Ja hebben wij hier ook vaak.. wel handig dat je arts het advies geeft, hier wist ik dat zelf niet dat een dag later al te laat is... dacht het springt maar 24-48u na smiley en leeft dan nog eens 12-24u .. komende maand dus zeker op smiley proberen mikken
Ja heeeeel herkenbaar! Ik voelde keer op keer dat mijn ei snel na mijn piek sprong. Sneller dan het gemiddelde van 24-48u. Soms dubbel gevoel die ovutestjes, maar voor ons een zegen, gezien de faalangst en het soms erg lage libido (door die faalangst) van mijn vriend! Veel succes! Hopelijk snel ook een positief testje in handen
Hier op de 2 dagen van de LH piek alleen gezellig gemaakt, de tweede dag is in de avond mijn ei gesprongen. Ik verwacht er deze ronde niet veel van. De ronde dat het raak was had ik vanaf de eisprong zulke zere tieten en nu niks (vorige maand ook niet). Ik ga er gewoon vanuit dat ik komend weekend weer ongi wordt.
Pffff zo'n vervelend gevoel in mijn onderbuik, begint door te trekken naar mijn onderrug Verder sinds vandaag kleine puistjes/pukkeltjes op mijn borsten...hormonen?
1DPO-2DPO: Geen symptomen 3DPO: Lage zeurderige rugpijn, rommelende buik, steken met name links. 4DPO: Midden op de dag ineens een aanval moeheid, niet slapen, maar gewoon echt moe. Steken links. 5DPO: Moe 6DPO: Moe 7DPO: Moe 8DPO: Moe 9DPO: Moe en buikkramp - Test gedaan omo-wit. 10DPO: Moe en buikkramp 11DPO: 12DPO:
Ik temp al sinds 2010, dus aardig inzicht in interpreteren van mijn cyclus. Dus ook wanneer mijn ei is geweest. Zeker in combinatie met ovutesten.
5 augustus eisprong: 1 dpo: lichte menstruatie pijn, zere borsten (van pregnyl), nauwelijks afscheiding. Verder niets eigenlijk 2 dpo: menstruatie achtige buikpijn 3 dpo: NIETS !!!!!—> kunnen alle dagen zo zijn 4 dpo: Wederom niets, zo heerlijk!!!
Het was met een gewone test (geen vroege) en mijn nod is pas binnen een halve week. Raar mss dat mn app zegt test vandaag?
Kon het niet laten om op deze dag, mijn verjaardag, een test te doen, noem het testdrang. Ik zou nu rond 9/10 DPO zitten; zien jullie iets? Ik lijk heeeeeel ver weg iets te zien, maar dat zou ook zo een indroogstreepje kunnen zijn. Ik wacht het nog eens een paar daagjes af