Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee! Ronde 2- NOD 28 juli

1 dpo - niks bijzonders
    2 dpo - niks bijzonders
    3 dpo - niks bijzonders
    4 dpo - felle steek in buik, hele dag hoofdpijn en erg moe, lage rugpijn. Echt niet fit..
    5 dpo - niks bijzonders
    6 dpo -
    7 dpo -
    8 dpo -
    9 dpo -
    10 dpo -
    11 dpo -
    12 dpo -
    13 NOD

LunaLee en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  3. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Oké ik mag ook weer meedoen. Ronde 11 voor een 3e kindje.
    Op 12 juli was mijn eisprong.

1dpo: behalve nog wat trekkend gevoel aan mijn eierstok, niks.
    2dpo: veel afscheiding.
    3dpo: veel afscheiding, constipatie.
    4dpo: veel afscheiding, nogal moe.
    5dpo: veel afscheiding, moe.
    6dpo: raar gedroomd, veel afscheiding, moe, poetsdrang. (Dit vind ik een opvallende en ik heb mijn eerdere cyclussen bekeken. En bij sommigen heb ik 1 a 2 dagen poetsdrang rond 5-8dpo.)
    7dpo: moe en poetsdrang.
    8dpo: erg moe, vaak moeten plassen.
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo: NOD

LunaLee en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO-lijst ronde 3 (ronde 1 na MA)
    Eisprong 10-7 - NOD 21-7
    - 1 dpo: 36,86 niets
    - 2 dpo: 36,95 borsten iets gevoeliger, steekjes in bm
    - 3 dpo: 36,98 steekjes in de borsten en beetje ongikrampen in bm
    - 4 dpo: 37,04 linker lies/onderbuik gevoelig
    - 5 dpo: 37,01 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug, vaker voor grote behoefte naar toilet (gisteren spruiten gehad, zou dat het zijn?)
    - 6 dpo: 37,17 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug (gisteren alweer spruiten gehad - ik leer er ook niet van haha- , zou dat het zijn?)
    - 7 dpo: 37,06 nog steeds rommelende en pijnlijke darmen en misselijk, zwaar gevoel down-under, gevoelige liezen, steekjes in de borsten. Vanmorgen een schaduwstreepje op 3 verschillende testen (!). 3x vals of is er toch iets...
    - 8 dpo: 37,17 witte vlokken in urine, gevoelige onderrug en liezen. Test iets duidelijker, maar nog niet op de foto te krijgen. Zwaar gevoel down-under. 's Avonds veel steekjes achter mijn schaambeen. Durf er nog niet op te hopen...
    - 9 dpo: 37,31 krampjes links en rechts onderin de buik (premenstruele krampen, ook misselijke vlagen erbij). Geen tuurstreep meer te bekennen en darmen zijn weer rustiger. Wel veel afscheiding nog steeds, maar aangezien er ook wat bruinverlies is, ga ik er vanuit dat mijn ongi er over een paar daagjes aan komt.
    - 10 dpo: 36,84 temp gekelderd. Afscheiding korrelig en plakkerig i.p.v. cremig, nog geen ongi. Zeurderige krampjes in buik en onderrug. Morgen NOD

Deze ronde verwacht ik niks. Ben al lang blij om te zien dat mijn lichaam weer doet wat het moet doen na de MA.

5. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Maandag 13 juli eisprong:
    1-2 dpo: keelpijn, ‘ nachts warm en beginnende schimmelinfectie
    3 dpo: schimmelinfectie full on met, sorry voor details, afwisseling van geel rekbaar slijm (echt mega veel) en witte brokkelige afscheiding, zere borsten van pregnyl spuit en verrassing verrassing lichte menstruatie pijn
    4 dpo: behoorlijke buikpijn en veel afscheiding door schimmelinfectie (hoop stiekem natuurlijk dat het door zwangerschap komt). Zie zoveel mensen die een goede juli maand hebben, dat wil ik ook zo graag!!:oops:. Ook tijdje misselijk geweest.
    5 dpo: nog steeds veel afscheiding vermoedelijk door infectie. Beetje beurs gevoel in mijn buik / eierstokken
    6 dpo: afscheiding stuk minder, infectie in op zijn retour. Vanochtend enorme hoofdpijn en continue zere borsten. Dat komt alleen door de pregnyl prik dus dat vertekent nog al. Verder af en toe een vlaag buikpijn.
    7 dpo: echt bijna geen afscheiding, hele dag al zwaar gevoel in baarmoeder en rug, pijnlijke schouder (totaal on gerelateerd denk ik), boeren en vanmorgen tijdje misselijk. Heb vandaag gekeken of pregnyl al uit mijn lichaam is en dat is het (omo witte test). Vrijdag of zaterdag misschien weer testen als ik dan niet al ongesteld ben

LunaLee, Wanda68, missmommytobe300 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik mag ook weer meedoen! :D

Tweede kindje - ronde 3 ❤️️ (driemaal scheepsrecht toch? Juli wordt mijn maand!☘️)

1 dpo (36.86) - Buiten wat waterige afscheiding en lichte krampjes nergens last van.

2 dpo (36.89) - Veel doorzichtig rekbaar slijm (net als vruchtbaar slijm) vanochtend, maar m'n eisprong is duidelijk twee dagen geleden geweest. Normaal heb ik nu witte plakkerige afscheiding o_O Verder helemaal niks. Heerlijk rustig.

3 dpo (36.96) - Vanochtend en vanmiddag enorm last van m'n darmen, gevolgd door een flinke PDS aanval :( Verder de rest van de dag niks.

4 dpo (36.96) - Het was warm, warm, warm vannacht! Het progesteron doet z'n werk weer goed. Toch nog steeds last van m'n darmen, maar geen krampen of iets in m'n baarmoeder tot nu. Vind dit stiekem wel fijn, dan ga je ook niet denken 'oeh oeh oeh'. Want het is natuurlijk nog veel te vroeg! Toch wat last van lichte krampen en een drukkend gevoel in m'n onderbuik sinds het einde van de middag, maar heb ook nog steeds mega last van m'n darmen. Kan met zo goed daar van zijn.

5 dpo (37.05) - Vannacht heel vreemd gedroomd. Sinds het einde van de middag een soort van lichte krampjes in m'n baarmoeder, maar het zijn niet echt krampjes. De vervelende krampen ontbreken nog steeds. Af en toe gevoelige borsten en steken aan de buitenkant. Last van vermoeidheid. Veel afscheiding vandaag.

6 dpo -

7 dpo -

8 dpo -

9 dpo -

10 dpo -

11 dpo -

12 dpo -

13 dpo -

14 dpo - Ongesteld??

7. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

klinkt spannend.

8. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

Ik vind het zo knap dat je zoveel bent afgevallen!!

Sylva vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is lief! :oops: Het heeft wat moeite gekost, maar met niet opgeven en ondanks tegenslagen blijven doorgaan kom je een heel eind :thumup:

10. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    #2910 Mooncalf, 21 jul 2020
    Laatst bewerkt: 21 jul 2020
    Ik ga ook mee doen! We hebben een dochter van 2 en ben pas weer voor de eerste keer ongesteld geweest. Dmv temperaturen mijn ei gevonden

