Ik kom ook maar weer een lijstje bijhouden! 5 augustus een positieve ovutest! 1DPO —> Lage buikpijn, denk dat het van mijn darmen af komt die reageren op het warme weer. 2DPO —> Niets 3DPO —> Lage buikpijn, erg chagrijnig door de warmte 4DPO —> Lage buikpijn, verder niets 5DPO —> 6DPO —> 7DPO —> 8DPO —> 9DPO —> 10DPO —> 11DPO —> 12DPO —> 13DPO —> NOD
Ik mag ook mee doen 1 dpo - - > gevoelige/zere tepels, beetje menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik 2 dpo - - > zere tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik 3 dpo - - > nog steeds zere tepels, vaag gevoel in de onderbuik, beetje cremige afscheiding, enorm opgeblazen buik, kleine puistjes op mijn borsten 4 dpo - - > zere tepels, gevoelige buik, pijn in mijn onderrug, in de middag een felle steek onderin mijn buik, begin van de avond ineens ontzettend moe 5 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor 6 dpo - - > 7 dpo - - > 8 dpo - - > 9 dpo - - > 10 dpo - - > testen?? 11 dpo - - > 12 dpo - - >
Ik kom graag meedoen! 8 aug eisprong gehad. Dpo1 | Nergens last van. Dpo2 | Nergens last van. Wel dikke klodder afscheiding in wc na plassen. Niet eerder gehad. Dpo3 | Nergens last van. Dpo4 | Dpo5 | Dpo6 | Dpo7 | Dpo8 | Dpo9 | Dpo10 | Dpo11 | Dpo12 | Dpo13 | Dpo14/Nod |
Hoi dames, ik volg deze thread al een tijdje maar ik reageer nu pas omdat ik al een aantal rondes achter de rug heb gehad zonder succes. Vooral de afgelopen ‘mislukte’ ronde kwam hard aan (#3, ik weet het niet lang maar het voelt als een eeuwigheid). Ik heb besloten om deze ronde mee te doen omdat ik al een paar mensen zie net een O rond 5-7 augustus. Bij deze mijn lijstje: 1dpo: vooral last van steken en pijn aan mij n liezen/onderrug. Ik geloof dat het te maken had met mijn eisprong op 7/8. Heel pijnlijk en voelbaar aan beide kanten. 2dpo: bij vlagen menstruatieachtige krampen. Pijn onderrug, vergelijkbaar met 1dpo. 3po: levendig gedroomd. Hoofdpijn en af en toe steken. Weinig tot geen afscheiding vergeleken met afgelopen twee dagen. Bij vlagen misselijk/duizelig (vast ivm de hitte). 4dpo: weinig tot geen steken vandaag. Dezelfde rugpijn en ook misselijk en weinig trek (nogmaals ivm de hitte). Geen (zichtbare) afscheiding. NOD: 21-22/8 Dit was hem voor nu! Vind het spannend weer en merk dat ik er teveel mee bezig ben, ondanks ik me vorige ronde voornam dat niet meer te doen. Ach, its part of it! Voor iedereen met een positieve test de afgelopen paar weken: gefeliciteerd!!! En voor de rest van ons: Babydust!
5 augustus eisprong: 1 dpo: lichte menstruatie pijn, zere borsten (van pregnyl), nauwelijks afscheiding. Verder niets eigenlijk 2 dpo: menstruatie achtige buikpijn 3 dpo: NIETS !!!!!—> kunnen alle dagen zo zijn 4 dpo: Wederom niets, zo heerlijk!!! 5 dpo: menstruatie achtige buikpijn af en aan, dunne ontlasting (komt denk ik door de warmte?), af en toe steek in mijn borst, heel veel plassen, nauwelijks afscheiding 6 dpo: gisterenavond trekkerig gevoel baarmoeder en uitstraling naar lies en bil, vandaag echt menstruatie kramp en nu weer trekkerig gevoel, heel veel plassen en nagenoeg geen afscheiding
DPO-lijst ronde 4 (ronde 2 na MA) Eisprong 4-8 NOD 15-8 - 1 DPO: 36,83 niets - 2 DPO: 36,89 niets - 3 DPO: 36,93 veel last van rommelende darmen /beetje misselijk, veel voor grote behoefte naar toilet. Af en toe wat steekjes in de borsten. - 4 DPO: 36,73 tempdip. Gevoelige rechter borst. Hele dag steekjes in de bm. - 5 DPO: 37,17 darmen doen weer zeer, zeker ik de ochtend. Houdt gelukkig niet lang aan. Tegen de namiddag gevoelige bm en linker borst. Zeurderige spierpijn/stijve onderrug. - 6 DPO: 37,14 darmen in de ochtend weer gevoelig. Krampjes/steekjes in de bm. Borsten wat gevoeliger. Later in de middag misselijk (waarschijnlijk door de hitte, kan ik slecht tegen). Zeurderige spierpijn/stijve onderrug. - 7 DPO: 37,01 weer een kleine tempdip. Darmen in de ochtend gevoelig en misselijk. Zeurderige spierpijn/stijve onderrug. Borsten gevoelig.
Ik kom graag meedoen! 8 aug eisprong gehad. Dpo1 | Nergens last van. Dpo2 | Nergens last van. Dpo3 | Nergens last van. Dpo4 | Nergens last van. Dpo5 | Dpo6 | Dpo7 | Dpo8 | Dpo9 | Dpo10 | Dpo11 | Dpo12 | Dpo13 | Dpo14/Nod |
Ik mag ook mee doen 1 dpo - - > gevoelige/zere tepels, beetje menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik 2 dpo - - > zere tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik 3 dpo - - > nog steeds zere tepels, vaag gevoel in de onderbuik, beetje cremige afscheiding, enorm opgeblazen buik, kleine puistjes op mijn borsten 4 dpo - - > zere tepels, gevoelige buik, pijn in mijn onderrug, in de middag een felle steek onderin mijn buik, begin van de avond ineens ontzettend moe 5 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor 6 dpo - - > moe, menstruatie achtig gevoel in mijn buik 7 dpo - - > 8 dpo - - > 9 dpo - - > 10 dpo - - > testen?? 11 dpo - - > 12 dpo - - >