Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Tylak1234 gefeliciteerd!! :D Had je gevoel toch gelijk! ;)

Tylak1234 vindt dit leuk.
  2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik ga ook weer meedoen!

Tweede kindje - Ronde 4 ☘️

1 dpo (36.71) - Buiten nog wat vruchtbaar slijm niks.

2 dpo (37.1) -'s Nachts even misselijk wakker geworden. Veel witte/doorzichtige rekbare afscheiding door de dag heen. Soms wat druk in m'n onderbuik.

3 dpo (37.26) - In de avond wat meer afscheiding en nog steeds druk in m'n onderbuik, verder niks.

4 dpo (37.1) - Wat lichte krampjes en melkachtige afscheiding.

5 dpo (37.12) - Overdag weer wat lichte krampjes die iets heftiger worden in de avond. Verder vermoeid en winderig. Normaal heb ik nu gevoelige borsten, maar nog geen last van.

6 dpo (37.1) - De hele dag sinds gisterenavond laat tot vandaag laat in de middag een zeurderige pijn in m'n onderbuik en druk gehad. Af en toe duizelig, misselijk, winderig, vermoeid, soms prikkelende borsten sinds de avond. Veel afscheiding vandaag. 's avonds over m'n nek gegaan door de geur van friet saus. Way to go lichaam for letting me keep my cool.. :confused:

7 dpo (37.08) - Vroeg in de middag één keer bruinverlies en 's avonds ook. Dus het is alweer gedaan. Super vervelend want ik voel weer van alles en het is dus gewoon steeds niks. Heb prikkelende tepels, soms het gevoel of ik misselijk ben, duizelig, winderig, diarree en ben vermoeid. Maar progesteron is dus weer lekker bezig. Wat een drama is dit zeg

8 dpo (37.04) - 's nachts bij het plassen weer bruinverlies. Dus de hoop is echt verloren. De kwaaltjes blijven, maar aangezien ik bij het plassen in de ochtend ook nog bruinverlies heb hoop ik dat ze snel weg zijn en dat m'n menstruatie niet al te lang op zich laat wachten. Heb echt geen zin om hier nog 7 dagen mee te blijven lopen.

9 dpo -

10 dpo -

11 dpo -

12 dpo -

13 dpo -

14 dpo -

15 dpo / NOD - 26/8 Ongesteld??

Succes meiden! Die nog op het wachtbankje zitten, duim voor jullie.

soum87 vindt dit leuk.
  3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik mag ook mee doen

1 dpo - - > gevoelige/zere tepels, beetje menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik
    2 dpo - - > zere tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik
    3 dpo - - > nog steeds zere tepels, vaag gevoel in de onderbuik, beetje cremige afscheiding, enorm opgeblazen buik, kleine puistjes op mijn borsten
    4 dpo - - > zere tepels, gevoelige buik, pijn in mijn onderrug, in de middag een felle steek onderin mijn buik, begin van de avond ineens ontzettend moe
    5 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor
    6 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor, lage rugpijn, sinds gisteravond onwijs zin in chocolade maar na eten misselijk
    7 dpo - - > iets gevoelige tepels, menstruatie gevoel in mijn buik, honger maar niks naar binnen kunnen krijgen, lage rugpijn, moe, misselijk na het eten :eek:
    8 dpo - - > menstruatie gevoel in mijn onderbuik, getest met action early tuurstreep dus voor mij op dit moment negatief, enorm ongi gevoel, lage rugpijn
    9 dpo - - > ongi gevoel waar ik wakker van werd, levendig gedroomd dat ik posi test had, nega test met rare roze zweem onderin de hele test
    10 dpo - - > zeurderige onderbuik, zere tepels zijn weg, niet getest omdat ik te nodig naar de wc moest:rolleyes:, gisteravond bijna hele avond geslapen, weer een nega test :(
    11 dpo - - > menstruatie gevoel in mijn buik, getest met cb early omo wit, hoop is aardig weg nu :(, bmm was gister aardig gezakt en wat open
    12 dpo - - > zo af en toe beetje menstruatie krampen, steken in de zij, bmm weer hoger en hard, niet getest vandaag, lage rugpijn en hoofdpijn, al een paar dagen hartkloppingen
    13 dpo - - > af en toe wat menstruatie gevoel, lage rugpijn, gevoelige tepels zijn terug
    14 dpo - - > NOD

soum87 vindt dit leuk.
  4. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Heb jij nog getest vanochtend? Vind je lijstje ook spannend hoor! Of morgen testen?

5. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    1 dpo: nergens last van
    2 dpo: nergens last van
    3 dpo: nergens last van
    4 dpo: zeurende onderbuik, diarree, veel witte afscheiding
    5 dpo: zeurende onderbuik, duizelig, diarree, vee witte afscheiding
    6 dpo: dunne ontlasting nog, steken en trekkend gevoel onderbuik. Vlagen misselijk. Veel witte creme afscheiding.
    7 dpo: zeurende pijn in bm alsof ik ongesteld moet worden, pijn bij seks?, steken in bm, steken bij snel opstaan in bm, trekkende liezen, steken in borsten. Moe, smiddags geslapen
    8 dpo: Moe wakker geworden, trekkend gevoel liezen, zeurende bm, dunne ontlasting, warm!
    9 dpo: Moe wakker, koude rillingen, afscheiding lijkt minder te worden ( slecht teken?), rommelende darmen, zeurend bm, steekjes bm, wat gevoelige borsten. Trekkend/spierpijn gevoel liezen.
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo;
    14 dpo: nod[/QUOTE]

6. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nee niet getest, was de witte testen ff helemaal zat. Plus dat ik twijfel over mijn nod, denk dat 20 aug te vroeg is. Wat zou betekenen dat ik dan sowieso met die andere testen nooit positief had kunnen testen :confused:
    Ik test niet eerder als morgenochtend

LunaLee, Tylak1234 en soum87 vinden dit leuk.
  7. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Herken je gevoel zo erg, ik ben het ook zat dat ik constant op elke test die ik doe tuurstreepjes heb. Dit heb ik al 2 rondes nu. Gek van. Ik heb als het goed is zondag/maandag nod dus ik ga het nu gewoon afwachten zonder te testen. Misschien pas vrijdag of zaterdag een testje ofzo. Ik testte bij mij vorige MK ook 12 DPO een licht streepje.

Maudje123 en soum87 vinden dit leuk.
  8. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    @Tylak1234: Wat goed! Voorzichtig gefeliciteerd! :D

9. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Het zorgt gewoon voor veel onrust, dus moet mijn testdrang maar onderdrukken.
    Dit is even beter voor mijzelf.
    Stel nu dat ik er vanuit ga dat mijn nod niet 20 augustus is maar 23 augustus ben ik nu toch te vroeg.
    Dus ik wacht nog even

10. Mallejan

Mallejan Bekend lid

7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ja precies. Dat heb ik nu ook met mezelf afgesproken. Dat geeft meer rust. :)

Maudje123 vindt dit leuk.
  11. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Dat doen we allebei goed :thumup::):)
    Ik hoop dat dit gevoel het even blijft winnen van de testdrang

Mallejan vindt dit leuk.
  12. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    @soum87 , jij ook niet getest?

13. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Update woensdag 19/8:

