30 wakker. Ik hoop dat dit nu dus een goede reden heeft, haha!

Eveline003, Wanda68, Sylva en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Fingers crossed!

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Kijk dat zijn de betere tijden! J wordt hier ook altijd tussen diezelfde tijden wakker. Dat noemen we nu uitslapen :roflmao:

Dan gaan we maar heel hard hopen dat dat nu weer het geval is en je straks een mooie positieve test hebt! :D Heb helaas ook al een paar dagen dat ik om 5:30 even kort wakker ben, geen idee waarom maar slaap daarna wel weer verder.

@Dwaallichtje hopelijk blijft je bruinverlies uit!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tuurstrepen zijn verdwenen. Denk dat mijn ongi er gewoon over 2 daagjes aan komt hoor. Nu al iets bruinverlies.

8. Wishmommy84

He bah, knuffel! Misschien toch wel iets van een bevruchting geweest!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Misschien... Maar ik ben er niet sip om hoor. Ben echt blij dat mijn cyclus weer werkt!

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO-lijst ronde 3 (ronde 1 na MA)
    Eisprong 10-7 - NOD 21-7
    - 1 dpo: 36,86 niets
    - 2 dpo: 36,95 borsten iets gevoeliger, steekjes in bm
    - 3 dpo: 36,98 steekjes in de borsten en beetje ongikrampen in bm
    - 4 dpo: 37,04 linker lies/onderbuik gevoelig
    - 5 dpo: 37,01 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug, vaker voor grote behoefte naar toilet (gisteren spruiten gehad, zou dat het zijn?)
    - 6 dpo: 37,17 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug (gisteren alweer spruiten gehad - ik leer er ook niet van haha- , zou dat het zijn?)
    - 7 dpo: 37,06 nog steeds rommelende en pijnlijke darmen en misselijk, zwaar gevoel down-under, gevoelige liezen, steekjes in de borsten. Vanmorgen een schaduwstreepje op 3 verschillende testen (!). 3x vals of is er toch iets...
    - 8 dpo: 37,17 witte vlokken in urine, gevoelige onderrug en liezen. Test iets duidelijker, maar nog niet op de foto te krijgen. Zwaar gevoel down-under. 's Avonds veel steekjes achter mijn schaambeen. Durf er nog niet op te hopen...
    - 9 dpo: 37,31 krampjes links en rechts onderin de buik (premenstruele krampen, ook misselijke vlagen erbij). Geen tuurstreep meer te bekennen en darmen zijn weer rustiger. Wel veel afscheiding nog steeds, maar aangezien er ook wat bruinverlies is, ga ik er vanuit dat mijn ongi er over een paar daagjes aan komt.

Deze ronde verwacht ik niks. Ben al lang blij om te zien dat mijn lichaam weer doet wat het moet doen na de MA.

11. Wishmommy84

That’s the spirit!

12. Wishmommy84

Maandag 13 juli eisprong:
    1-2 dpo: keelpijn, ‘ nachts warm en beginnende schimmelinfectie
    3 dpo: schimmelinfectie full on met, sorry voor details, afwisseling van geel rekbaar slijm (echt mega veel) en witte brokkelige afscheiding, zere borsten van pregnyl spuit en verrassing verrassing lichte menstruatie pijn
    4 dpo: behoorlijke buikpijn en veel afscheiding door schimmelinfectie (hoop stiekem natuurlijk dat het door zwangerschap komt). Zie zoveel mensen die een goede juli maand hebben, dat wil ik ook zo graag!!:oops:. Ook tijdje misselijk geweest.
    5 dpo: nog steeds veel afscheiding vermoedelijk door infectie. Beetje beurs gevoel in mijn buik / eierstokken
    6 dpo: afscheiding stuk minder, infectie in op zijn retour. Vanochtend enorme hoofdpijn en continue zere borsten. Dat komt alleen door de pregnyl prik dus dat vertekent nog al. Verder af en toe een vlaag buikpijn.

13. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Jammer :(

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #2894 Sylva, 19 jul 2020
    Laatst bewerkt: 19 jul 2020
    Ik mag ook weer meedoen! :D

Tweede kindje - ronde 3 ❤️️ (driemaal scheepsrecht toch? Juli wordt mijn maand!☘️)

1 dpo (36.86) - Buiten wat waterige afscheiding en lichte krampjes nergens last van.

