Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 :( daar hoopten we niet op. Het is nog vroeg, dus ik duim nog even voor je, maar ik snap je houding heel goed.

Sylva, soum87 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  2. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Dank je❤️

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik mag ook mee doen

1 dpo - - > gevoelige/zere tepels, beetje menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik
    2 dpo - - > zere tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik
    3 dpo - - > nog steeds zere tepels, vaag gevoel in de onderbuik, beetje cremige afscheiding, enorm opgeblazen buik, kleine puistjes op mijn borsten
    4 dpo - - > zere tepels, gevoelige buik, pijn in mijn onderrug, in de middag een felle steek onderin mijn buik, begin van de avond ineens ontzettend moe
    5 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor
    6 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor, lage rugpijn, sinds gisteravond onwijs zin in chocolade maar na eten misselijk
    7 dpo - - > iets gevoelige tepels, menstruatie gevoel in mijn buik, honger maar niks naar binnen kunnen krijgen, lage rugpijn, moe, misselijk na het eten :eek:
    8 dpo - - > menstruatie gevoel in mijn onderbuik, getest met action early tuurstreep dus voor mij op dit moment negatief, enorm ongi gevoel, lage rugpijn
    9 dpo - - > ongi gevoel waar ik wakker van werd, levendig gedroomd dat ik posi test had, nega test met rare roze zweem onderin de hele test
    10 dpo - - >
    11 dpo - - >
    12 dpo - - >
    13 dpo - - >
    14 dpo - - > NOD

soum87 en LunaLee vinden dit leuk.
  4. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Ik duim voor je!

5. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Ik snap je heel goed. Ik probeer deze maand de symptomen wel bij te houden maar niet als leidraad te gebruiken. Je staat er goed in iig en duim heel erg voor je!

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  6. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Zou ik ook hebben ❤️De kans is groter dat het oploopt dan niet. Ik duim voor je en hoop heel erg dat het een plakkertje is!

Charlie83 vindt dit leuk.
  7. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Nieuwe update:

1dpo: vooral last van steken en pijn aan mij n liezen/onderrug. Ik geloof dat het te maken had met mijn eisprong op 7/8. Heel pijnlijk en voelbaar aan beide kanten.
    2dpo: bij vlagen menstruatieachtige krampen. Pijn onderrug, vergelijkbaar met 1dpo.
    3po: levendig gedroomd. Hoofdpijn en af en toe steken. Weinig tot geen afscheiding vergeleken met afgelopen twee dagen. Bij vlagen misselijk/duizelig (vast ivm de hitte).
    4dpo: weinig tot geen steken vandaag. Dezelfde rugpijn en ook misselijk en weinig trek (nogmaals ivm de hitte). Geen (zichtbare) afscheiding.
    5dpo: niet veel nieuws, nog steeds wel enorm veel last van lage rugpijn. Af en toe wat steken rond mijn baarmoeder/eierstokken. In de avonduren was het voor heel even alsof mijn liezen aan het ‘gloeien’ waren. Bmm nog redelijk hoog maar wel dicht en stevig. Witte/cremeachtige afscheiding maar enkel als ik in mijn bmm kijk.
    6dpo: Bmm nog steeds hoog en stevig. Lage rugpijn houdt aan maar wordt minder. Vandaag bekruipt me een gevoel dat het niet raak is en voel me best zwaarmoedig.
    7dpo: Bmm iets meer gezakt (slecht teken?). Beetje gevoelige tepels, temperatuur ook iets gezakt (maar misschien ivm de temperatuurdaling na de hitte). Weinig afscheiding maar nog altijd cremeachtig als ik in mijn bmm kijk. Paar steken aan mijn rechterlies. Keelpijn/beetje verkouden. Ook vandaag het gevoel dat het niet raak is. Avonduren misselijk voor het eten. Gevoelige borsten. Gelige/beige afscheiding maar beperkt.
    8dpo: temperatuur en bmm gezakt. Af en toe misselijk. Beetje gevoelige borsten. Symptomen wss te maken met progesteron piek (altijd rond 7-8 dpo). Geen afscheiding. Weer een beetje zwaarmoedig maar wel vastbesloten om niet voor 10-12 dpo te testen.
    9dpo:
    10dpo: Ik zou hier al kunnen testen maar ik durf het deze maand niet meer zo vroeg te doen. Ik hoop de testdrang te kunnen weerstaan.
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo: ongesteld?

8. Laura95

Laura95 Actief lid

12 mei 2020
    190
    128
    43
    @Charlie83, wat moeilijk voor je.. Maar probeer ook een beetje te geloven in wat de dokter zegt, ook al begrijp ik dat dat heel moeilijk is en dat je je reserves hebt ook vanwege je geschiedenis, maar maak jezelf niet gek, het zou ook goed kunnen gaan! Veel sterkte en moed in ieder geval!!
    @Wishmommy84, wat jammer van de test.. Het zou nog altijd te vroeg kunnen zijn, had jij ovulatietesten gebruikt?
    @soum87, spannend lijstje!

Charlie83 vindt dit leuk.
  9. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Ik kom graag meedoen! 8 aug eisprong gehad.

Dpo1 | Nergens last van.
    Dpo2 | Nergens last van.
    Dpo3 | Nergens last van.
    Dpo4 | Nergens last van.
    Dpo5 | Nergens last van.
    Dpo6 | Nergens last van.
    Dpo7 | Nogsteeds niks:o:
    Dpo8 |
    Dpo9 |
    Dpo10 |
    Dpo11 |
    Dpo12 |
    Dpo13 |
    Dpo14/Nod |

Sylva en Laura95 vinden dit leuk.
  10. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    1 dpo: nergens last van
    2 dpo: nergens last van
    3 dpo: nergens last van
    4 dpo: zeurende onderbuik, diarree, veel witte afscheiding
    5 dpo: zeurende onderbuik, duizelig, diarree, vee witte afscheiding
    6 dpo:
    7 dpo:
    8 dpo:
    9 dpo:
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo;
    14 dpo: nod

11. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Nee ik spuit pregnyl en word dus gemonitord door het ziekenhuis. Op cd 11 al een follikel van 20mm zitten. Die is woensdag ochtend gesprongen met 24mm vermoed ik:)

Laura95 vindt dit leuk.
  12. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    edit: voel nu kleine steekjes in linker eierstok

13. Stellasmommy

13 aug 2020
    25
    47
    13
    Vrouw
    1DPO- menstruatiepijn
    2DPO- menstruatiepijn
    3DPO- menstruatiepijn , slecht slapen , vermoeid , misselijk .
    4 DPO- slecht slapen , weinig energie
    5 DPO - Veel afscheiding , veel moeten opstaan op te plassen, weinig energie , weinig honger , slecht geslapen ( om 5 uur al wakker ) , winderig
    6DPO - veel wakker geweest ´s nachts om te plassen , moe , hoofdpijn , futloos, veel afscheiding, darmen rommelig ( winderig ... sorry )
    7DPO - hoofdpijn , veel moeten plassen vannacht , heel erg moe , darmen ‘s ochtends weer rommelig , verkouden gevoel met wat keelpijn .
    Maar niets dat op een innesteling zou kunnen wijzen.
    8DPO - hoofdpijn , erg lage rugpijn , darmen rommelig , buikpijn aan zijkanten ( eerder rondom de heupen)
    Erg veel waterige afscheiding .
    Erg emotioneel . Ik moet de ganse tijd huilen . Voor de rest niets bijzonders . Denk dat het weer niks is deze maand.

Misspinkline25, LunaLee en Sylva vinden dit leuk.
  14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    DPO-lijst ronde 4 (ronde 2 na MA)
    Eisprong 4-8 NOD 15-8
    - 1 DPO: 36,83 niets
    - 2 DPO: 36,89 niets
    - 3 DPO: 36,93 veel last van rommelende darmen /beetje misselijk, veel voor grote behoefte naar toilet. Af en toe wat steekjes in de borsten.
    - 4 DPO: 36,73 tempdip. Gevoelige rechter borst. Hele dag steekjes in de bm.
    - 5 DPO: 37,17 darmen doen weer zeer, zeker ik de ochtend. Houdt gelukkig niet lang aan. Tegen de namiddag gevoelige bm en linker borst. Zeurderige spierpijn/stijve onderrug.
    - 6 DPO: 37,14 darmen in de ochtend weer gevoelig. Krampjes/steekjes in de bm. Borsten wat gevoeliger. Later in de middag misselijk (waarschijnlijk door de hitte, kan ik slecht tegen). Zeurderige spierpijn/stijve onderrug.
    - 7 DPO: 37,01 weer een kleine tempdip. Darmen in de ochtend gevoelig en misselijk. Zeurderige spierpijn/stijve onderrug. Borsten gevoelig.
    - 8 DPO: 37,03 temp gelijk gebleven. Bij vlagen misselijk. Zeurderig gevoel onderrug blijft. Witte vlokken in de urine. Borsten gevoelig, zodra de bh uit gaat doen ze zeer. Best venijnige steken in de bm in de middag.
    - 9 DPO: 37,10 temp ietsje gestegen. Nog steeds last van de onderrug. In de namiddag en avond rozeverlies en steekjes/krampen in de bm. Zware pijnlijke borsten. Vlokken in de urine. Nog geen echt duidelijke test gehad. Einde van de dag verandert de afscheiding in plakkerig/bruin/roze. Ik denk een voorbode voor de ongi.
    - 10 DPO: 36,74 temp gekelderd en opnieuw spotting roze/bruin. Voorbode voor ongi? Nog steeds last van zere onderrug. Krampen in bm en steekjes in de liezen. Veel afscheiding. Testen omowit.
    - 11 DPO: 37,09 temp weer gestegen. Veel afscheiding en witte vlokken in urine. Nog steeds een pijnlijke onderrug. Steken/krampen onderin de buik. Geen positieve test. Wachtend op ongi.

soum87 vindt dit leuk.
  15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Tylak1234 je hebt het langs volgehouden om niks te merken haha :p Hoe is 't nu?

@Dubbeltje82 geen roze bruin meer vandaag? Je had wel echt een flinke dip gisteren.

16. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Ja voel niks meer nu :roflmao: haha

Sylva vindt dit leuk.
  17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nope, niks... Durf echter nog nergens op te hopen.

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha :roflmao: Nou lekker dan, sit back and relax dus weer bij jou :D

Begrijpelijk, toch liever zelfbescherming dan alles op de hoop gooien. Hoop echt voor je dat het weg blijft en je temperatuur morgen nog mooi hoog is!

Tylak1234 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  19. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

@Wishmommy84 denk aan je hoor... rustig aan hè, het komt uiteindelijk GOED!!!!

Wishmommy84 en Mommy94 vinden dit leuk.
  20. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Helaas ongesteld geworden :(

Deel Deze Pagina