Ronde 13 1/2DPO: gevoelige baarmoeder, al een paar dagen gevoelige en opgezette buik die deze dagen iedere dag terug komt, veel lucht, nattige afscheiding; vanmiddag op m’n werk hele sliert tijdens het plassen. 2/3DPO: Ik heb zo veel zin in seks .. dikkige afscheiding wel nattig, borsten licht gevoelig, misselijk s’middags 3/4DPO: licht gevoelige borsten, weer zo’n trek s’ochtends 4/5DPO: vanochtend gevoelige borsten, onderin buik blijft ook gevoelig 5/6DPO: nog steeds gevoelige borsten, vanavond soort menstruatie krampjes links onderin. Het is licht maar wel menstruatie achtig.. 6/7DPO: borsten nog steeds licht gevoelig, nattige afscheiding, verder niet zo veel “last” ergens van 7/8DPO: borsten 8/9DPO: borsten nog steeds gevoelig, vanochtend weer die enorme trek die ik had na het testen bij zwangerschap dochter 9/10DPO: komen m’n testen binnen. Ik wil eigen 10/11dpo pas testen.. 10/11DPO: test dag 11/12DPO: 12/13DPO: 13/14DPO: 14/15DPO:
Ja vind ik ook wel! Zou wel wat zijn voor we misschien gaan starten bij de fertiliteitskliniek. Afhankelijk van het gesprek van 14-08. Ik hoop het!
Ronde 3 1 DPO: een warme dag gehad in de efteling bij thuiskomst licht menstruatiegevoel gewaar. 2 DPO: 3 DPO: 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
Ik mag weer mee doen 1 dpo - - > niets bijzonders. 2 dpo - - > wat steekjes in m'n borsten, verder niets. 3 dpo - - > 4 dpo - - > 5 dpo - - > 6 dpo - - > 7 dpo - - > 8 dpo - - > 9 dpo - - > 10 dpo - - > 11 dpo - - > 12 dpo - - > testen
1 DPO: Geen bijzonderheden 2 DPO: Geen bijzonderheden 3 DPO: Redelijk veel afscheiding en ontzettend veel moeten plassen bij Speelland De Beekse Bergen 4 DPO: Weer veel moeten plassen, nog steeds veel afscheiding en soms wat steekjes linksonder. 5 DPO: Een weeig gevoel in buik en soms weer wat lichte steekjes links onderin 6 DPO: 7 DPO: 8DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: TESTEN!!
Ronde 3 1 DPO: een warme dag gehad in de efteling bij thuiskomst licht menstruatiegevoel gewaar. 2 DPO: deze middag rond 12u in slaap gevallen in de zetel. Nog redelijk wat afscheiding. Verder niets bijzonders 3 DPO: 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
Weet niet precies wanneer mijn eisprong geweest is, maar mijn cyclus app geeft 21 juli aan. 1dpo: Niets. 2dpo: Branderig gevoel midden in baarmoeder. 3dpo: Niets. 4dpo: Niets. 5dpo: 's avonds heel erg emotioneel. 6dpo: Menstruatie gevoel. 7dpo: Menstruatie gevoel, trekt naar mijn benen. Steken rechter lies en been. Rommelende darmen, lage rugpijn. 's avonds menstruatie gevoel heel erg aanwezig (zwaar gevoel in de onderbuik, weeïg gevoel in de omgeving van de rechter eileider), schokjes in linkerborst. Creme witte afscheiding, dorst. 8dpo: Aparte droom, rommelende darmen, zeer pijnlijke onderrug, vanmorgen was mijn ontlasting een vreemde kleur, beetje tmi, eerste beetje ontlasting was normaal bruin, daarna was het geel/groenig, nog nooit eerder gehad. Crème witte afscheiding. 9dpo: Lage rugpijn, speldenprikjes liezen 10dpo: - testen - negatieve test , lage rugpijn, menstruatiegevoel. 11dpo: lage rugpijn, emotioneel, winderig 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Ik zit op 2/3 dpo en meega gevoelige borsten.. dit had ik vorige ronde ook en gewoon ongesteld.. heeft iemand dit wel eens zo snel na de eisprong en toch Zwanger?
Ronde 3 1 DPO: een warme dag gehad in de efteling bij thuiskomst licht menstruatiegevoel gewaar. 2 DPO: deze middag rond 12u in slaap gevallen in de zetel. Nog redelijk wat afscheiding. Verder niets bijzonders 3 DPO: niets bijzonders enkel veel creamy afscheiding. Afleiding door verjaardagfeestje voor onze kleine jongen die vrijdag 2 wordt. 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
Ik mag weer mee doen 1 dpo - - > niets bijzonders. 2 dpo - - > wat steekjes in m'n borsten, verder niets. 3 dpo - - > niets. 4 dpo - - > cremige afscheiding. 5 dpo - - > 6 dpo - - > 7 dpo - - > 8 dpo - - > 9 dpo - - > 10 dpo - - > 11 dpo - - > 12 dpo - - > testen
1 DPO: Geen bijzonderheden 2 DPO: Geen bijzonderheden 3 DPO: Redelijk veel afscheiding en ontzettend veel moeten plassen bij Speelland De Beekse Bergen 4 DPO: Weer veel moeten plassen, nog steeds veel afscheiding en soms wat steekjes linksonder. 5 DPO: Een weeig gevoel in buik en soms weer wat lichte steekjes links onderin 6 DPO: weeïg gevoel, verder niets 7 DPO: geen bijzonderheden 8DPO: geen bijzonderheden 9 DPO: vanmorgen stiekem getest, Omo wit natuurlijk. Meteen even terug gekeken wanneer ik pas positieve testen had bij de vorige 3 kinderen. Dat was echt pas vanaf dag 11 . 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: TESTEN!!
Ronde 3 1 DPO: een warme dag gehad in de efteling bij thuiskomst licht menstruatiegevoel gewaar. 2 DPO: deze middag rond 12u in slaap gevallen in de zetel. Nog redelijk wat afscheiding. Verder niets bijzonders 3 DPO: niets bijzonders enkel veel creamy afscheiding. Afleiding door verjaardagfeestje voor onze kleine jongen die vrijdag 2 wordt. 4 DPO: geen buik/rugpijn. Creme-achtige afscheiding. Tijdens resto plots naar toilet moeten lopen ivm diarree.. misschien iets verkeerd gegeten .. 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
1 DPO: Geen bijzonderheden 2 DPO: Geen bijzonderheden 3 DPO: Redelijk veel afscheiding en ontzettend veel moeten plassen bij Speelland De Beekse Bergen 4 DPO: Weer veel moeten plassen, nog steeds veel afscheiding en soms wat steekjes linksonder. 5 DPO: Een weeig gevoel in buik en soms weer wat lichte steekjes links onderin 6 DPO: weeïg gevoel, verder niets 7 DPO: geen bijzonderheden 8DPO: geen bijzonderheden 9 DPO: vanmorgen stiekem getest, Omo wit natuurlijk. Meteen even terug gekeken wanneer ik pas positieve testen had bij de vorige 3 kinderen. Dat was echt pas vanaf dag 11 . 10 DPO: Weer een testje gedaan, ook deze spierwit. Nog even geduld hebben maar voel verder helemaal niks dus vrees dat het niet gelukt is... Had wel heel sterk een voorgevoel dat het zou lukken, dikke tegenvaller dus.. 11 DPO: 12 DPO: TESTEN!!