Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Zijn er ook dames die nergens last van hebben? Ik ben morgen 12 dpo ga morgen testen maar heb totaal nergens last van... Op 8dpo hele dag buikpijn gehad. 10 dpo was de test negatief dus verwacht er morgen ook niet veel van...

2. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Ik zie hem inderdaad! Voorzichtig gefeliciteerd!

itsjade94 vindt dit leuk.
  3. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ronde 2- NOD 28 juli

1 dpo - niks bijzonders
    2 dpo - niks bijzonders
    3 dpo - niks bijzonders
    4 dpo - felle steek in buik, hoofdpijn en erg moe, lage rugpijn. Echt niet fit
    5 dpo - lage rugpijn
    6 dpo - lage rugpijn,hoofdpijn, beetje kramp alsof je ongesteld gaat worden.
    7 dpo - slecht geslapen afgelopen nacht, krampjes in onderbuik.
    8 dpo - steek in buik, lage rugpijn, negatieve test.
    9 dpo - met lichte hoofdpijn wakker geworden, was weer over na een goede bak koffie ;) , denk dat het niet raak is deze ronde. Beetje een PMS-gevoel... en negatieve test! Dus heb dit lijstje maar vast ingevuld voor vandaag.
    10 dpo - negatieve test en het gevoel dat ik ongesteld ga worden. In de avond ontzettende lage rugpijn.
    11 dpo - negatieve test. Overmorgen moet ik ongesteld worden dus dat zal hoogstwaarschijnlijk ook gaan gebeuren.
    12 dpo geen bijzonderheden
    13 NOD niet ongesteld geworden.. wel een beetje vreemd omdat ik altijd een LF heb van 12 dagen.. morgen maar testen als ik nog niet ongesteld ben geworden :eek:

4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
  5. itsjade94

itsjade94 Lid

22 jul 2020
    11
    14
    3
    Vrouw
    Ik ga ook gezellig meedoen! :)

1e kindje - ronde 1 (16 juli eisprong)

1 dpo (17 juli) - Niet veel bijzonders.

2 dpo (18 juli) - Wat lichte krampen rond 10:00 uur in de ochtend, verder niet veel bijzonders.

3 dpo (19 juli) - Beetje gevoelige borsten. Dit heb ik altijd een paar dagen na de eisprong, maar dit verdwijnt ook weer snel en komt dan een paar dagen voor mijn menstruatie weer terug. Wel werd ik ineens moe om 19:00.

4 dpo (20 juli) - Lichte krampen in de ochtend, maar duurde niet heel lang. Borsten nog steeds wat gevoelig. Later in de avond kreeg ik last van hoofdpijn

5 dpo (21 juli) - Heel vreemd gedroomd! In de ochtend weer wat lichte krampen, maar niks geks. Tussen 12:00 en 13:00 kreeg ik weer hoofdpijn. De rest van de dag moest ik voordurend niezen.

6 dpo (22 juli) - Ontzettend humeurig! Zo erg dat ik er zelf gek van werd. Ook bleef ik gedurende de dag weer voortdurend niezen, iets waar ik normaal gesproken helemaal geen last van heb. Nog steeds gevoelige borsten. In de avond voelde ik me beroerd, grieperig eigenlijk. Verder had ik last van hoofdpijn en droge ogen.

7 dpo (23 juli) - Ineens wakker geworden om 02:55, veel te vroeg dus maar weer verder gaan slapen. Grieperig gevoel was weg in de ochtend. Rond 11:30 ineens een stekende pijn in het midden van mijn buik, iets onder mijn navel, het duurde wel maar een minuutje. Borsten worden steeds gevoeliger, zwaarder en voelen erg warm aan. Hoofdpijn was in de avond weer terug.

8 dpo (24 juli) - Weer veel te vroeg wakker, deze keer rond 05:00. Enge droom gehad en werd dus in paniek wakker. Borsten worden alsmaar gevoeliger, voelen nog steeds heel warm aan. Rond 18:30 kreeg ik ineens krampen, het leek even alsof ik ongesteld moest worden maar daar is het nog te vroeg voor. Ben de hele dag ook niet te genieten, mijn vriend is vandaag dan ook niet zo blij met me haha.

9 dpo (25 juli) - Weer wakker geworden om 05:55 en door de dag heen wat duizelig en hoofdpijn. Rond 21:00 uur krampen die lijken op pms.

10 dpo (26 juli) - Deze ochtend wakker geworden met barstende hoofdpijn. Lig al vrijwel de hele dag op de bank omdat ik me hondsberoerd voel (weer dat grieperige gevoel dat ik 6dpo ook al had). Na het avondeten ook behoorlijk misselijk. Krampen zijn wel helemaal verdwenen.

11 dpo (27 juli) - In de ochtend een testje gedaan. Streepje te zien, maar wel licht (Weet niet of je het goed kunt zien op de foto). Kreeg zware hoofdpijn in de middag en rond 19:00 uur begonnen de krampen. Ik durf nog niet helemaal optimistisch te zijn.

12 dpo (28 juli)
    - na een (licht) positief streepje gisteren helaas deze ochtend negatief getest. Om mezelf niet helemaal gek te maken heb ik besloten om te wachten met verdere testjes totdat ik echt overtijd ben (mits geen bloedverlies). Verder had ik ook niet echt kwaaltjes vandaag, alleen wat hoofdpijn.

13 dpo
    -

14 dpo - ongesteld?

6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ronde 13

1/2DPO: gevoelige baarmoeder, al een paar dagen gevoelige en opgezette buik die deze dagen iedere dag terug komt, veel lucht, nattige afscheiding; vanmiddag op m’n werk hele sliert tijdens het plassen.
    2/3DPO: Ik heb zo veel zin in seks :roflmao:.. dikkige afscheiding wel nattig, borsten licht gevoelig, misselijk s’middags
    3/4DPO: licht gevoelige borsten, weer zo’n trek s’ochtends
    4/5DPO: vanochtend gevoelige borsten, onderin buik blijft ook gevoelig
    5/6DPO: nog steeds gevoelige borsten, vanavond soort menstruatie krampjes links onderin. Het is licht maar wel menstruatie achtig..
    7/8DPO:
    8/9DPO:
    9/10DPO:
    10/11DPO:
    test dag, alleen komen mijn testen tussen 9:00 en 22:00 binnen, dus hele dag afwachten.....:p
    11/12DPO:
    12/13DPO:
    13/14DPO:
    14/15DPO:

Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Marriia

Marriia Actief lid

6 apr 2020
    238
    116
    43
    Vrouw
    Ik had last van veel vochtverlies en ik had dit keer geen last van diarree, terwijl ik dat normaal wel altijd had voordat ik ongesteld werd.
    Maar het zou net zo goed kunnen dat jij helemaal nergens last van hebt net als vele andere vrouwen. En veel vrouwen hebben voor hun NOD negatief getest en erna wel positief. Mijn advies: niet teveel letten op wat je voelt onze lichaam houdt ons voor de gek!

Wanda68, itsjade94 en Jeszjuh vinden dit leuk.
  8. itsjade94

itsjade94 Lid

22 jul 2020
    11
    14
    3
    Vrouw
    Ik ga ook gezellig meedoen! :)

1e kindje - ronde 1 (16 juli eisprong)

1 dpo (17 juli) - Niet veel bijzonders.

2 dpo (18 juli) - Wat lichte krampen rond 10:00 uur in de ochtend, verder niet veel bijzonders.

3 dpo (19 juli) - Beetje gevoelige borsten. Dit heb ik altijd een paar dagen na de eisprong, maar dit verdwijnt ook weer snel en komt dan een paar dagen voor mijn menstruatie weer terug. Wel werd ik ineens moe om 19:00.

4 dpo (20 juli) - Lichte krampen in de ochtend, maar duurde niet heel lang. Borsten nog steeds wat gevoelig. Later in de avond kreeg ik last van hoofdpijn

5 dpo (21 juli) - Heel vreemd gedroomd! In de ochtend weer wat lichte krampen, maar niks geks. Tussen 12:00 en 13:00 kreeg ik weer hoofdpijn. De rest van de dag moest ik voordurend niezen.

6 dpo (22 juli) - Ontzettend humeurig! Zo erg dat ik er zelf gek van werd. Ook bleef ik gedurende de dag weer voortdurend niezen, iets waar ik normaal gesproken helemaal geen last van heb. Nog steeds gevoelige borsten. In de avond voelde ik me beroerd, grieperig eigenlijk. Verder had ik last van hoofdpijn en droge ogen.

7 dpo (23 juli) - Ineens wakker geworden om 02:55, veel te vroeg dus maar weer verder gaan slapen. Grieperig gevoel was weg in de ochtend. Rond 11:30 ineens een stekende pijn in het midden van mijn buik, iets onder mijn navel, het duurde wel maar een minuutje. Borsten worden steeds gevoeliger, zwaarder en voelen erg warm aan. Hoofdpijn was in de avond weer terug.

8 dpo (24 juli) - Weer veel te vroeg wakker, deze keer rond 05:00. Enge droom gehad en werd dus in paniek wakker. Borsten worden alsmaar gevoeliger, voelen nog steeds heel warm aan. Rond 18:30 kreeg ik ineens krampen, het leek even alsof ik ongesteld moest worden maar daar is het nog te vroeg voor. Ben de hele dag ook niet te genieten, mijn vriend is vandaag dan ook niet zo blij met me haha.

9 dpo (25 juli) - Weer wakker geworden om 05:55 en door de dag heen wat duizelig en hoofdpijn. Rond 21:00 uur krampen die lijken op pms.

10 dpo (26 juli) - Deze ochtend wakker geworden met barstende hoofdpijn. Lig al vrijwel de hele dag op de bank omdat ik me hondsberoerd voel (weer dat grieperige gevoel dat ik 6dpo ook al had). Na het avondeten ook behoorlijk misselijk. Krampen zijn wel helemaal verdwenen.

11 dpo (27 juli) - In de ochtend een testje gedaan. Streepje te zien, maar wel licht (Weet niet of je het goed kunt zien op de foto). Kreeg zware hoofdpijn in de middag en rond 19:00 uur begonnen de krampen. Ik durf nog niet helemaal optimistisch te zijn.

12 dpo (28 juli)
    - na een (licht) positief streepje gisteren helaas deze ochtend negatief getest. Om mezelf niet helemaal gek te maken heb ik besloten om te wachten met verdere testjes totdat ik echt overtijd ben (mits geen bloedverlies). Verder had ik ook niet echt kwaaltjes vandaag, alleen wat hoofdpijn.

13 dpo (29 juli)
    - Zojuist toch ongesteld geworden dus deze ronde is over voor mij.

9. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
  10. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
  11. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Weet niet precies wanneer mijn eisprong geweest is, maar mijn cyclus app geeft 21 juli aan.

1dpo: Niets.
    2dpo: Branderig gevoel midden in baarmoeder.
    3dpo: Niets.
    4dpo: Niets.
    5dpo: 's avonds heel erg emotioneel.
    6dpo: Menstruatie gevoel.
    7dpo: Menstruatie gevoel, trekt naar mijn benen. Steken rechter lies en been. Rommelende darmen, lage rugpijn. 's avonds menstruatie gevoel heel erg aanwezig (zwaar gevoel in de onderbuik, weeïg gevoel in de omgeving van de rechter eileider), schokjes in linkerborst. Creme witte afscheiding, dorst.
    8dpo: Aparte droom, rommelende darmen, zeer pijnlijke onderrug, vanmorgen was mijn ontlasting een vreemde kleur, beetje tmi, eerste beetje ontlasting was normaal bruin, daarna was het geel/groenig, nog nooit eerder gehad. Crème witte afscheiding.
    9dpo:
    10dpo: - testen -
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

LunaLee vindt dit leuk.
  12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  13. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ronde 13