1dpo: vooral last van steken en pijn aan mij n liezen/onderrug. Ik geloof dat het te maken had met mijn eisprong op 7/8. Heel pijnlijk en voelbaar aan beide kanten.
    2dpo: bij vlagen menstruatieachtige krampen. Pijn onderrug, vergelijkbaar met 1dpo.
    3po: levendig gedroomd. Hoofdpijn en af en toe steken. Weinig tot geen afscheiding vergeleken met afgelopen twee dagen. Bij vlagen misselijk/duizelig (vast ivm de hitte).
    4dpo: weinig tot geen steken vandaag. Dezelfde rugpijn en ook misselijk en weinig trek (nogmaals ivm de hitte). Geen (zichtbare) afscheiding.
    5dpo: niet veel nieuws, nog steeds wel enorm veel last van lage rugpijn. Af en toe wat steken rond mijn baarmoeder/eierstokken. In de avonduren was het voor heel even alsof mijn liezen aan het ‘gloeien’ waren. Bmm nog redelijk hoog maar wel dicht en stevig. Witte/cremeachtige afscheiding maar enkel als ik in mijn bmm kijk.
    6dpo: Bmm nog steeds hoog en stevig. Lage rugpijn houdt aan maar wordt minder. Vandaag bekruipt me een gevoel dat het niet raak is en voel me best zwaarmoedig.
    7dpo: Bmm iets meer gezakt (slecht teken?). Beetje gevoelige tepels, temperatuur ook iets gezakt (maar misschien ivm de temperatuurdaling na de hitte). Weinig afscheiding maar nog altijd cremeachtig als ik in mijn bmm kijk. Paar steken aan mijn rechterlies. Keelpijn/beetje verkouden. Ook vandaag het gevoel dat het niet raak is. Avonduren misselijk voor het eten. Gevoelige borsten. Gelige/beige afscheiding maar beperkt.
    8dpo: temperatuur en bmm gezakt. Af en toe misselijk. Beetje gevoelige borsten. Symptomen wss te maken met progesteron piek (altijd rond 7-8 dpo). Geen afscheiding. Weer een beetje zwaarmoedig maar wel vastbesloten om niet voor 10-12 dpo te testen. Ook weer vlak voor het avondeten misselijk.
    9dpo: niet veel, bmm lijkt weer iets omhoog te zijn gegaan. Echter dalende trend in mijn temp. Mijn linkerborst doet enorm veel pijn (tepels lijken ook groter?) toen ik In mijn bmm keek zag ik een rood sliertje op mijn vinger maar wss heb ik een bloedvat geraakt (sorry, TMI). Voor het avondeten weer misselijk.
    10dpo: Niet veel. Temp. weer iets omhoog maar bmm staat nog altijd laag. Super slecht geslapen. Nog altijd volle en gevoelige borsten (vooral linkerborst) en lage rugpijn. Wederom misselijk voor het avondeten, steken in mijn bm. Vrees dat het niet gelukt is.
    11dpo: Wederom slecht geslapen, levendig gedroomd tijdens paar uur slaap. Bmm laag, temp. iets omhoog. Linkerborst heel erg pijnlijk. Bijna geen afscheiding (zie ik als slecht teken). Pijn onderrug. Avonduren ook weer misselijk maar vooral last van menstruatieachtige pijn/kraampjes, geloof hierdoor niet meer zo in.
    12dpo: Weer slecht geslapen en supervroeg wakker (tem. meting is niet meer betrouwbaar sinds de afgelopen paar korte nachten, maar geen verandering in temp.) Bmm lijkt weer iets hoger te staan? Linkerborst even gevoelig/pijnlijk (vooral achter de tepels). Beetje misselijk. Lage rugpijn houdt aan.
    13dpo: testen?
    14/15dpo: ongesteld?

Misspinkline25 en Maudje123 vinden dit leuk.
  14. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Blijft een spannend lijstje

soum87 vindt dit leuk.
  15. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Nee, ik kan de mogelijke teleurstelling deze ochtend niet aan. Heb zo een meeting met een hoogzwangere collega en weet dat ik het lastig zal krijgen met een neg. test. Stel het liever uit maar wel met ochtendurine (wordt wss morgenochtend pas).

16. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Goed van jou zeg! Snap dat dat dan hem confronterend is.
    Hebben we ons allebei aan de afspraak gehouden vandaag niet te testen

soum87 vindt dit leuk.
  17. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Even naar onze laatste symptomen gekeken en het lijkt aardig op elkaar :) Zou mooi zijn als we beiden een vette BFP krijgen :)

18. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Oooohhh echt wel :)
    Ik duim voor je hoor :)

Ik durf alleen niet zo op de kwaaltjes te vertrouwen omdat ik bang ben dat mijn lichaam me voor de gek houdt :rolleyes:

soum87 vindt dit leuk.
  19. soum87

soum87 Lid

11 aug 2020
    52
    50
    18
    Vrouw
    Ik duim ook heel erg voor jou! :D

Same here, ik probeer me steeds voor te houden dat de kwaaltjes progesteron gerelateerd zijn, los van hcg. We zullen het hopelijk snel weten! :)

20. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Helaas kunnen we niks anders doen als wachten :rolleyes::rolleyes:
    En dat duurt zo lang haha

soum87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina