Wat ik ook nog even erbij wilde melden is dat ik deze ronde granaatappelsap had gedronken vanaf een paar dagen voor mijn ei. Daar voor had ik gelezen dat sommige meiden dat hadden gedaan en die ronde zwanger raakten. Nou ik ook! kan toeval zijn, maar het is het proberen waard
ik heb het ook geprobeerd, maar ik werd gewoon ongesteld afgelopen ronde. Deze ronde niks speciaals gedaan, ben benieuwd. Geniet van je zwangerschap
1dpo 36.9: niks, snachts weer heel levendig gedroomd. 2dpo 36.9: niks 3dpo 37.0: wakker geworden uit een levendige droom. sochtends menstruatie gevoel, hele dag hoofdpijn. Gevoel alsof ik een kater heb. Gevoelige tepels. Met vlagen heel moe, smiddags een uurtje gaan slapen. Savonds drukkend gevoel onderbuik 4dpo 37.0: weer sochtends menstruatie gevoel maar kan ook van de darmen zijn , weer opgestaan met hoofdpijn (hoofdpijn was het enige symptoom wat ik had laatste zwangerschap, samen met stemmingswisselingen) heel moe, gevoel alsof ik een kater heb. 5dpo 37.0: weer hoofdpijn, spierpijn gevoel in de onderbuik. Trekkend/kramp gevoel in de liezen. Brandend/tintelend gevoel in voorkant borsten/tepels 6dpo 37.1: hoofdpijn, koud 7dpo 37.1: hoofdpijn, licht misselijk /weeig gevoel in de maag. 8dpo 37.2 : eigenlijk nergens last van, alleen wat menstruatie gevoel van onderen. Negatieve test. Hele middag nog steeds gevoelig laag onder in de buik, trekkerig gevoel in de liezen met name links. 9dpo 37.2: niks bijzonders. 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo:
1 dpo: maagpijn. Zere borsten. Zere tepels. Af n toe menstruatiekrampen (of darm). Misselijk. Hele dag koud gehad. Prikkelbaar 2 dpo: zere borsten, af n toe nog wat krampen/steken rechtsonder waar ei is gesprongen. Koud. 3 dpo: wat last van steekjes. Nog steeds zere borsten ? 4 dpo: zere borsten (duurt nu wel heel lang) heel erg opgeblazen. Winderig. Heeeel veel afscheiding. 5 dpo: borsten worden erger qua pijn en voelen zwaar. Veel afscheiding. Emotioneel. Felle Steek tijdens het hoesten onderin buik 6 dpo: borsten nog pijnlijker. Maagzuur. Misselijk. Verkouden. Lichte rugpijn en buikpijn. Afscheiding. 7 dpo: rare hele lichte krampjes. Denk dat het meer mn darmen zijn. Hele pijnlijke borsten. Branderige borsten en steken in mn borsten. Jeukende borsten. Steken met te snel opstaan. Af n toe wat steken/trekkerig gevoel in lies 8 dpo: misselijk wakker geworden, Alle kwaaltjes met mn borsten zijn t zelfde als gister. Menstruatiepijn. Vaker plassen. Edit: krampen zijn licht en met vlagen. Nog maar 2 x krampen gehad. Misselijkheid blijft komen en gaan. Morgen testen aangezien ik dan 9/10 dpo ben. 9 dpo: misselijk, zere borsten, duidelijke aders borst, steken in onderbuik en af en toe wat vage krampjes, steken bij liezen, spierpijn binnenkant bovenbenen. Na koffie maagzuur. Lichte test! 10 dpo: zere borsten, steken links en rechts onder, af n toe wat misselijk. Veel waterige afscheiding. Negatieve test.. 11 dpo: ONGESTELD
maandag 9 maart cyclusdag 14, eisprong: - 1 dpo, in de ochtend vol slijm en bloedverlies. Ik heb vaker last van tussentijdse bloedingen door ovulatiebloeding. Onwijs trek. - 2 dpo, nog steeds bloedverlies met slijm en onwijs trek. Erg winderig. - 3 dpo, erg winderig, onwijs trek en heel erg moe. Nog steeds bloedverlies met slijm. Ontlasting erg donker, beetje last van obstipatie. - 4 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, jeuk aan m’n lichaam, vette ruig en puistjes. Moe moe moe, ontlasting weer donkeren last van obstipatie. Onwijs jeuk aan lichaam. - 5 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, vooral opstaan en plassen, vloeit eruit. Voel me zoooooo moe, m’n helelichaam doet