1/2DPO: gevoelige baarmoeder, al een paar dagen gevoelige en opgezette buik die deze dagen iedere dag terug komt, veel lucht, nattige afscheiding; vanmiddag op m’n werk hele sliert tijdens het plassen.
    2/3DPO: Ik heb zo veel zin in seks :roflmao:.. dikkige afscheiding wel nattig, borsten licht gevoelig, misselijk s’middags
    3/4DPO: licht gevoelige borsten, weer zo’n trek s’ochtends
    4/5DPO: vanochtend gevoelige borsten, onderin buik blijft ook gevoelig
    5/6DPO: nog steeds gevoelige borsten, vanavond soort menstruatie krampjes links onderin. Het is licht maar wel menstruatie achtig..
    6/7DPO: borsten nog steeds licht gevoelig, nattige afscheiding, verder niet zo veel “last ergens van
    7/8DPO:
    8/9DPO:
    9/10DPO:
    10/11DPO:
    test dag, alleen komen mijn testen tussen 9:00 en 22:00 binnen, dus hele dag afwachten.....:p
    11/12DPO:
    12/13DPO:
    13/14DPO:
    14/15DPO:

LunaLee en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  14. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Even een vraagje tussendoor als iemand dit weet :rolleyes:

Gisteren of vandaag had/heb ik mijn eisprong, dit ook getest, maar mijn baarmoedermond lag heel laag gisteravond. Hoort deze niet juist heel hoog te liggen tijdens de eisprong?

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja, maar kan zijn dat hij al is gezakt omdat je ei al is geweest.

Check je je bmm iedere dag om dezelfde tijd en in dezelfde houding?

LunaLee vindt dit leuk.
  16. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Oké ja dat zou kunnen, dan was m'n ei op dezelfde dag als m'n positieve ovulatietest :D
    Ik check niet elke dag, maar ik voelde het tijdens de seks, wat ik normaal niet voel rond deze periode.
    Zakt je baarmoedermond zo snel na / tijdens een positieve ovulatietest? Hopelijk zat ik nog goed dan :oops:

17. Line922

Line922 Actief lid

11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Ik heb dat ook gehad 2 maanden geleden! Zaterdag knal positieve ovulatie test en seks gehad en zondag hadden we het nog eens gedaan voor de zekerheid maar toen zat hij al heel laag (want het stoorde mij echt tijdens de Seks, zat echt duidelijk in de weg! ). Die maand was ik effectief ook zwanger,
    Ik gok dus van die zaterdag :p

LunaLee vindt dit leuk.
  18. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Oehh gefeliciteerd! Dan hoop ik dat het bij mij ook al van de keer ervoor goed is gegaan, dat was wel 2 dagen voor de positieve test.. Spannend! :)

19. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ronde 2- NOD 28 juli

1 dpo - niks bijzonders
    2 dpo - niks bijzonders
    3 dpo - niks bijzonders
    4 dpo - felle steek in buik, hoofdpijn en erg moe, lage rugpijn. Echt niet fit
    5 dpo - lage rugpijn
    6 dpo - lage rugpijn,hoofdpijn, beetje kramp alsof je ongesteld gaat worden.
    7 dpo - slecht geslapen afgelopen nacht, krampjes in onderbuik.
    8 dpo - steek in buik, lage rugpijn, negatieve test.
    9 dpo - met lichte hoofdpijn wakker geworden, was weer over na een goede bak koffie ;) , denk dat het niet raak is deze ronde. Beetje een PMS-gevoel... en negatieve test! Dus heb dit lijstje maar vast ingevuld voor vandaag.
    10 dpo - negatieve test en het gevoel dat ik ongesteld ga worden. In de avond ontzettende lage rugpijn.
    11 dpo - negatieve test. Overmorgen moet ik ongesteld worden dus dat zal hoogstwaarschijnlijk ook gaan gebeuren.
    12 dpo geen bijzonderheden
    13 NOD niet ongesteld geworden.. wel een beetje vreemd omdat ik altijd een LF heb van 12 dagen.. morgen maar testen als ik nog niet ongesteld ben geworden :eek:
    14 dpo ongesteld geworden. Denk dat mn ei een dagje later is gesprongen deze maand. Goed om de volgende x rekening mee te houden.

Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

20. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Loulou12 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina