Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    @novemberzes zo fijn, snap dat je door het dolle bent! Gefeliciteerd!! :)

novemberzes vindt dit leuk.
  2. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Thanks! En nu hopen dat deze zwangerschap wel goed gaat :oops:

LunaLee vindt dit leuk.
  3. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Ik duim heel hard voor je! :thumup::thumup:

4. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    We hopen allemaal met je mee!

5. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Moet zeggen dat het mij nu ook wel een beetje begint te kriebelen als de oploop zo snel kan gaan. Nog even volhouden, dan is het zeker(der).

novemberzes en mxm vinden dit leuk.
  6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik doe weer mee een ronde.. in Oktober krijgen wij de uitslag of IUI of ICSI. Maar we mogen het zelf ook nog proberen deze rondes ervoor. Dus zijn we er voor gegaan! Maandag en woensdag gezellig gemaakt. Dinsdag avond bijna positieve ovulatietest, ik denk dat hij einde van de avond wel positief zou zijn geweest, de volgende ochtend wel in ieder geval

Ronde 14

1DPO: moe.. bleh - edit: s'avonds heel veel wit/gelig slijm verlies
    2DPO: niets - edit: s’avonds weer heel veel wit gelig slijm verlies
    3DPO: Vannacht echt eng gedroomd, alsof ik er echt was. Met opstaan licht gevoelige borsten, edit: krampjes
    4DPO: nog steeds lichte krampjes onderin.
    5DPO: soort lichte menstruatie krampjes nadat ik naar de wc ben geweest, voor de rest nog niks. Het is nog vroeg:D - edit: s’avonds wat meer menstruatie achtige krampjes, en borsten/tepels af en toe gevoelig. Weer zo veel afscheiding - edit: s’avonds uit eten, en ik kreeg echt een moment tijdens het kletsen van: ik denk dat het is gelukt. Maar zo ineens o_O... & weer een klodder slijm. Beetje lichte krampjes onderin, en gevoelige tepels
    6DPO: Wakker worden met een geluks gevoel, borsten nog steeds licht gevoelig, krampjes ook nog in onderbuik, en een beetje hoofdpijn, voel me een beetje alsof ik verkouden word...
    7/8DPO: nog steeds lichte krampjes, borsten af en toe wel licht gevoelig, maar ook veel momenten van niets. Testjes besteld :rolleyes:

thephantom, LunaLee en novemberzes vinden dit leuk.
  7. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik heb dit exact ook. :roflmao:

8. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Mijn vriend weet het nog niet :oops:
    Ik wil hem morgenochtend verrassen, hij is dan vrij. :roflmao: op vrije dagen gaan wij altijd nog even lekker in bed knuffelen met ons zoontje

Amsy9, thephantom, Mommy94 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik test sowieso donkerder smiddags, ook met ovulatietesten etc. :)
    Hoeveel dpo ben jij nu?

thephantom vindt dit leuk.
  10. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Nu ook 9 dpo. Heb wel al 2 positieve testen te pakken maar dat zegt in mijn geval weinig omdat ik een injectie met HCG gehad heb. Ik test morgenochtend weer om te zien of er dan oploop is. Als dat zo is dan weet ik dat ik zwanger ben. Had deze maand 3 eisprongen dus de kans op succes zou wel iets groter moeten zijn!

Noaxvdv, thephantom en LunaLee vinden dit leuk.
  11. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Wow! Ik hoop het voor je :roflmao:

Noaxvdv vindt dit leuk.
  12. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik stuiter mee voor je haha. Gefeliciteerd!!

13. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Zo leuk...

Strijkplank en novemberzes vinden dit leuk.
  14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @novemberzes ik zie het! (Voorzichtig) gefeliciteerd!!!

