Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik doe ook graag een ronde mee.

Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus.

22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk.
    23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven.
    24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder.
    25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding.
    26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden.
    27-8 / 6DPO: streek rond mn baarmoeder voelde erg aanwezig vandaag, geen pijn of iets maar zwaarder gevoel ofzo, kan het niet goed uitleggen. Moeite met nr2 op het toilet. Verder geen bijzonderheden.
    28-8 / 7DPO:
    29-8 / 8DPO:
    30-8 / 9DPO:
    31-8 / 10 DPO:
    01-9 / 11 DPO:
    02-9 / 12 DPO:
    03-9 / 13 DPO:

04-9 / 14 DPO: NOD

Asil, LunaLee en thephantom vinden dit leuk.
  2. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Edit: Nu op dit moment ineens soort menstruatie krampjes. Vooral links bij m’n lies.. het blijft aanhouden.. als ik sta lijkt het ook een beetje m’n been in te trekken.. herkenbaar?

Asil, thephantom, LunaLee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Voor mij niet. Wel steken die naar mijn lies trekken, maar niet naar mijn been.

4. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Klinkt mijn inziens wel positief!

5. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ah en een vervelend gevoel in linker lies

6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Het hield voor een half uurtje aan ongeveer....

7. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Spannend! :D
    Vooral rond 8 a 9 dpo, zou iets met een innesteling te maken kunnen hebben.. wie weet!

mxm vindt dit leuk.
  8. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    #3908 Noaxvdv, 28 aug 2020
    Laatst bewerkt: 28 aug 2020
    Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders?
    1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid.
    2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen.
    3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond.
    4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor.
    5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig)
    6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus).
    7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    8 DPO: winderig, koud, zware borsten, branderig gevoel voor 2 min in linkerkant onderbuik, niet het gevoel zwanger te zijn (voor mijn doen is dit bijna symptoomloos)
    9 DPO: Door slecht slapen en piekeren test gedaan: Negatief. (had niet anders verwacht, denk dat ik gewoon op m'n menstruatie kan wachten.)
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:
    15 DPO: ongesteld?

Bijgevoegde bestanden:

9. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Het is nog vroeg! Op 9 dpo kan er nog van alles gebeuren.

LunaLee vindt dit leuk.
  10. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Maandag 17 augustus een follikelmeting gehad, 3 eitjes van rond de 20 mm op mijn linker eierstok. Pregnyl gelijk die zelfde dag op de ochtend gehad dus eisprong is dinsdag de 18e geweest. In mijn vorige cyclus werd ik ongesteld op 13 dpo dus daar ga ik nu weer van uit.

1dpo. Pijnlijke steken in mijn zij, gevoelige tepels (vanwege eisprong/pregnyl?)

2dpo. Niets

3dpo. Kleine steekjes links onder in mijn buik. Veel trek. Af en toe een steek in mijn borsten.

4dpo. Hongergevoel.

5dpo. Honger, zin om te eten. Grieperig.

6dpo. Nog steeds verkouden. Steek onderin mijn buik. Moe, dat kan ook door de verkoudheid komen. Coronatest gedaan. ‘S avonds winderig.

7dpo. Test vanmorgen nagenoeg negatief. De pregnyl is uit mijn lichaam dus. Rusthartslag is verhoogd, nog nooit eerder zo hoog. Borsten zijn een beetje gevoelig aan de zijkant als ik ze aanraak. Veel boeren en winderig. Geslapen met sokken aan, had hele koude voeten.

8dpo. Slecht geslapen, dochter was midden in de nacht wakker. Rusthartslag nog steeds verhoogd. Ik heb het warm, alsof ik verhoging heb. Kan ook komen omdat ik niet fit ben. Het lijkt alsof mijn borsten gevoeliger zijn dan gisteren maar ik durf niet te hopen. Ik test over 2 a 3 dagen pas weer.

9dpo. Eigenlijk weinig gemerkt vandaag behalve vermoeidheid en licht gevoelige borsten aan de zijkant. Ook had ik het koud. De drang om te testen wordt groter, de angst voor teleurstelling ook. Ineens last van zere tanden.

10dpo. Test helaas negatief.

11dpo.
    12dpo.
    13dpo. Ongesteld?

thephantom en Noaxvdv vinden dit leuk.
  11. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Wat is het vreselijk spannend zo.

12. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    @daviloo @Noaxvdv ahh jammer van die testen, maar het kan nog! Jullie zijn beiden nog vroeg :thumup:

Noaxvdv vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wil mij ook graag aansluiten, als dat ok is...

Doe geen ovulatietesten, de app gaf aan de 19de eisprong. Gebruik de billingsmethode. Heb vanaf 18 tot 22 aug "goede" afscheiding gehad. En geklust op de 17de, 19de, 20ste en 21ste. DPO weet ik daarom niet zo goed. NOD zou 2 September zijn.

24-8:
    s'avonds erg misselijk, last van mijn darmen en vreemde en moeilijke stoelgang
    25-8: lage onderrug pijn, vanaf 24-8 s'nachts, na acupunctuur was het over. S'avonds op bed weer terug + wat menstruatie kramp (innesteling)
    26-8: nog steeds lage rugpijn en heel veel honger, vooral zout, en heel erg moe. Maar had zwaar geluncht (kon ook een after dinner dip zijn) 1 x diarree.
    27-8: behoorlijke menstruatie krampen, heftiger dan de echte menstruatie kramp, precies achter schaambeen, trekt naar de liezen, bovenbenen voelen steeds zwaar aan met lopen. Heb opvallend genoeg helemaal geen pijnlijke borsten, wat ik normaal wel altijd heb. Toen ik op mijn rug op bed ging liggen had ik een trekkerig gevoel links en rechts.
    28-8: Nu helemaal niks meer, (tot nu toe) behalve weer die vervelende stoelgang.. Maar echt 0.0 niks meer.
    29-8 :
    30-8 :
    31-8 :
    01-9 :
    02-9 / NOD

Zwennie, LunaLee, thephantom en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ik duim zó hard voor jou! ♥️

Asil vindt dit leuk.
  15. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier even mijn overzichtelijke post omtrent symptomen. Ik had een positieve ovulatietest op maandag 24 augustus.

26-8 | 1DPO: Dunne ontlasting, darmkrampen.
    27-8 | 2DPO: Trekkend gevoel rechter eierstok en schaamstreek af en toe. Gevoel van darmkrampen en dunne ontlasting.
    28-8 | 3DPO: Trekkend gevoel aan de rechterkant van mijn buik (onderin) trekt soms door naar het midden van mijn buik (onderin), gevoel alsof mijn darmen een beetje van slag zijn, maar toch geen ontlasting..
    29-8 | 4DPO:
    30-8 | 5DPO:

31-8 | 6DPO:
    01-9 | 7DPO:
    02-9 | 8DPO:
    03-9 | 9DPO:
    04-9 | 10 DPO:
    05-9 | 11 DPO:
    06-9 | 12 DPO:
    07-9 | 13 DPO:

08-9 | 14 DPO: NOD

16. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Leuk dat je je ook komt aansluiten. Ik duim ook voor je! Ik zie je handtekening.. pff wat pittig zeg! :(

Asil vindt dit leuk.
  17. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik doe ook graag een ronde mee.

Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus.

22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk.
    23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven.
    24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder.
    25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding.
    26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden.
    27-8 / 6DPO: streek rond mn baarmoeder voelde erg aanwezig vandaag, geen pijn of iets maar zwaarder gevoel ofzo, kan het niet goed uitleggen. Moeite met nr2 op het toilet. Verder geen bijzonderheden.
    28-8 / 7DPO: Met opstaan van de bank ineens een hele felle pijn rond schaamstreek, straalde uit naar rechterkant lies. Seconde of 10 krom gestaan en langzaam weer omhoog moeten komen omdat het trok. Daarna was de pijn weg.
    29-8 / 8DPO:
    30-8 / 9DPO:
    31-8 / 10 DPO:
    01-9 / 11 DPO:
    02-9 / 12 DPO:
    03-9 / 13 DPO:

04-9 / 14 DPO: NOD

Laura95, LunaLee, thephantom en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Laura95

Laura95 Actief lid

12 mei 2020
    190
    128
    43
    Wat enorm veel spannende lijstjes, en velen die dichtbij NOD komen.. Ik duim voor jullie!!

Voor de dames die ovulatietesten gebruiken: wat zijn, behalve de positieve testen, jullie symptomen van ovulatie? Denk aan opgeblazen gevoel, misselijkheid, witverlies, steekjes in borsten, puistjes? Is dat er dan voor, na of precies tijdens?
    Ik begin toch weer zo te twijfelen, haha ;) Alvast bedankt voor wie reageert !! :)

19. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Ik heb weinig symptomen geloof ik, dus ik ben erg blij met de ovulatie testen. Ik had gisteren mijn eisprong en ik was toen wel erg winderig, dat was alles :p

Laura95 vindt dit leuk.
  20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik doe weer mee een ronde.. in Oktober krijgen wij de uitslag of IUI of ICSI. Maar we mogen het zelf ook nog proberen deze rondes ervoor. Dus zijn we er voor gegaan! Maandag en woensdag gezellig gemaakt. Dinsdag avond bijna positieve ovulatietest, ik denk dat hij einde van de avond wel positief zou zijn geweest, de volgende ochtend wel in ieder geval

Ronde 14

1DPO: moe.. bleh - edit: s'avonds heel veel wit/gelig slijm verlies
    2DPO: niets - edit: s’avonds weer heel veel wit gelig slijm verlies
    3DPO: Vannacht echt eng gedroomd, alsof ik er echt was. Met opstaan licht gevoelige borsten, edit: krampjes
    4DPO: nog steeds lichte krampjes onderin.
    5DPO: soort lichte menstruatie krampjes nadat ik naar de wc ben geweest, voor de rest nog niks. Het is nog vroeg:D - edit: s’avonds wat meer menstruatie achtige krampjes, en borsten/tepels af en toe gevoelig. Weer zo veel afscheiding - edit: s’avonds uit eten, en ik kreeg echt een moment tijdens het kletsen van: ik denk dat het is gelukt. Maar zo ineens o_O... & weer een klodder slijm. Beetje lichte krampjes onderin, en gevoelige tepels
    6DPO: Wakker worden met een geluks gevoel, borsten nog steeds licht gevoelig, krampjes ook nog in onderbuik, en een beetje hoofdpijn, voel me een beetje alsof ik verkouden word...
    7/8DPO: nog steeds lichte krampjes, borsten af en toe wel licht gevoelig, maar ook veel momenten van niets. Testjes besteld :rolleyes:
    8/9DPO: Steeds hetzelfde eigenlijk, lichte krampjes, gevoelige borsten. Ik denk dat ik of morgen of zondag een testje ga wagen.... spannend.

Zwennie en LunaLee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina