Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ja echt hè, waarom heb ik hem niet gewoon weggegooid o_O

2. Parvati

Parvati Lid

14 aug 2020
    75
    50
    18
    Vrouw

He stom! Heb je vandaag al getest?

Maudje123 vindt dit leuk.
  3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nee niet getest omdat de test van gister wit was. Vandaag overslaan en als ik morgen niet ongesteld ben dan morgenochtend een testje denk ik

Maar kan best zijn dat ik me niet in kan houden en vanmiddag en testje waag :oops:

4. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik mag ook mee doen

1 dpo - - > gevoelige/zere tepels, beetje menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik
    2 dpo - - > zere tepels, opgeblazen gevoel in mijn buik
    3 dpo - - > nog steeds zere tepels, vaag gevoel in de onderbuik, beetje cremige afscheiding, enorm opgeblazen buik, kleine puistjes op mijn borsten
    4 dpo - - > zere tepels, gevoelige buik, pijn in mijn onderrug, in de middag een felle steek onderin mijn buik, begin van de avond ineens ontzettend moe
    5 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor
    6 dpo - - > moe, beetje zeurderig gevoel links onderin de buik, gevoelige tepels minder als de dagen hiervoor, lage rugpijn, sinds gisteravond onwijs zin in chocolade maar na eten misselijk
    7 dpo - - > iets gevoelige tepels, menstruatie gevoel in mijn buik, honger maar niks naar binnen kunnen krijgen, lage rugpijn, moe, misselijk na het eten :eek:
    8 dpo - - > menstruatie gevoel in mijn onderbuik, getest met action early tuurstreep dus voor mij op dit moment negatief, enorm ongi gevoel, lage rugpijn
    9 dpo - - > ongi gevoel waar ik wakker van werd, levendig gedroomd dat ik posi test had, nega test met rare roze zweem onderin de hele test
    10 dpo - - > zeurderige onderbuik, zere tepels zijn weg, niet getest omdat ik te nodig naar de wc moest:rolleyes:, gisteravond bijna hele avond geslapen, weer een nega test :(
    11 dpo - - > menstruatie gevoel in mijn buik, getest met cb early omo wit, hoop is aardig weg nu :(, bmm was gister aardig gezakt en wat open
    12 dpo - - > zo af en toe beetje menstruatie krampen, steken in de zij, bmm weer hoger en hard, niet getest vandaag, lage rugpijn en hoofdpijn, al een paar dagen hartkloppingen
    13 dpo - - > af en toe wat menstruatie gevoel, lage rugpijn, gevoelige tepels zijn terug
    14 dpo - - > lage rugpijn, hoofdpijn, gevoelige tepels, geen menstruatie gevoel, weer een omo witte test :(
    maar nog geen bloed te bekennen
    15 dpo - - > lage rugpijn, geen bloed te bekennen, niet getest, op de test van gister na omo wit staat nu een licht roze streepje (weet dat ik het niet als geldig mag zien), diarree

Parvati en Strijkplank vinden dit leuk.
  5. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Even denken.

5dpo - kriebels, mentaal, in mn hoofd erg bezig met mogelijke innesteling.
    6 dpo - moe, middagdutje gedaan.
    7 dpo - misselijk bij ontbijt en moe dus middagdutje gedaan.
    8 dpo - getest, domme gans, maaaaaar licht positief. Oooewwwhh

Roni7888, Strijkplank, Sylva en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Carolinec87

Carolinec87 Actief lid

30 apr 2020
    430
    310
    63
    Vrouw
    Foto? :D

Lindavvv vindt dit leuk.
  7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja dat snap ik helemaal... na onze dochter vind ik het allemaal ook een stuk lastiger. We duimen gewoon voor elkaar dat we allemaal een mooi wondertje in onze armen mogen sluiten

LunaLee en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  8. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Wow! Cool

Lindavvv en Strijkplank vinden dit leuk.
  9. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik doe weer mee een ronde.. in Oktober krijgen wij de uitslag of IUI of ICSI. Maar we mogen het zelf ook nog proberen deze rondes ervoor. Dus zijn we er voor gegaan! Maandag en woensdag gezellig gemaakt. Dinsdag avond bijna positieve ovulatietest, ik denk dat hij einde van de avond wel positief zou zijn geweest, de volgende ochtend wel in ieder geval

*Ronde 14*

1DPO: moe.. bleh

Sylva vindt dit leuk.
  10. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee! :roflmao:

1 DPO - niks
    2 DPO - niks
    3 DPO - niks, alleen erg moe. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon door het weer.
    4 DPO -
    5 DPO -
    6 DPO -
    7 DPO -
    8 DPO
    -
    9 DPO
    -
    10 DPO -
    11 DPO -
    12 DPO
    -
    13 DPO -
    NOD - Ongesteld of testen?

Sylva en Maudje123 vinden dit leuk.
  11. Laura95

Laura95 Actief lid

12 mei 2020
    190
    128
    43
    @Wishmommy84, wat verdrietig..
    Er bestaat altijd een kans dat het volgende ronde gewoon raak is, en dan ben je eigenlijk enorm dichtbij! Blijf moed houden, maar voor nu veel sterkte

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  12. Strijkplank

Strijkplank Niet meer actief

#3592 Strijkplank, 21 aug 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2020
    Ik doe deze keer ook eens gezellig mee ♡

1/2 DPO
    Niks, als ik heel erg oplet wat kriebels in m'n onderbuik. Nog zure tepels van ovulatie, neemt af.. Wel moeeeeee, waarschijnlijk van het weer

2/3 DPO

3/4 DPO

4/5 DPO

5/6 DPO

6/7 DPO

7/8 DPO

8/9 DPO

9/10 DPO

10/11 DPO
    Testen?

11/12 DPO

12/13 DPO

13/14 DPO

Menstruatie?

Misspinkline25, novemberzes en Sylva vinden dit leuk.
  13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Foto, foto, foto! :D > Ik heb je even gestalkt hoor, maar mooi streepje al zeg! :D Voorzichtig gefeliciteerd!

Moet mijn lijstje eens updaten. Ben zo van de kaart dat ik positief getest heb, dat ik het helemaal ben vergeten :roflmao:

Lindavvv, novemberzes en Strijkplank vinden dit leuk.
  14. Strijkplank

Strijkplank Niet meer actief

Wat @Sylva zegt: foto? Pleaseeee? hihi

Lindavvv en Sylva vinden dit leuk.
  15. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    #3595 geneeke, 21 aug 2020
    Laatst bewerkt: 21 aug 2020
    5 DPO : Einde van de dag hele erge steken, kon er niet van zitten/staan dit hield zo’n 1,5 uur aan.
    6 DPO : Meer afscheiding dan voorgaande dagen creme achtig, af en toe zeurderig gevoel/kleine steekjes.
    7 DPO : Beetje branderige borsten, af en toe wat steekjes in de onderbuik. Veel cremige afscheiding. S’avonds met vlagen misselijk.
    8 DPO : Vaag grieperig gevoel, geen eetlust erg veel misselijk en veel boeren/kokhalzen. Brandende borsten, af en toe kleine steken. Darmen beetje overstuur, nog steeds veel creme afscheiding.
    9 DPO : Heel veel last van mijn borsten, lijkt alsof ze gloeien en branden. Nog steeds niet helemaal lekker, met vlagen heel erg misselijk. Nog steeds erg veel afscheiding en ook wat last van krampen?!
    10 DPO : Borsten lijken groter/steviger en zijn nog steeds erg gevoelig. Lijkt alsof ik menstruatiekrampen heb, en na de lunch weer heel erg misselijk. Veel trek in water en vagina voelt anders aan?! Darmen overstuur, vaak op een dag poepen.
    11 DPO :
    12 DPO :
    13 DPO :
    14 DPO : ONGESTELD?

LunaLee en Sylva vinden dit leuk.
  16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #3596 Sylva, 21 aug 2020
    Laatst bewerkt: 21 aug 2020
    Ik ga ook weer meedoen!

Tweede kindje - Ronde 4 ☘️

1 dpo (36.71) - Buiten nog wat vruchtbaar slijm niks.

2 dpo (37.1) -'s Nachts even misselijk wakker geworden. Veel witte/doorzichtige rekbare afscheiding door de dag heen. Soms wat druk in m'n onderbuik.

3 dpo (37.26) - In de avond wat meer afscheiding en nog steeds druk in m'n onderbuik, verder niks.

4 dpo (37.1) - Wat lichte krampjes en melkachtige afscheiding.

5 dpo (37.12) - Overdag weer wat lichte krampjes die iets heftiger worden in de avond. Verder vermoeid en winderig. Normaal heb ik nu gevoelige borsten, maar nog geen last van.

6 dpo (37.1) - De hele dag sinds gisterenavond laat tot vandaag laat in de middag een zeurderige pijn in m'n onderbuik en druk gehad. Af en toe duizelig, misselijk, winderig, vermoeid, soms prikkelende borsten sinds de avond. Veel afscheiding vandaag. 's avonds over m'n nek gegaan door de geur van friet saus. Way to go lichaam for letting me keep my cool.. :confused:

7 dpo (37.08) - Vroeg in de middag één keer bruinverlies en 's avonds ook. Dus het is alweer gedaan. Super vervelend want ik voel weer van alles en het is dus gewoon steeds niks. Heb prikkelende tepels, soms het gevoel of ik misselijk ben, duizelig, winderig, opgeblazen, diarree en ben vermoeid. Maar progesteron is dus weer lekker bezig. Wat een drama is dit zeg

8 dpo (37.04) - 's nachts bij het plassen weer bruinverlies. Dus de hoop is echt verloren. De kwaaltjes blijven, maar aangezien ik bij het plassen in de ochtend ook nog bruinverlies heb hoop ik dat ze snel weg zijn en dat m'n menstruatie niet al te lang op zich laat wachten. Heb echt geen zin om hier nog 7 dagen mee te blijven lopen.

Nu al bijna 11 uur geen bruinverlies meer. Sinds vanmiddag af en toe steken in m'n liezen en net boven m'n schaambot. Kwaaltjes van vandaag: Lichte krampen, waterige afscheiding, hoofdpijn, misselijk, duizelig, diarree, opgeblazen, vermoeid, droge mond, veel dorst en dus veel plassen, prikkelende tepels, 's middag even maagzuur en wat gevoelige borsten. Durf niet te hopen, maar misschien een innestelingsbloeding gehad?

9 dpo (37.2) - Na een hele onrustige nacht van slecht slapen omdat ik het zo verschrikkelijk heet had, me rot heb gezweet en het bruinverlies is uitgebleven heb ik vanochtend een testje gedaan en ik ben zwanger!!! Op drie testen positief getest! Whoehoe! Vandaag nog steeds dezelfde kwaaltjes als gisteren. Maar vooral erg moe, misselijk, duizelig en hoofdpijn. ‘s avonds heel veel rekbaar slijm, vreemd..

10 dpo (37.2) - 's Nacht kapot gezweet. Vanochtend weer getest en er is oploop! Zo blij als een ei! Zat ontzettend in de spanning en was bang dat er geen streepje meer zou zijn, maar het streepje is vandaag zoveel duidelijker en ook echt mooi roze! Voel de hele tijd nattigheid en ben dan bang dat ik dan bloed verlies, maar het is gewoon enorm vochtig daar beneden. Vandaag creamy afscheiding. Nog altijd moe, zo nu en dan misselijk, duizelig en hoofdpijn. Af en toe lichte krampen, m'n borsten/tepels zijn mega gevoelig (alsof er naalden in worden geprikt) en ben nog steeds opgeblazen.

11 dpo -

12 dpo -

13 dpo -

14 dpo -

15 dpo / NOD 26/8 - Ongesteld??

Laura95, YellowEyes, Parvati en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @geneeke ik vind jouw lijstje wel heel erg spannend! Wacht je met testen tot je NOD?

geneeke vindt dit leuk.
  18. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ja spannend he :oops:
    fertiliteitsarts belde vanmorgen ook met de progesteronwaarde die hoog was, en had ook goede hoop voor deze ronde..

Heb wel al getest daar zag ik iets heel vaags op maar durf het geen streep te noemen. Ga proberen te wachten nu tot NOD. Bij mijn dochter en de vmk testte ik pas op NOD heel licht positief dus misschien ben ik een late tester?

Parvati, Wishmommy84 en Sylva vinden dit leuk.
  19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Héél spannend en ik gun het je zo! Ga heel hard duimen dat je volgende test mooi en duidelijk positief is! ;) Misschien is de innesteling bij jou standaard wat later, dan test je inderdaad wat later positief. Mja, maakt verder niet uit als je maar een positieve test krijgt! :D

geneeke vindt dit leuk.
  20. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Dank je wel!!

Deel Deze Pagina