pijn en met name m’n onderrug enheb toch zo’n trek. Droge mond en erg dorst! Last van m’n lies, steken. Heb vandaag een haring naar binnen gewerkt en werdernameteenmisselijk, net niet gekotst, bah bah. Ik ruik heel erg en daarnaast last van maagzuur - 6 dpo, opgestaan en onwijs trek. Bloedverlies is zo goed als weg. Alleen bij het afvegen heel licht rood. Ontlasting super donker en hard. Hoofdpijn en moe moe moe... daar beneden is het gewoon droog. Last van maagzuur - 7 dpo, ik zie echt de raarste dromen, tintelingen in m’n lies en zo af en toe en onderrug doet licht pijn. Last van Obstipatie en ontlasting is hard en donker. Last van hoofdpijn. Zo af en toe licht in m’n hoofd en beetje misselijk. Moe moe moe, in de middag moeten slapen, licht in m’n hoofd - 8 dpo, diep geslapen, opgestaan met pijn in rug en voel me nog steeds moe. winderig, last van diarree en ijskoud. Zo af en toe steken in onderbuik, voelt als lichte menstruatiekrampen. Bij het toiletteren zo’n klodder slijm.. aanhoudende pijn in onderbuik en lies en nog steeds winderig. - 9 dpo, allemaal dromen gezien, ook dat ik zwanger ben. Rug zit helemaal vast en krampen in onderbuik. Net bij afvegen klodder slijm. Borsten prikken een beetje en voelen voller aan. Licht misselijk. Einde van de avond erg winderig en last van maagzuur. - 10 dpo, zo’n spierpijn, m’n onderrug pijn en steken in onderbuik. Super veel slijm bijafscheiding, doorzichtig en nat. Einde van de avond aanhoudende pijn in lies rechts en straalt helemaal naar been uit. IJskoud maar ik voel me in de luteale fase altijd somber en ziekjes. - 11 dpo, wakker geworden met spierpijn en buikpijn. Onderrug helemaal vast. Zo moe dat ik gewoon vanmiddag 3 uur zo diep heb geslapen, omdat ik even hebt gefietst buiten?! Vlagen van misselijkheid en ruik ineens zo goed?!
1dpo 36.9: niks, snachts weer heel levendig gedroomd. 2dpo 36.9: niks 3dpo 37.0: wakker geworden uit een levendige droom. sochtends menstruatie gevoel, hele dag hoofdpijn. Gevoel alsof ik een kater heb. Gevoelige tepels. Met vlagen heel moe, smiddags een uurtje gaan slapen. Savonds drukkend gevoel onderbuik 4dpo 37.0: weer sochtends menstruatie gevoel maar kan ook van de darmen zijn , weer opgestaan met hoofdpijn (hoofdpijn was het enige symptoom wat ik had laatste zwangerschap, samen met stemmingswisselingen) heel moe, gevoel alsof ik een kater heb. 5dpo 37.0: weer hoofdpijn, spierpijn gevoel in de onderbuik. Trekkend/kramp gevoel in de liezen. Brandend/tintelend gevoel in voorkant borsten/tepels 6dpo 37.1: hoofdpijn, koud 7dpo 37.1: hoofdpijn, licht misselijk /weeig gevoel in de maag. 8dpo 37.2 : eigenlijk nergens last van, alleen wat menstruatie gevoel van onderen. Negatieve test. Hele middag nog steeds gevoelig laag onder in de buik, trekkerig gevoel in de liezen met name links. 9dpo 37.2: niks bijzonders, merk wel dat de laatste paar dagen m'n haar heel erg snel vet is. 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo:
maandag 9 maart cyclusdag 14, eisprong: - 1 dpo, in de ochtend vol slijm en bloedverlies. Ik heb vaker last van tussentijdse bloedingen door ovulatiebloeding. Onwijs trek. - 2 dpo, nog steeds bloedverlies met slijm en onwijs trek. Erg winderig. - 3 dpo, erg winderig, onwijs trek en heel erg moe. Nog steeds bloedverlies met slijm. Ontlasting erg donker, beetje last van obstipatie. - 4 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, jeuk aan m’n lichaam, vette ruig en puistjes. Moe moe moe, ontlasting weer donkeren last van obstipatie. Onwijs jeuk aan lichaam. - 5 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, vooral opstaan en plassen, vloeit eruit. Voel me zoooooo moe, m’n helelichaam doet pijn en met name m’n onderrug enheb toch zo’n trek. Droge mond en erg dorst! Last van m’n lies, steken. Heb vandaag een haring naar binnen gewerkt en werdernameteenmisselijk, net niet gekotst, bah bah. Ik ruik heel erg en daarnaast last van maagzuur - 6 dpo, opgestaan en onwijs trek. Bloedverlies is zo goed als weg. Alleen bij het afvegen heel licht rood. Ontlasting super donker en hard. Hoofdpijn en moe moe moe... daar beneden is het gewoon droog. Last van maagzuur - 7 dpo, ik zie echt de raarste dromen, tintelingen in m’n lies en zo af en toe en onderrug doet licht pijn. Last van Obstipatie en ontlasting is hard en donker. Last van hoofdpijn. Zo af en toe licht in m’n hoofd en beetje misselijk. Moe moe moe, in de middag moeten slapen, licht in m’n hoofd - 8 dpo, diep geslapen, opgestaan met pijn in rug en voel me nog steeds moe. winderig, last van diarree en ijskoud. Zo af en toe steken in onderbuik, voelt als lichte menstruatiekrampen. Bij het toiletteren zo’n klodder slijm.. aanhoudende pijn in onderbuik en lies en nog steeds winderig. - 9 dpo, allemaal dromen gezien, ook dat ik zwanger ben. Rug zit helemaal vast en krampen in onderbuik. Net bij afvegen klodder slijm. Borsten prikken een beetje en voelen voller aan. Licht misselijk. Einde van de avond erg winderig en last van maagzuur. - 10 dpo, zo’n spierpijn, m’n onderrug pijn en steken in onderbuik. Super veel slijm bijafscheiding, doorzichtig en nat. Einde van de avond aanhoudende pijn in lies rechts en straalt helemaal naar been uit. IJskoud maar ik voel me in de luteale fase altijd somber en ziekjes. - 11 dpo, wakker geworden met spierpijn en buikpijn. Onderrug helemaal vast. Zo moe dat ik gewoon vanmiddag 3 uur zo diep heb geslapen, omdat ik even hebt gefietst buiten?! Vlagen van misselijkheid en ruik ineens zo goed?! - 12 dpo: levendig gedroomd, huid jeukt, puistjes op gezicht. Gisterenavond niet goed kunnen slapen omdat er steken waren in mijn rechter lies. Spierpijn, tintelingen in onderbuik en lies.
1dpo 36.9: niks, snachts weer heel levendig gedroomd. 2dpo 36.9: niks 3dpo 37.0: wakker geworden uit een levendige droom. sochtends menstruatie gevoel, hele dag hoofdpijn. Gevoel alsof ik een kater heb. Gevoelige tepels. Met vlagen heel moe, smiddags een uurtje gaan slapen. Savonds drukkend gevoel onderbuik 4dpo 37.0: weer sochtends menstruatie gevoel maar kan ook van de darmen zijn , weer opgestaan met hoofdpijn (hoofdpijn was het enige symptoom wat ik had laatste zwangerschap, samen met stemmingswisselingen) heel moe, gevoel alsof ik een kater heb. 5dpo 37.0: weer hoofdpijn, spierpijn gevoel in de onderbuik. Trekkend/kramp gevoel in de liezen. Brandend/tintelend gevoel in voorkant borsten/tepels 6dpo 37.1: hoofdpijn, koud 7dpo 37.1: hoofdpijn, licht misselijk /weeig gevoel in de maag. 8dpo 37.2 : eigenlijk nergens last van, alleen wat menstruatie gevoel van onderen. Negatieve test. Hele middag nog steeds gevoelig laag onder in de buik, trekkerig gevoel in de liezen met name links. 9dpo 37.2: niks bijzonders, merk wel dat de laatste paar dagen m'n haar heel erg snel vet is. 10dpo 37.1: levendig gedroomd, menstruatie gevoel in onderbuik en onderrug. Steekjes in borsten 11dpo: 12dpo: 13dpo:
maandag 9 maart cyclusdag 14, eisprong: - 1 dpo, in de ochtend vol slijm en bloedverlies. Ik heb vaker last van tussentijdse bloedingen door ovulatiebloeding. Onwijs trek. - 2 dpo, nog steeds bloedverlies met slijm en onwijs trek. Erg winderig. - 3 dpo, erg winderig, onwijs trek en heel erg moe. Nog steeds bloedverlies met slijm. Ontlasting erg donker, beetje last van obstipatie. - 4 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, jeuk aan m’n lichaam, vette ruig en puistjes. Moe moe moe, ontlasting weer donkeren last van obstipatie. Onwijs jeuk aan lichaam. - 5 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, vooral opstaan en plassen, vloeit eruit. Voel me zoooooo moe, m’n helelichaam doet pijn en met name m’n onderrug enheb toch zo’n trek. Droge mond en erg dorst! Last van m’n lies, steken. Heb vandaag een haring naar binnen gewerkt en werdernameteenmisselijk, net niet gekotst, bah bah. Ik ruik heel erg en daarnaast last van maagzuur - 6 dpo, opgestaan en onwijs trek. Bloedverlies is zo goed als weg. Alleen bij het afvegen heel licht rood. Ontlasting super donker en hard. Hoofdpijn en moe moe moe... daar beneden is het gewoon droog. Last van maagzuur - 7 dpo, ik zie echt de raarste dromen, tintelingen in m’n lies en zo af en toe en onderrug doet licht pijn. Last van Obstipatie en ontlasting is hard en donker. Last van hoofdpijn. Zo af en toe licht in m’n hoofd en beetje misselijk. Moe moe moe, in de middag moeten slapen, licht in m’n hoofd - 8 dpo, diep geslapen, opgestaan met pijn in rug en voel me nog steeds moe. winderig, last van diarree en ijskoud. Zo af en toe steken in onderbuik, voelt als lichte menstruatiekrampen. Bij het toiletteren zo’n klodder slijm.. aanhoudende pijn in onderbuik en lies en nog steeds winderig. - 9 dpo, allemaal dromen gezien, ook dat ik zwanger ben. Rug zit helemaal vast en krampen in onderbuik. Net bij afvegen klodder slijm. Borsten prikken een beetje en voelen voller aan. Licht misselijk. Einde van de avond erg winderig en last van maagzuur. - 10 dpo, zo’n spierpijn, m’n onderrug pijn en steken in onderbuik. Super veel slijm bijafscheiding, doorzichtig en nat. Einde van de avond aanhoudende pijn in lies rechts en straalt helemaal naar been uit. IJskoud maar ik voel me in de luteale fase altijd somber en ziekjes. - 11 dpo, wakker geworden met spierpijn en buikpijn. Onderrug helemaal vast. Zo moe dat ik gewoon vanmiddag 3 uur zo diep heb geslapen, omdat ik even hebt gefietst buiten?! Vlagen van misselijkheid en ruik ineens zo goed?! - 12 dpo: levendig gedroomd, huid jeukt, puistjes op gezicht. Gisterenavond niet goed kunnen slapen omdat er steken waren in mijn rechter lies. Spierpijn, tintelingen in onderbuik en lies. Allemaal uitslag op gezicht, onderbroek vol met waterachtige afscheiding, soms ook slijmbrokjes. Erg emotioneel.
1dpo 36.9: niks, snachts weer heel levendig gedroomd. 2dpo 36.9: niks 3dpo 37.0: wakker geworden uit een levendige droom. sochtends menstruatie gevoel, hele dag hoofdpijn. Gevoel alsof ik een kater heb. Gevoelige tepels. Met vlagen heel moe, smiddags een uurtje gaan slapen. Savonds drukkend gevoel onderbuik 4dpo 37.0: weer sochtends menstruatie gevoel maar kan ook van de darmen zijn , weer opgestaan met hoofdpijn (hoofdpijn was het enige symptoom wat ik had laatste zwangerschap, samen met stemmingswisselingen) heel moe, gevoel alsof ik een kater heb. 5dpo 37.0: weer hoofdpijn, spierpijn gevoel in de onderbuik. Trekkend/kramp gevoel in de liezen. Brandend/tintelend gevoel in voorkant borsten/tepels 6dpo 37.1: hoofdpijn, koud 7dpo 37.1: hoofdpijn, licht misselijk /weeig gevoel in de maag. 8dpo 37.2 : eigenlijk nergens last van, alleen wat menstruatie gevoel van onderen. Negatieve test. Hele middag nog steeds gevoelig laag onder in de buik, trekkerig gevoel in de liezen met name links. 9dpo 37.2: niks bijzonders, merk wel dat de laatste paar dagen m'n haar heel erg snel vet is en ik veel afscheiding heb 10dpo 37.1: levendig gedroomd, menstruatie gevoel in onderbuik en onderrug. Steekjes in borsten. Redelijk veel afscheiding. Savonds lage rugpijn alsof ik morgen ongesteld ga worden. Overigens vandaag negatieve test. 11dpo: 12dpo: 13dpo:
maandag 9 maart cyclusdag 14, eisprong: - 1 dpo, in de ochtend vol slijm en bloedverlies. Ik heb vaker last van tussentijdse bloedingen door ovulatiebloeding. Onwijs trek. - 2 dpo, nog steeds bloedverlies met slijm en onwijs trek. Erg winderig. - 3 dpo, erg winderig, onwijs trek en heel erg moe. Nog steeds bloedverlies met slijm. Ontlasting erg donker, beetje last van obstipatie. - 4 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, jeuk aan m’n lichaam, vette ruig en puistjes. Moe moe moe, ontlastingweer donkeren last van obstipatie. Onwijs jeuk aan lichaam. - 5 dpo, levendig gedroomd, nogsteedsbloedverlies, vooral opstaan en plassen, vloeit eruit. Voel me zoooooo moe, m’n helelichaam doet pijn en met name m’n onderrug enheb toch zo’n trek. Droge mond en erg dorst! Last van m’n lies, steken. Heb vandaag een haring naar binnen gewerkt en werdernameteenmisselijk, net niet gekotst, bah bah. Ik ruik heel erg en daarnaast last van maagzuur - 6 dpo, opgestaan en onwijs trek. Bloedverlies is zo goed als weg. Alleen bij het afvegen heel licht rood. Ontlasting super donker en hard. Hoofdpijn en moe moe moe... daar beneden is het gewoon droog. Last van maagzuur - 7 dpo, ik zie echt de raarste dromen, tintelingen in m’n lies en zo af en toe en onderrug doet licht pijn. Last van Obstipatie en ontlasting is hard en donker. Last van hoofdpijn. Zo af en toe licht in m’n hoofd en beetje misselijk. Moe moe moe, in de middag moeten slapen, licht in m’n hoofd - 8 dpo, diep geslapen, opgestaan met pijn in rug en voel me nog steeds moe. winderig, last van diarree en ijskoud. Zo af en toe steken in onderbuik, voelt als lichte menstruatiekrampen. Bij het toiletteren zo’n klodder slijm.. aanhoudende pijn in onderbuik en lies en nog steeds winderig. - 9 dpo, allemaal dromen gezien, ook dat ik zwanger ben. Rug zit helemaal vast en krampen in onderbuik. Net bij afvegen klodder slijm. Borsten prikken een beetje en voelen voller aan. Licht misselijk. Einde van de avond erg winderig en last van maagzuur. - 10 dpo, zo’n spierpijn, m’n onderrug pijn en steken in onderbuik. Super veel slijm bijafscheiding, doorzichtig en nat. Einde van de avond aanhoudende pijn in lies rechts en straalt helemaal naar been uit. IJskoud maar ik voel me in de luteale fase altijd somber en ziekjes. - 11 dpo, wakker geworden met spierpijn en buikpijn. Onderrug helemaal vast. Zo moe dat ik gewoon vanmiddag 3 uur zo diep heb geslapen, omdat ik even hebt gefietst buiten?! Vlagen van misselijkheid en ruik ineens zo goed?! - 12 dpo: levendig gedroomd, huid jeukt, puistjes op gezicht. Gisterenavond niet goed kunnen slapen omdat er steken waren in mijn rechter lies. Spierpijn, tintelingen in onderbuik en lies. Allemaal uitslag op gezicht, onderbroek vol met waterachtige afscheiding, soms ook slijmbrokjes. Erg emotioneel. - 13 dpo: levendig gedroomd en zal vast niet te maken hebben maar in de ochtend een bloedneus? M’n gezicht ziet er zo anders uit, alsof ik uitslag/puistjes heb? Droog daar beneden, zo af en toe slijm. Wel tintelingen in onderbuik maar normaal heb ik voordat ik ongesteld word bruine afscheiding, nu nergens geen last van.
Jaaa, ik denk morgen!! Maar ik ben bang voor teleurstelling. In december 2019 nog een vervroegde miskraam gehad en toen ik vrijwel dezelfde symptomen..
dat deed ik dus in december ook, en heb zo laat positief getest, heel licht, wat eindigde in een vervroegde miskraam. Daarom wacht ik het even af, om teleurstellingen te voorkomen.
Oh dan begrijp ik inderdaad dat je voorzichtig bent. Maar toch kan het nu dan wel goed zijn he! Ik hoop het voor je!!!