1 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Nog veel afscheiding waar heel iets bloed (van de ovulatie?) bij lijkt te zitten. 's nachts zweten en warm.
    2 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Gevoelige tepels tijdens bv. Met vlagen misselijk en minder eetlust.
    3 dpo: moe, moe en moe. Nog steeds met vlagen misselijk. Veel last van lage rugpijn en af en toe wat krampen in mijn buik. Wéér voor 6 uur wakker. Pukkels in heel mijn gezicht en mijn boobies lijken wat groter? Boeren, wat ik nooit heb......hmmm..
    4 dpo: Uiteraard voor 6 uur wakker en kotsmisselijk. Herkenbaar van mijn eerste zwangerschap maar wil geen valse hoop krijgen. Verder rustige dag, 's avonds wat flinke krampen. Beetje een opgezette buik en het valt me op dat ik donkere kringen om mijn tepels heb? Is dit 'iets'??
    5 dpo: Wéér voor 6 uur wakker.. Nu ruim een uur later ineens kotsmisselijk. Vandaag niet helemaal lekker te pas. Na het boodschappen doen zweten, duizelig en ontzettend moe. Opgeblazen buik. Donkere kringen om tepels worden steeds duidelijker. 's avonds vreetbui.
    6 dpo: wauw, 06:05 wakker. Uitgeslapen! Wel weer misselijk... Beetje opgeblazen gevoel gedurende de dag. Donkere kringen om tepels duidelijker en breder. Verder weinig bijzonders.
    7 dpo: 06:05 wakker, weer uitgeslapen! Niet misselijk, eigenlijk gewoon niks. In de loop van de dag toch met vlagen steeds misselijk en ik zweet meer ineens.. 's avonds kreeg ik echt een naar gevoel in mijn buik, een heel vol gevoel. En had steken links (dacht natuurlijk aan een innesteling). Misselijk en rugpijn. Plopjes onderin mijn buik en toen dacht ik even dat ik ongesteld werd maar dat bleek afscheiding te zijn, hahaha.
    8 dpo: rond half 6 wakker maar door geschreeuw in de buurt. Temperatuur 0,2 gezakt. Kan dit een innestelingsdip zijn? Daarna nog anderhalf uur geslapen en nu misselijk wakker.
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    NOD 28 juli

LunaLee vindt dit leuk.
  11. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    #2911 Loulou12, 21 jul 2020
    Laatst bewerkt: 21 jul 2020
    Ronde 2- NOD 28 juli

1 dpo - niks bijzonders
    2 dpo - niks bijzonders
    3 dpo - niks bijzonders
    4 dpo - felle steek in buik, hoofdpijn en erg moe, lage rugpijn. Echt niet fit
    5 dpo - lage rugpijn
    6 dpo - lage rugpijn,hoofdpijn, beetje kramp alsof je ongesteld gaat worden.
    7 dpo
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 NOD-

Wanda68 en LunaLee vinden dit leuk.
  12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO-lijst ronde 3 (ronde 1 na MA)
    Eisprong 10-7 - NOD 21-7
    - 1 dpo: 36,86 niets
    - 2 dpo: 36,95 borsten iets gevoeliger, steekjes in bm
    - 3 dpo: 36,98 steekjes in de borsten en beetje ongikrampen in bm
    - 4 dpo: 37,04 linker lies/onderbuik gevoelig
    - 5 dpo: 37,01 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug, vaker voor grote behoefte naar toilet (gisteren spruiten gehad, zou dat het zijn?)
    - 6 dpo: 37,17 misselijk, opgezette darmen en darmkrampen (de hele dag) uitstralend naar liezen en rug (gisteren alweer spruiten gehad - ik leer er ook niet van haha- , zou dat het zijn?)
    - 7 dpo: 37,06 nog steeds rommelende en pijnlijke darmen en misselijk, zwaar gevoel down-under, gevoelige liezen, steekjes in de borsten. Vanmorgen een schaduwstreepje op 3 verschillende testen (!). 3x vals of is er toch iets...
    - 8 dpo: 37,17 witte vlokken in urine, gevoelige onderrug en liezen. Test iets duidelijker, maar nog niet op de foto te krijgen. Zwaar gevoel down-under. 's Avonds veel steekjes achter mijn schaambeen. Durf er nog niet op te hopen...
    - 9 dpo: 37,31 krampjes links en rechts onderin de buik (premenstruele krampen, ook misselijke vlagen erbij). Geen tuurstreep meer te bekennen en darmen zijn weer rustiger. Wel veel afscheiding nog steeds, maar aangezien er ook wat bruinverlies is, ga ik er vanuit dat mijn ongi er over een paar daagjes aan komt.
    - 10 dpo: 36,84 temp gekelderd. Afscheiding korrelig en plakkerig i.p.v. cremig, nog geen ongi. Zeurderige krampjes in buik en onderrug. Morgen NOD
    - 11 dpo / cd 1: 36,95 temp weer iets omhoog. Af en toe wat bruinverlies in de ochtend, in de middag overgaand op roze/rood. Hop naar de volgende ronde!

13. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
  14. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Dpo 11 en 12 ingevuld!

1 dpo: trekkende baarmoeder/buik meer niet.
    2 dpo: geen bijzonderheden
    3 dpo: geen bijzonderheden
    4 dpo: geen bijzonderheden
    5 dpo: een beetje een trekkende baarmoeder/eileider idee. Voor de rest geen bijzonderheden.
    6 dpo: bij vlagen misselijk, eten dat een beetje omhoog komt, trekkend gevoel onderbuik, Scheuten liespijn. (Zal allemaal wel door de progesteron komen:rolleyes:) morgen alweer over de helft! :D
    7 dpo: over de helft! Bij vlagen misselijk, boeren. Af en toe steken in mijn borst. Trekkend gevoel onderbuik.
    8 dpo: beetje boeren maar voor de rest nog niets bijzonders. Test gedaan. Eerst action vanmorgen. Daarna predictor gehaald en met ochtend urine. Beide positief. hopelijk een mooie oploop.
    Met vlagen misselijk, beetje boeren, trekkend gevoel baarmoeder, klodder slijm :rolleyes:
    9 dpo: Boeren laten/op boeren, misselijk en moe! Reuk ook iets sterker... af en toe een steek in mijn borst.
    10 dpo: de hele dag door misselijk. Hoe minder ik heb gegeten hoe erger het is. Beetje last van mijn darmen, veel boeren laten en moe. Afgelopen nacht 2 uur wakker gelegen :rolleyes: vanmorgen een gewone test duidelijk positief!
    11 dpo: Mooie oploop met de action testen. Wat voel ik zoal: af en toe steekjes/gevoelige borsten, misselijkheid gedurende hele dag met ups en downs, steeds boeren, vandaag veel liespijn (ik ben bekend met bekkenklachten), af en toe kramp/trekkend gevoel in mijn onderbuik en een beetje lage rugpijn. Merk ook dat ik deze dagen crème eiwit achtig afscheiding (vorige maand was ik echt droog zeg maar)
    12 dpo: Hetzelfde als gisteren.
    13 dpo: De hele dag door een beetje misselijk. Lage rugpijn. Na een dagje Efteling ‘s avonds ontzettend moe. Tegen de tijd dat ik wil gaan slapen heb ik een rommelende buik met veel lucht. Af en toe wat krampjes in mijn baarmoeder en een pijnlijk litteken.
    NOD 21 juli: niet ongesteld geworden. Test nog positiever. Afspraak bij de verloskundige gemaakt. 8 aug eerste echo.

Iedereen heel veel succes verder!

Bijgevoegde bestanden:

itsjade94, Wanda68, Loulou12 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het is jammer, maar ik ben zoooo blij dat mijn cyclus zo snel na de MA weer op de rit is! Vol goede moed de volgende ronde in en lekker zonder ongi of begin zwangerschap gespannen op vakantie over 1,5 week.

Wanda68, Sylva en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  16. Wishmommy84

Maandag 13 juli eisprong:
    1-2 dpo: keelpijn, ‘ nachts warm en beginnende schimmelinfectie
    3 dpo: schimmelinfectie full on met, sorry voor details, afwisseling van geel rekbaar slijm (echt mega veel) en witte brokkelige afscheiding, zere borsten van pregnyl spuit en verrassing verrassing lichte menstruatie pijn
    4 dpo: behoorlijke buikpijn en veel afscheiding door schimmelinfectie (hoop stiekem natuurlijk dat het door zwangerschap komt). Zie zoveel mensen die een goede juli maand hebben, dat wil ik ook zo graag!!:oops:. Ook tijdje misselijk geweest.
    5 dpo: nog steeds veel afscheiding vermoedelijk door infectie. Beetje beurs gevoel in mijn buik / eierstokken
    6 dpo: afscheiding stuk minder, infectie in op zijn retour. Vanochtend enorme hoofdpijn en continue zere borsten. Dat komt alleen door de pregnyl prik dus dat vertekent nog al. Verder af en toe een vlaag buikpijn.
    7 dpo: echt bijna geen afscheiding, hele dag al zwaar gevoel in baarmoeder en rug, pijnlijke schouder (totaal on gerelateerd denk ik), boeren en vanmorgen tijdje misselijk. Heb vandaaggekeken of pregnyl al uit mijn lichaam is en dat is het (omo witte test). Vrijdag of zaterdag misschien weer testen als ik dan niet al ongesteld ben
    8 dpo: veel boeren, vanmorgen even misselijk, nauwelijks afscheiding en buikpijn. Als je me zou vertellen dat ik morgen ongesteld ga worden zou ik het geloven. Gaat hem weer niet worden deze ronde ben ik bang

Wanda68 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  17. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Ja dat snap ik, fijn! Geniet van je vakantie :)

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  18. Wishmommy84

Fijne vakantie!

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik mag ook weer meedoen! :D

Tweede kindje - ronde 3 ❤️️ (driemaal scheepsrecht toch? Juli wordt mijn maand!☘️)

1 dpo (36.86) - Buiten wat waterige afscheiding en lichte krampjes nergens last van.

2 dpo (36.89) - Veel doorzichtig rekbaar slijm (net als vruchtbaar slijm) vanochtend, maar m'n eisprong is duidelijk twee dagen geleden geweest. Normaal heb ik nu witte plakkerige afscheiding o_O Verder helemaal niks. Heerlijk rustig.

3 dpo (36.96) - Vanochtend en vanmiddag enorm last van m'n darmen, gevolgd door een flinke PDS aanval :( Verder de rest van de dag niks.

4 dpo (36.96) - Het was warm, warm, warm vannacht! Het progesteron doet z'n werk weer goed. Toch nog steeds last van m'n darmen, maar geen krampen of iets in m'n baarmoeder tot nu. Vind dit stiekem wel fijn, dan ga je ook niet denken 'oeh oeh oeh'. Want het is natuurlijk nog veel te vroeg! Toch wat last van lichte krampen en een drukkend gevoel in m'n onderbuik sinds het einde van de middag, maar heb ook nog steeds mega last van m'n darmen. Kan met zo goed daar van zijn.

5 dpo (37.05) - Vannacht heel vreemd gedroomd. Sinds het einde van de middag een soort van lichte krampjes in m'n baarmoeder, maar het zijn niet echt krampjes. De vervelende krampen ontbreken nog steeds. Af en toe gevoelige borsten en steken aan de buitenkant. Last van vermoeidheid. Veel afscheiding vandaag.

6 dpo (37.05) - Weer vreemd gedroomd. Vandaag kan ik de krampen van gisteren eindelijk plaatsen, het is m'n dikke darm die pijn uitstraalt naar m'n rug en onderbuik. Nog steeds af en toe gevoelige borsten en tepels. Yoga was gister niet fijn, maar ook vandaag niet. Nog steeds wat moe. Soms misselijk en maagzuur. Héél veel melkachtige afscheiding.

7 dpo -

8 dpo -

9 dpo -

10 dpo - Testen??

11 dpo -

12 dpo -

13 dpo -

14 dpo - Ongesteld??

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Dubbeltje82 alvast een fijne vakantie!

@Wishmommy84 ik hoop het toch niet hoor dat je ongesteld gaat worden! Wanneer zou je weer willen testen? Wanneer is je NOD?

Wanda68 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina