Ronde 3 Nod 30 augustus 1 dpo - niks bijzonders 2 dpo - hoofdpijn 3 dpo - hoofdpijn 4 dpo - hoofdpijn, winderig 5 dpo - winderig, moe, hongerig, rennie genomen tegen maagzuur 6 dpo - hongerig 7 dpo - hongerig, moe, en krampjes. Ik heb getest vanavond lekker vroeg haha maar wel een tuurstreepje binnen de tijd op een easy@home test van premom.. maar zo tuur dat ik hem niet goed op de foto krijg. Wel de eerste keer dat ik die testen gebruik dus geen idee of het iets is of niet. Natuurlijk veeel te vroeg getest. Morgen weer kijken! 8 dpo - net getest. Precies hetzelfde als gister. Ik ga er nu even van uit dat wat ik nu zie niks is. Gelukkig ben ik nog vroeg en kan er nog vanalles gebeuren 9 dpo - moe, gevoelige borsten 10 dpo - Gevoelige borsten. Negatief getest. 11 dpo - 12 dpo - 13 dpo - NOD
@Laura95 voornamelijk let ik op de afscheiding, maar vaak heb ik eipijn enkele uren voor de eisprong.
Ronde 4 1 DPO: dunne ontlasting, pijn aan li lies 2 DPO: soms wat menstruatiekrampen en pijn aan staartbeen. Cremige afscheiding 3 DPO: 4 DPO: 5 DPO: 6 DPO: 7 DPO: 8 DPO: 9 DPO: 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders? 1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid. 2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen. 3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond. 4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor. 5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig) 6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus). 7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn. 8 DPO: winderig, koud, zware borsten, branderig gevoel voor 2 min in linkerkant onderbuik, niet het gevoel zwanger te zijn (voor mijn doen is dit bijna symptoomloos) 9 DPO: Door slecht slapen en piekeren test gedaan: Negatief. (had niet anders verwacht, denk dat ik gewoon op m'n menstruatie kan wachten.) opgeblazen gevoel, borsten pijnlijk maar niet zo pijnlijk als normaal, gaskrampen, kleine puistjes, vaker plassen en snachts op moeten staan voor plassen, meer afscheiding en wateriger dan gister. 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO: 15 DPO: ongesteld?
Ik doe deze keer ook eens gezellig mee ♡ 1/2 DPO Niks, als ik heel erg oplet wat kriebels in m'n onderbuik. Nog zure tepels van ovulatie, neemt af.. Wel moeeeeee, waarschijnlijk van het weer 2/3 DPO Gevoelige tepels zijn weer minder. Beetje vochtig gevoel. Sinds einde middag druk aan 1 zijde trek beetje door naar onderrug, voelt als een eisprong. Nog steeds moe. 3/4 DPO Bij het opstaan geen symptomen. Gedurende de ochtend keert de druk in m'n liezen terug om te blijven tot halverwege de middag, zakt daarna weer weg. Moeeeee, zelfs een middagdutje gedaan Owja en wat obstipatie en winderigheid, wat een combi 4/5 DPO Onderbuik blijft aanwezig, verder geen symptomen. 5/6 DPO Niks bijzonders te noemen. 6/7 DPO Behalve über-chagerijnig weinig te melden. Borsten licht gevoelig.. 7/8 DPO Rond het avondeten wel wat prikjes in m'n bm, maar verder niks te melden. Borsten en afscheiding blijven beperkt actief. Wel veel meer last van m'n huid op een of andere manier.. 8/9 DPO Niks bijzonders qua lichamelijk symptomen op te merken. Vanmiddag uit het niks mental-breakdown met m'n man als slachtoffer echt ik was zo bizar onredelijk. Vanuit de auto hop naar binnen, en naar boven en kon alleen maar denken een test te doen. Met als resultaat een heeeeel licht ienie mienie-streepje...oeps. Nu wachten tot morgenochtend om opnieuw te testen. 9/10 DPO 10/11 DPO Testen? 11/12 DPO 12/13 DPO 13/14 DPO NOD
Ik ook! Ik twijfel nog erg om zometeen nog te testen...iets met ongeduldig. Maar ergens in m'n achterhoofd hou ik het idee dat dit een vals positieve test is, ik voel nl niks bijzonders...buiten een bijzonder kort lontje
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie? Iemand ervaring met 2besure? En dan de early (6dagen voor NOD)?
@Anoniemclomidclub ik heb telano early, da early, first response early Waarvan de laatste gewoon de predictor maar dan goedkoper is. De DA early en first response vind ik het fijnst. 2besure geen ervaring mee
Het zijn gewoon de early predictors onder een andere naam. Geen valse lijntjes als je ze netjes dicht laat. Dus niet uit elkaar halen Ik heb ze naast de DA en de sensitest early gebruikt en geen valse kunnen ontdekken als er op de andere geen streepje stond.
Ik doe ook graag een ronde mee. Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus. 22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk. 23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven. 24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder. 25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding. 26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden. 27-8 / 6DPO: streek rond mn baarmoeder voelde erg aanwezig vandaag, geen pijn of iets maar zwaarder gevoel ofzo, kan het niet goed uitleggen. Moeite met nr2 op het toilet. Verder geen bijzonderheden. 28-8 / 7DPO: Met opstaan van de bank ineens een hele felle pijn rond schaamstreek, straalde uit naar rechterkant lies. Seconde of 10 krom gestaan en langzaam weer omhoog moeten komen omdat het trok. Daarna was de pijn weg. In de avond wat last van maagzuur en winderig. 29-8 / 8DPO: 30-8 / 9DPO: 31-8 / 10 DPO: 01-9 / 11 DPO: 02-9 / 12 DPO: 03-9 / 13 DPO: 04-9 / 14 DPO: NOD[/QUOTE]
Als je morgenochtend test krijg je zeer waarschijnlijk een beter resultat en weet je met zekerheid of het oploopt ook maar die ongeduldigheid ken ik ook
@Strijkplank spannend! Nog getest? @mxm en jij? nog getest? @Loulou12 en @Noaxvdv jammer van de negatieve testen al zijn jullie nog vroeg