Ik ga ook mee doen! We hebben een dochter van 2 en ben pas weer voor de eerste keer ongesteld geweest. Dmv temperaturen mijn ei gevonden 1 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Nog veel afscheiding waar heel iets bloed (van de ovulatie?) bij lijkt te zitten. 's nachts zweten en warm. 2 dpo: Heel vroeg wakker, steken/krampen onderbuik en lage rugpijn. Gevoelige tepels tijdens bv. Met vlagen misselijk en minder eetlust. 3 dpo: moe, moe en moe. Nog steeds met vlagen misselijk. Veel last van lage rugpijn en af en toe wat krampen in mijn buik. Wéér voor 6 uur wakker. Pukkels in heel mijn gezicht en mijn boobies lijken wat groter? Boeren, wat ik nooit heb......hmmm.. 4 dpo: Uiteraard voor 6 uur wakker en kotsmisselijk. Herkenbaar van mijn eerste zwangerschap maar wil geen valse hoop krijgen. Verder rustige dag, 's avonds wat flinke krampen. Beetje een opgezette buik en het valt me op dat ik donkere kringen om mijn tepels heb? Is dit 'iets'?? 5 dpo: Wéér voor 6 uur wakker.. Nu ruim een uur later ineens kotsmisselijk. Vandaag niet helemaal lekker te pas. Na het boodschappen doen zweten, duizelig en ontzettend moe. Opgeblazen buik. Donkere kringen om tepels worden steeds duidelijker. 's avonds vreetbui. 6 dpo: wauw, 06:05 wakker. Uitgeslapen! Wel weer misselijk... Beetje opgeblazen gevoel gedurende de dag. Donkere kringen om tepels duidelijker en breder. Verder weinig bijzonders. 7 dpo: 06:05 wakker, weer uitgeslapen! Niet misselijk, eigenlijk gewoon niks. In de loop van de dag toch met vlagen steeds misselijk en ik zweet meer ineens.. 's avonds kreeg ik echt een naar gevoel in mijn buik, een heel vol gevoel. En had steken links (dacht natuurlijk aan een innesteling). Misselijk en rugpijn. Plopjes onderin mijn buik en toen dacht ik even dat ik ongesteld werd maar dat bleek afscheiding te zijn, hahaha. 8 dpo: rond half 6 wakker maar door geschreeuw in de buurt. Temperatuur 0,2 gezakt. Kan dit een innestelingsdip zijn? Daarna nog anderhalf uur geslapen en nu misselijk wakker. Verder gisteren veel hét zwanger-gevoel gehad, voor het eerst. Lage rugpijn, wat krampen en steken in mijn onderbuik. Wat gevoeligere borsten bij het drinken en de kringen om de tepels lijken nog donkerder en breder te zijn. Lekker onder de pukkels en ik droom de laatste tijd ook wat vreemder. Misselijk met vlagen overdag en 's avonds op bed wat meer. Last van jeuk, processierups? 9 dpo: weer rond 6 wakker. Temperatuur exact hetzelfde als gisteren. Ik had gehoopt dat deze weer omhoog gegaan was, al zit ik nog steeds op 36,9. Ook weer misselijk maar niet heel intens ofzo. Ineens de angst om na mijn positieve gevoelens van gisteren toch ongesteld te gaan worden. Wat krampen net na het ontbijt. 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD 28 juli
Ik ga ook eens een maandje mee doen! Eisprong vermoedelijk 9 juli 1 - niet veel bijzonders; 36.8 2 - einde middag heel lichte steekjes linkerlies; 36.8 3 - sochtends even een licht drukkend gevoel onderin. Af en toe lichte steekjes linkerlies 36.8 4 - sochtends even licht kramperig onderin buik. Koud in de avond 36.8 5 - drukkend gevoel in ochtend. Einde middag stekend gevoel onderin. 37.0 6 - sochtends lichte steekjes onderin. Droge mond. Smiddags lichte keelpijn. 36.9 7 - droge mond. Na het avondeten opeens een flinke steek bij rechterlies. Savonds beetje koud. 37.0 8 - ochtend erg warm. Moe. Smiddags wat gek gevoel in maag. Of zit dit tussen mijn oren omdat ik misschien een heeeeel licht streepje heb gezien. 37.0 In de avond nog flink wat steken en drukkend kramperig gevoel onderin 9 - positieve early action en early predictor. Borsten iets gevoeliger. Misselijk gevoel bij lege maag. Nu hopen op oploop. Af en toe het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. 37.0 10 - heel slecht geslapen door misselijk gevoel snachts. Action early loopt iets op. Veel afscheiding. Af en toe een menstuatieachtig gevoel. 11 - beter geslapen. Lege maag voelt niet lekker aan. Door de dag drukkend gevoel onderin. Smiddags misselijk 12 - licht verkouden en een beetje keelpijn. Veel afscheiding. Dikke streep op predictor express. Savonds wat gespannen en licht gevoelige borsten. 13 - beetje menstruatieachtig gevoel onderin. Clearblue geeft zwanger 2-3 weken aan.
@Mooncalf wat was je temperatuur de vorige dagen? @Deurstopper nog een keertje gefeliciteerd! Mooi lijstje zo!