2 dpo (36.89) - Veel doorzichtig rekbaar slijm (net als vruchtbaar slijm) vanochtend, maar m'n eisprong is duidelijk twee dagen geleden geweest. Normaal heb ik nu witte plakkerige afscheiding o_O Verder helemaal niks. Heerlijk rustig.

3 dpo (36.96) - Vanochtend en vanmiddag enorm last van m'n darmen, gevolgd door een flinke PDS aanval :( Verder de rest van de dag niks.

4 dpo (36.96) - Het was warm, warm, warm vannacht! Het progesteron doet z'n werk weer goed. Toch nog steeds last van m'n darmen, maar geen krampen of iets in m'n baarmoeder tot nu. Vind dit stiekem wel fijn, dan ga je ook niet denken 'oeh oeh oeh'. Want het is natuurlijk nog veel te vroeg! Toch wat last van lichte krampen en een drukkend gevoel in m'n onderbuik sinds het einde van de middag, maar heb ook nog steeds mega last van m'n darmen. Kan met zo goed daar van zijn.

5 dpo -

6 dpo -

7 dpo -

8 dpo -

9 dpo -

10 dpo -

11 dpo -

12 dpo -

13 dpo -

14 dpo - Ongesteld??

15. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik ga ook mee doen! We hebben een dochter van 2 en ben pas weer voor de eerste keer ongesteld geweest. Dmv temperaturen mijn ei gevonden

1 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Nog veel afscheiding waar heel iets bloed (van de ovulatie?) bij lijkt te zitten. 's nachts zweten en warm.
    2 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Gevoelige tepels tijdens bv. Met vlagen misselijk en minder eetlust.
    3 dpo: moe, moe en moe. Nog steeds met vlagen misselijk. Veel last van lage rugpijn en af en toe wat krampen in mijn buik. Wéér voor 6 uur wakker. Pukkels in heel mijn gezicht en mijn boobies lijken wat groter? Boeren, wat ik nooit heb......hmmm..
    4 dpo: Uiteraard voor 6 uur wakker en kotsmisselijk. Herkenbaar van mijn eerste zwangerschap maar wil geen valse hoop krijgen. Verder rustige dag, 's avonds wat flinke krampen. Beetje een opgezette buik en het valt me op dat ik donkere kringen om mijn tepels heb? Is dit 'iets'??
    5 dpo: Wéér voor 6 uur wakker.. Nu ruim een uur later ineens kotsmisselijk. Vandaag niet helemaal lekker te pas. Na het boodschappen doen zweten, duizelig en ontzettend moe. Opgeblazen buik. Donkere kringen om tepels worden steeds duidelijker. 's avonds vreetbui.
    6 dpo: wauw, 06:05 wakker. Uitgeslapen! Wel weer misselijk... Beetje opgeblazen gevoel gedurende de dag. Donkere kringen om tepels duidelijker en breder. Verder weinig bijzonders.
    7 dpo: 06:05 wakker, weer uitgeslapen! Niet misselijk, eigenlijk gewoon niks.
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    NOD 28 juli

Wanda68 vindt dit leuk.
  16. Deurstopper

Deurstopper Actief lid

17 nov 2019
    214
    257
    63
    Ik ga ook eens een maandje mee doen!
    Eisprong vermoedelijk 9 juli

1 - niet veel bijzonders; 36.8
    2 - einde middag heel lichte steekjes linkerlies; 36.8
    3 - sochtends even een licht drukkend gevoel onderin. Af en toe lichte steekjes linkerlies 36.8
    4 - sochtends even licht kramperig onderin buik. Koud in de avond 36.8
    5 - drukkend gevoel in ochtend. Einde middag stekend gevoel onderin. 37.0
    6 - sochtends lichte steekjes onderin. Droge mond. Smiddags lichte keelpijn. 36.9
    7 - droge mond. Na het avondeten opeens een flinke steek bij rechterlies. Savonds beetje koud. 37.0
    8 - ochtend erg warm. Moe. Smiddags wat gek gevoel in maag. Of zit dit tussen mijn oren omdat ik misschien een heeeeel licht streepje heb gezien. 37.0
    In de avond nog flink wat steken en drukkend kramperig gevoel onderin
    9 - positieve early action en early predictor. Borsten iets gevoeliger. Misselijk gevoel bij lege maag. Nu hopen op oploop. Af en toe het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. 37.0
    10 - heel slecht geslapen door misselijk gevoel snachts. Action early loopt iets op. Veel afscheiding. Af en toe een menstuatieachtig gevoel.
    11 - beter geslapen. Lege maag voelt niet lekker aan.

LunaLee, Wanda68 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  17. Dwaallichtje

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit is ronde 2 voor 2e kindje. Ik moest lang wachten op mijn eisprong maar uiteindelijk op dag 27 (7 juli) een bijna positieve ovulatie-test. 8 en 9 juli ook positief (8 juli zelfs beste knaller). Ik denk zelf (ook uit eerdere rondes) dat hij 8 juli is gesprongen. Hij lijkt bij mij bijna altijd te springen op de dag van de knaltest. Fertility Friend heeft hem op 9 juli gezet. Daarom even 2 DPO's hieronder:

- 0/1 DPO: 36.7. Eiwitachtig slijm, krampjes en beetje lage rugpijn (op de achtergrond). Lichtelijk gevoelige borsten en steekjes in mijn lies.
    - 1/2 DPO: 36.9. Slijm enorm afgenomen, beetje lotionachtig. Verder weinig symptomen.
    - 2/3 DPO: 36.8. Droog van onderen. Verder weinig symptomen.
    - 3/4 DPO: 36.9. Droog van onderen. Weer lage rugpijn (op de achtergrond) en menstruatiegevoel. Midden op de dag ineens duizelig. Heel kort maar. Het voelde alsof mijn bloeddruk een duik nam. Dit ook wel eens in mijn vorige zwangerschap gehad, maar veel later. Kwam in ieder geval niet door snel opstaan of iets dergelijks.
    - 4/5 DPO: 36.9. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (nog steeds niet veel). Weer lage rugpijn en menstruatiegevoel. Ook wat rommelende darmen (vaak voor nr 2, maar geen diarree). Echt zoals ik me vaak voel voordat ik ongesteld moet worden.
    - 5/6 DPO: 37.1. Afscheiding een beetje wittig en plakkerig (normaal voor LF). Weer wat rommelende darmen en rugpijn en menstruatiegevoel (wel minder dan 4/5 DPO). Weer veel toiletbezoekjes voor nr 2. Plotselinge bloedneus 's ochtends in bed. Ik ruik de luiers in de prullenbak ook als die goed dicht zit (normaal geen last van). Mijn tepels staan constant ter attentie zegmaar, maar verder niet echt last van mijn borsten. 's Ochtends ook een kokhalsaanval zoals ook in mijn eerste zwangerschap. Ik kreeg hierdoor enorme testdrang. Heb een testje gewaagd met 2e maar wel erg geconcentreerde urine. Ik leek heel even wat te zien, maar het verdween weer om uiteindelijk toch weer een licht indroogstreepje te zien (pas toen de controlestreep paars werd).
    - 6/7 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje rommelende darmen. 's avonds nog een paar steekjes bij eierstok en lies. Verder vrij weinig. Getest en zelfde verhaal als 5/6 DPO. Ik denk dus dat dit gewoon negatief is.
    - 7/8 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. Beetje winderig. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Getest met kv test. Negatief.
    - 8/9 DPO: 37.2. Afscheiding nog hetzelfde. Trekkend gevoel af en toe in eierstok (vooral linker) en in liezen. Beetje moeite met mijn ontbijt naar binnen werken. Heb de hele dag het gevoel alsof ik een kater heb. Later op de dag wat prikkend gevoel in de zijkant van mijn borsten. Getest met kv test. Negatief.
    - 9/10 DPO: 37.1. Afscheiding nog hetzelfde. 's Ochtends een beetje trekkend gevoel in eierstokken. 's avonds nogal opgezwollen klieren en zere keel (aankomende keelonststeking?). Rommelende buik en krampjes beginnen 's avonds. Gevoel dat ms er morgen aan komt. Getest nu ook met Predictor early en duidelijk negatief. Geen inbeeldstreepjes mogelijk.
    - 10/11 DPO: 37.0. Vrijwel opgedroogd down under. Opgezwollen klieren, zere keel en ruwe tong (aankomende keelonststeking?). Steekjes in mijn eierstokken en af en toe wat krampjes (rommelende darmen). Beetje gevoelige tepels. Later op de dag ook wat gevoelige borsten. Ik heb mijn eerste urine weggespoeld. Tot nu toe de testdrang weten te weerstaan omdat ik nu toch wel het gevoel krijg dat dit hem niet gaat worden.
    - 11/12 DPO: 37.0. Krampen en bruinverlies is snachts begonnen. Vanochtend al wat rood dus deze ronde is voorbij.

Succes dames! Hopelijk kan ik komende ronde de testgekte weerstaan....:confused:

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
  19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606