Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mag ik me aansluiten bij dit gezellige stukje op het forum? Ik ben vandaag 1DPO en heb het gevoel dat ik gevoelige darmen beb en daardoor ook dunnere ontlasting. Geen idee of dat een symptoom is hoor, maar ik dacht ik ga jullie verhalen terug lezen en dan zie ik het vanzelf!

Mommy94, LunaLee, Misspinkline25 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Eisprong tussen 15 – 17 aug.

15 aug | Niets opvallends.
    16 aug | Niets opvallends.
    17 aug | Niets opvallends.
    18 aug | hoofdpijn, misselijk.
    19 aug | Hoofdpijn, misselijk (beide onverdraagbaar). Branderig gevoel rechts, eierstok?
    20 aug | Diarree, steken onderbuik, branderig gevoel rechts, eierstok?
    21 aug | Winderig, gevoelige tepel.
    22 aug | Sinds smiddags soort speldenprikjes onderbuik rond schaambot.
    23 aug | Gevoelige linker tepel, puistjes in gezicht, winderig, met vlagen menstruatiepijn (helaas is dit iedere maand zo, dus heb weinig hoop).
    24 aug | Stiekem getest, heel dom, maar mijn logica was dat als 15 aug mijn eisprong geweest moet zijn dat ik vandaag dan 9dpo ben en er dan misschien iets te zien zou zijn. Verder: nog steeds puistjes. Sinds net menstruatiepijn in de liezen, gister zat het meer in de buik, lage rugpijn. Weinig afscheiding. Rommelende darmen.
    25 aug | Was misselijk wakker geworden, overdag druk geweest dus niet zo bezig geweest met symptomen. s avonds in bed wel weer lichte menstruatie pijn.
    26 aug | Testdag. Vanmorgen negatief getest. Rommelende darmen. Nog steeds zo nu en dan een menstruatie gevoel.
    27 aug |
    28 aug |
    29 aug | NOD

3. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Jammer van de negatieve test :(

4. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik doe ook graag een ronde mee.

Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus.

22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk.
    23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven.
    24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder.
    25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding.
    26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden.
    27-8 / 6DPO:
    28-8 / 7DPO:
    29-8 / 8DPO:
    30-8 / 9DPO:
    31-8 / 10 DPO:
    01-9 / 11 DPO:
    02-9 / 12 DPO:
    03-9 / 13 DPO:

04-9 / 14 DPO: NOD

5. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    @moonlightt ahh jammer van die test.. Maar misschien ben je nog te vroeg? Kan nog :)

6. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    @Sylva Ik had nu net pas een positieve ovulatietest gelukkig, en manlief voelt zich weer wat beter.. I'm back in the game :cool:

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Yes! Super fijn! Dan heb je in ieder geval niet het gevoel dat je een ronde weggooit ;)

LunaLee vindt dit leuk.
  8. Strijkplank

Strijkplank Niet meer actief

Briljant! :roflmao: Go get 'em :thumup:

Mommy94 en LunaLee vinden dit leuk.
  9. Strijkplank

Gezellig, welkom!

thephantom vindt dit leuk.
  10. Strijkplank

Ik doe deze keer ook eens gezellig mee ♡

1/2 DPO
    Niks, als ik heel erg oplet wat kriebels in m'n onderbuik. Nog zure tepels van ovulatie, neemt af.. Wel moeeeeee, waarschijnlijk van het weer

2/3 DPO
    Gevoelige tepels zijn weer minder. Beetje vochtig gevoel. Sinds einde middag druk aan 1 zijde trek beetje door naar onderrug, voelt als een eisprong. Nog steeds moe.

3/4 DPO

Bij het opstaan geen symptomen. Gedurende de ochtend keert de druk in m'n liezen terug om te blijven tot halverwege de middag, zakt daarna weer weg. Moeeeee, zelfs een middagdutje gedaan o_O Owja en wat obstipatie en winderigheid, wat een combi :roflmao:

4/5 DPO

Onderbuik blijft aanwezig, verder geen symptomen.

5/6 DPO

Niks bijzonders te noemen.

6/7 DPO

Behalve über-chagerijnig weinig te melden. Borsten licht gevoelig..

7/8 DPO

8/9 DPO

9/10 DPO

10/11 DPO
    Testen?

11/12 DPO

12/13 DPO

13/14 DPO

novemberzes vindt dit leuk.
  11. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders?
    1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid.
    2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen.
    3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond.
    4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor.
    5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig)
    6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus).
    7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:
    15 DPO: ongesteld?

Mommy94 vindt dit leuk.
  12. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Lindavvv vindt dit leuk.
  13. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Hey dames,
    Nadat ik gisteren gedroomd had dat ik de verloskundige ging bellen omdat ik een positieve test had, deed ik die dus echt gisteren. Negatief natuurlijk.
    Mijn hoop was meteen voorbij #dramaqueen haha. En mijn early testen zijn ook op.
    Ik had nog 2 gewone testen en ik deed die vanmorgen, er is écht een tuurstreepje te zien, aaaaah :eek:
    Vandaag 9 dpo. Vanmiddag komen de early testen binnen. Zou het?!