Ik mag ook weer meedoen! Tweede kindje - ronde 3 ❤️️ (driemaal scheepsrecht toch? Juli wordt mijn maand!☘️) 1 dpo (36.86) - Buiten wat waterige afscheiding en lichte krampjes nergens last van. 2 dpo (36.89) - Veel doorzichtig rekbaar slijm (net als vruchtbaar slijm) vanochtend, maar m'n eisprong is duidelijk twee dagen geleden geweest. Normaal heb ik nu witte plakkerige afscheiding Verder helemaal niks. Heerlijk rustig. 3 dpo (36.96) - Vanochtend en vanmiddag enorm last van m'n darmen, gevolgd door een flinke PDS aanval Verder de rest van de dag niks. 4 dpo (36.96) - Het was warm, warm, warm vannacht! Het progesteron doet z'n werk weer goed. Toch nog steeds last van m'n darmen, maar geen krampen of iets in m'n baarmoeder tot nu. Vind dit stiekem wel fijn, dan ga je ook niet denken 'oeh oeh oeh'. Want het is natuurlijk nog veel te vroeg! Toch wat last van lichte krampen en een drukkend gevoel in m'n onderbuik sinds het einde van de middag, maar heb ook nog steeds mega last van m'n darmen. Kan met zo goed daar van zijn. 5 dpo (37.05) - Vannacht heel vreemd gedroomd. Sinds het einde van de middag een soort van lichte krampjes in m'n baarmoeder, maar het zijn niet echt krampjes. De vervelende krampen ontbreken nog steeds. Af en toe gevoelige borsten en steken aan de buitenkant. Last van vermoeidheid. Veel afscheiding vandaag. 6 dpo (37.05) - Weer vreemd gedroomd. Vandaag kan ik de krampen van gisteren eindelijk plaatsen, het is m'n dikke darm die pijn uitstraalt naar m'n rug en onderbuik. Nog steeds af en toe gevoelige borsten en tepels. Yoga was gister niet fijn, maar ook vandaag niet. Nog steeds wat moe. Soms misselijk en maagzuur. Héél veel melkachtige afscheiding. Tegen het einde van de avond wat hele lichte krampjes gehad. 7 dpo (37.15) - Weer vreemd gedroomd. Wat was het vannacht gigantisch warm, ik werd tot twee keer toe flink bezweet wakker. Vanochtend weer af en toe wat lichte krampjes en heb een zwaar gevoel onderin. Nog steeds gevoelige borsten en tepels en ben enorm moe. Lage rugpijn. Begin hem nu wel echt te knijpen voor de komende twee dagen. M'n kaartje is mooi, maar dat zegt niks. 8 dpo - 9 dpo - 10 dpo - Testen?? 11 dpo - 12 dpo - 13 dpo - 14 dpo - Ongesteld??
Nod is 26 juli, vanmorgen 9 dpo omo wit. Gaat hem niet worden dit. Echt menstruatie gevoel maar ook echt wel beetje zwangerschaps kwaaltjes als af en aan misselijk, veel boeren, heel moe. Lichaam houdt me weer voor de gek, weet het zeker
Bah Ik snap wel wat je bedoelt. Dat menstruatiegevoel is echt prut. Heb dat hier ook altijd. Zodra dat op komt zetten is het gedaan. Ik blijf toch nog even duimen voor je hoor, ook al lijkt de kans steeds kleiner te worden.
Ja, geen paniek nog hoor. Maar ik wil niet gelijk teleurgesteld worden, beetje zelfbescherming.. Ik ging van 36,4 de dag ervoor naar 36,7 op dpo1 Het is overigens de eerste keer dat ik temperatuur. Bij mijn dochter was ik direct de eerste poging (overwacht) al zwanger. Toen heeft het 25 maanden geduurd voordat ik mijn cyclus terug had.
Dat snap ik wel Daar doen we allemaal aan hier. Ooohja, dat is waar ook. Je geeft nog steeds borstvoeding toch? Wel bizar dat het zo lang heeft geduurd voor je cyclus weer op gang kwam, eigenlijk ook wel mazzel hebben
Ja klopt! Nog steeds inderdaad. Ja, het is wel 'normaal' maar meetsal duurt het niet zo lang haha. We wilden al lang voor een tweede gaan dus was blij toen het terug kwam.
Ronde 2- NOD 28 juli 1 dpo - niks bijzonders 2 dpo - niks bijzonders 3 dpo - niks bijzonders 4 dpo - felle steek in buik, hoofdpijn en erg moe, lage rugpijn. Echt niet fit 5 dpo - lage rugpijn 6 dpo - lage rugpijn,hoofdpijn, beetje kramp alsof je ongesteld gaat worden. 7 dpo - slecht geslapen afgelopen nacht, krampjes in onderbuik. 8 dpo 9 dpo 10 dpo 11 dpo 12 dpo 13 NOD
Haha, nee. Gemiddeld een jaar en dan moet het wel weer op gang komen. Zo lang als het bij jou duurde is wel echt uitzonderlijk. Gelukkig heeft het niet nog langer geduurd.