15. Strijkplank

Strijkplank Niet meer actief

Ik doe deze keer ook eens gezellig mee ♡

1/2 DPO
    Niks, als ik heel erg oplet wat kriebels in m'n onderbuik. Nog zure tepels van ovulatie, neemt af.. Wel moeeeeee, waarschijnlijk van het weer

2/3 DPO
    Gevoelige tepels zijn weer minder. Beetje vochtig gevoel. Sinds einde middag druk aan 1 zijde trek beetje door naar onderrug, voelt als een eisprong. Nog steeds moe.

3/4 DPO

Bij het opstaan geen symptomen. Gedurende de ochtend keert de druk in m'n liezen terug om te blijven tot halverwege de middag, zakt daarna weer weg. Moeeeee, zelfs een middagdutje gedaan o_O Owja en wat obstipatie en winderigheid, wat een combi :roflmao:

4/5 DPO

Onderbuik blijft aanwezig, verder geen symptomen.

5/6 DPO

Niks bijzonders te noemen.

6/7 DPO

Behalve über-chagerijnig weinig te melden. Borsten licht gevoelig..

7/8 DPO

Rond het avondeten wel wat prikjes in m'n bm, maar verder niks te melden. Borsten en afscheiding blijven beperkt actief. Wel veel meer last van m'n huid op een of andere manier..

8/9 DPO

9/10 DPO

10/11 DPO
    Testen?

11/12 DPO

12/13 DPO

13/14 DPO

16. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ronde 4

1 DPO: dunne ontlasting
    2 DPO:
    3 DPO:
    4 DPO:
    5 DPO:
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    ongesteld?

17. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    1 DPO - niks
    2 DPO - niks
    3 DPO - niks, alleen erg moe. Maar dat komt waarschijnlijk gewoon door het weer.
    4 DPO - vochtig gevoel van onder, verder niks.
    5 DPO - vannacht steken gehad bij mijn linker eierstok waar ook mijn eisprong is geweest, warme nacht gehad maar eigenlijk ook weer koud. Soort vruchtbaar slijm (wittig), koud, eind vd dag een druk gevoel in mijn onderbuik en liezen.
    6 DPO - steekjes/drukkend gevoel bij mijn linker eirstok, straalt uit naar mijn lies, misselijk (?) gevoel/alsof er iets vast zit in mijn keel en dat steeds weg moet slikken (snappen jullie het?), af en toe last van mijn borsten/prikkelende borsten/voelen zwaar aan, winderig, gevoel te moeten poepen (sorry) :rolleyes: opboeren
    7 DPO - steekjes/drukkend gevoel dat naar mijn liezen trekt. Vanmorgen misselijk wakker geworden. Tepelhoven zijn donker en groter aan t worden en er zitten witte bultjes op. Herken het nog van de borstvoeding. Afscheiding is wel helemaal weg. Heb normaal elke dag afscheiding en veel. Nu alleen een beetje een nat gevoel. Winderig. Opboeren. Koud.
    8 DPO - Steekjes rond mijn eierstokken dat door trekt naar mn liezen, veel opboeren, koud met vlagen, raar gedroomd, bultjes op tepelhof, misselijk gevoel na de koffie, ik ruik ineens heel goed.
    9 DPO - Steekjes bij mijn liezen/eierstokken/zijkant bm, winderig, heel erg moe, weer raar gedroomd, bultjes op tepelhof, misselijk met vlagen.
    Getest: positief! :roflmao:

18. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

G
    Gefeliciteerd! Wat fijn zo’n vroege positieve test!

19. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders?
    1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid.
    2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen.
    3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond.
    4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor.
    5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig)
    6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus).
    7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    8 DPO: winderig, koud, zware borsten, branderig gevoel voor 2 min in linkerkant onderbuik, niet het gevoel zwanger te zijn (voor mijn doen is dit bijna symptoomloos)
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:
    15 DPO: ongesteld?

20. Eefia

Eefia Actief lid

14 aug 2020
    136
    59
    28
    Vrouw
    Winkel
    Zuid Nederland
    Ja die’s positief hoor! Gefeliciteerd :thumup:.

Deel Deze Pagina