Bijgevoegde bestanden:

thephantom, mxm, Wishmommy84 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Strijkplank

Whaaaaaat :eek: Ik zie wat je bedoeld, ben zo benieuwd naar je komende testen :D♡♡♡

PS. Vannacht zo'n zelfde droom gehad. Alle testen waren positief (heb er in mn droom wel 4 gedaan geloof ik hahaha) maja nu 8dpo lijkt me niet handig om te testen

Mommy94, thephantom en Noaxvdv vinden dit leuk.
  15. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Dan ook morgen testen!! Haha :p

thephantom en Strijkplank vinden dit leuk.
  16. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    1 DPO - niks
    2 DPO - niks
    3 DPO - niks, alleen erg moe. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon door het weer.
    4 DPO - vochtig gevoel van onder, verder niks.
    5 DPO - vannacht steken gehad bij mijn linker eierstok waar ook mijn eisprong is geweest, warme nacht gehad maar eigenlijk ook weer koud. Soort vruchtbaar slijm (wittig), koud, eind vd dag een druk gevoel in mijn onderbuik en liezen.
    6 DPO - steekjes/drukkend gevoel bij mijn linker eirstok, straalt uit naar mijn lies, misselijk (?) gevoel/alsof er iets vast zit in mijn keel en dat steeds weg moet slikken (snappen jullie het?), af en toe last van mijn borsten/prikkelende borsten/voelen zwaar aan, winderig, gevoel te moeten poepen (sorry) :rolleyes: opboeren
    7 DPO - steekjes/drukkend gevoel dat naar mijn liezen trekt. Vanmorgen misselijk wakker geworden. Tepelhoven zijn donker en groter aan t worden en er zitten witte bultjes op. Herken het nog van de borstvoeding. Afscheiding is wel helemaal weg. Heb normaal elke dag afscheiding en veel. Nu alleen een beetje een nat gevoel. Winderig. Opboeren. Koud.
    8 DPO - Steekjes rond mijn eierstokken dat door trekt naar mn liezen, vele opboeren, koud met vlagen, raar gedroomd, bultjes op tepelhof, misselijk gevoel na de koffie.

17. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Ik zie het ook! Spannend! :rolleyes:

18. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Spannend! Benieuwd naar de oploop!!

Strijkplank en novemberzes vinden dit leuk.
  19. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

7 okt 2018
    1.099
    1.211
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou hier toch mijn lijstje. Ik denk toch dat gezien de negatieve testen tot nu toe ik mijn ovulatie wel kan zetten bij de positieve ovulatietest. Mijn tempstijging daarvoor kwam door verkoudheid. Maar toch een klein kansje (seks 3 dagen voor ovulatie). Ronde 3 voor 2e kindje.

1DPO: 36.8. Slijm nog eiwitachtig, maar al wat stugger. Bm voelt gevoelig en hard, zeker als kat erop staat. Beetje weeiig gevoel in maag. Speldenprikjes overal (bij litteken ks, in zij en bij navel). Minder eetlust. Beetje gevoelige borsten bij oksels vooral. Vaak plassen. Verkouden (was ik al een tijdje, waardoor ook mijn temp iets hoger is dan normaal).
    2DPO: 36.8. Veel minder slijm en ook veel minder steekjes. Vaak plassen. Rommelende darmen (lichte diarree). Verkouden.
    3DPO: 36.9. Slijm een stuk minder en dikker. Af en toe beetje branderig gevoel oksels en borsten (wel weinig). Hier en daar een steekje in buik. Smiddags gevoel van tintelingen overal, met name bovenbenen. Vaak plassen. Verkouden.
    4DPO: 37.0: Smiddags beetje prikkelend gevoel bij oksels. Af en toe kleine steekjes in buik. Kippenvel-achtig gevoel over rug en bovenbenen. Opgeblazen gevoel. Eind middag flinke pijn in buik (diarree uiteindelijk). Beginnende schimmelinfectie. Verkouden.
    5DPO: 37.1: Vrijwel niks. Af en toe een steekje en af en toe beetje branderig gevoel bij oksels. Schimmelinfectie. Verkouden nog steeds. Vanwege eerdere tempstijging getest, maar negatief. Coronatest gelukkig ook negatief.
    6DPO: 37.0: Weinig symptomen tot avond. Opgeblazen gevoel. Gassen. Obstipatie. Schimmelinfectie. Tandvlees gevoelig. Nog steeds licht verkouden Test negatief (ja als ik eenmaal begin met testen, kan ik niet meer stoppen).
    7DPO: 37.1: Opgeblazen gevoel. Gassen. Obstipatie. Schimmelinfectie wordt behandeld. Kloddertje snottig rekbaar slijm wel gemerkt. Nog steeds verkouden. Test negatief.
    8DPO: 37.1: Meerdere keren voor nr 2 (maar geen diarree). Beetje zeurderig gevoel onderbuik (darmen?). Veelal beetje weeiig in maag en brok in keel gevoel. Schimmelinfectiebehandeling klaar. Nog steeds verkouden. Test negatief
    9DPO: 37.1: Meerdere keren voor nr 2 (maar geen diarree). Af en toe steekjes in buik (bij litteken ks. Veel boeren en moeite met eten (licht misselijk). Vanaf middag terugkerend gevoel alsof iemand met een elastiekje aan mijn linker eierstok zit te trekken. Ook wat steekjes bij lies. Nog steeds verkouden. Test negatief.
    10DPO: 36.7: Met deze temp wist ik het eigenlijk al. Trekkend gevoel in linkereierstok nog steeds. Bmm laag. Krampen zijn begonnen. 's avonds eerste bloed gespot. Door naar de volgende ronde.

20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina