Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miikka

    miikka Bekend lid

    7 feb 2020
    520
    1.017
    93
    Vrouw
    Helaas blijven de lijnen licht. Dus dit gaat helaas niet goed. :cry:
     
  2. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    jammer!!!
     
  3. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    #23 Mallejan, 18 feb 2020
    Laatst bewerkt: 18 feb 2020
    1 DPO: nog last van steekjes van mijn ei
    2 DPO: beetje zeurderige buik
    3 DPO: menstruatie achtige krampen, savonds in bed hele erge krampen. Erg koud
    4 DPO: hele dag al menstruatie krampen en steken, last van onderrug. Warm/koud aanvallen, erg moe.
    5 DPO: menstruatie krampen onderbuik, moeie onderrug. Rommelende darmen. Vlagen misselijk, maagzuur met avond eten en misselijk met vlagen. Hele felle steek in onderbuik. Moe
    6 DPO: steekjes in baarmoeder, steek in BM als ik ineens buk, steken in liezen, moeie onderrug, opvallend detail; geen enkele dag afscheiding sinds ei, normaal heb ik dat wel. Trekkend gevoel borsten, vaker plassen( Zelfs man valt t op)
    7 DPO: tepelhof lijkt groter en zitten sinds vanochtend bultjes op mijn tepelhof, gevoelige tepels, trekkend gevoel onderbuik, last van onderrug. Savonds warme wangen maar erg koud
    8 DPO: Last van onderbuik en onderrug, spijkerbroek doet zeer aan mijn buik.
    Moe, heel erg moe, terwijl ik genoeg slaap, kom smorgens slecht mijn bed uit, branderige ogen, steekjes in onderbuik, soms koude rillingen over mijn hele lichaam, ontzettende trek in chocolade :oops:, gevoelige tepels blijven, vlagen misselijk
     
  4. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ahhhh neee :( :(
     
  5. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    581
    93
    Vrouw
    Oh nee
     
  6. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    1 DPO: nog last van steekjes van mijn ei
    2 DPO: beetje zeurderige buik
    3 DPO: menstruatie achtige krampen, savonds in bed hele erge krampen. Erg koud
    4 DPO: hele dag al menstruatie krampen en steken, last van onderrug. Warm/koud aanvallen, erg moe.
    5 DPO: menstruatie krampen onderbuik, moeie onderrug. Rommelende darmen. Vlagen misselijk, maagzuur met avond eten en misselijk met vlagen. Hele felle steek in onderbuik. Moe
    6 DPO: steekjes in baarmoeder, steek in BM als ik ineens buk, steken in liezen, moeie onderrug, opvallend detail; geen enkele dag afscheiding sinds ei, normaal heb ik dat wel. Trekkend gevoel borsten, vaker plassen( Zelfs man valt t op)
    7 DPO: tepelhof lijkt groter en zitten sinds vanochtend bultjes op mijn tepelhof, gevoelige tepels, trekkend gevoel onderbuik, last van onderrug. Savonds warme wangen maar erg koud
    8 DPO: Last van onderbuik en onderrug, spijkerbroek doet zeer aan mijn buik.
    Moe, heel erg moe, terwijl ik genoeg slaap, kom smorgens slecht mijn bed uit, branderige ogen, steekjes in onderbuik, soms koude rillingen over mijn hele lichaam, ontzettende trek in chocolade :oops:, gevoelige tepels blijven, vlagen misselijk. In de avond erge steken in borsten.
    9 DPO: Trekkend gevoel in mijn buik, steekjes in baarmoeder. Moeie onderrug. Merk ook dat ik veel meer plas als voorheen. Heel veel dromen en levendig. Moe
     
  7. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    581
    93
    Vrouw
    Cyclus met clomid en ovitrelle:
    1dpo ik kan niet functioneren, enorm last van bijwerkingen
    2 t/m 3dpo mijn lijf raakt gewend, honger, honger!
    4dpo buikpijn, rugpijn komt er bij
    5dpo buikpijn en rugpijn zijn extreem aanwezig en ik bel met de fertitiliteitsarts omdat ik wat ongerust ben over de intensiteit van de pijn. 2e streepje is nagenoeg weg
    6dpo buikpijn, rugpijn, ben er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld word. Tuurtest hcg is er bijna uit. Pijnlijke tepels
    7 dpo de test is wit. Ik word hier verdrietig van? Mijn hersenen vinden dit heel logisch op 7dpo maar mijn gevoel wil een 2e streep zien (opnieuw). Rugpijn is minder, buikpijn blijft. Borsten staan in de brand? Moet dat niet juist minder worden dan nu?
    8dpo tuurstreep op de test, maar zie dat die van gisteren ook met een 2e tuurstreep is opgedroogd, toch nog ovitrelle. Last van liezen, borsten en lage rug+buikpijn in vlagen.
    9dpo vanmorgen weer een tuurstreep. Buikpijn (vooral rechts), rugpijn, borsten minder gevoelig. Uitslag bloedonderzoek: progesteron 32,7.
    10 & 11dpo zeurende buik&rugpijn, mijn liezen branden, tepels doen pijn, bultjes worden meer en groter. Negatieve test
    12 dpo negatieve test, symptomen hetzelfde.
    13dpo temperatuur is zover gestegen dat mijn FF app denkt dat ik 7 dpo een eisprong had (kan niet). Nog steeds negatieve test. Symptomen hetzelfde.
    14 dpo temperatuur nog steeds hoog, negatieve test, hoop is gevlogen en wachten op m'n menstruatie.
     
  8. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    581
    93
    Vrouw
    Cyclus met clomid en ovitrelle:
    1dpo ik kan niet functioneren, enorm last van bijwerkingen
    2 t/m 3dpo mijn lijf raakt gewend, honger, honger!
    4dpo buikpijn, rugpijn komt er bij
    5dpo buikpijn en rugpijn zijn extreem aanwezig en ik bel met de fertitiliteitsarts omdat ik wat ongerust ben over de intensiteit van de pijn. 2e streepje is nagenoeg weg
    6dpo buikpijn, rugpijn, ben er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld word. Tuurtest hcg is er bijna uit. Pijnlijke tepels
    7 dpo de test is wit. Ik word hier verdrietig van? Mijn hersenen vinden dit heel logisch op 7dpo maar mijn gevoel wil een 2e streep zien (opnieuw). Rugpijn is minder, buikpijn blijft. Borsten staan in de brand? Moet dat niet juist minder worden dan nu?
    8dpo tuurstreep op de test, maar zie dat die van gisteren ook met een 2e tuurstreep is opgedroogd, toch nog ovitrelle. Last van liezen, borsten en lage rug+buikpijn in vlagen.
    9dpo vanmorgen weer een tuurstreep. Buikpijn (vooral rechts), rugpijn, borsten minder gevoelig. Uitslag bloedonderzoek: progesteron 32,7.
    10 & 11dpo zeurende buik&rugpijn, mijn liezen branden, tepels doen pijn, bultjes worden meer en groter. Negatieve test
    12 dpo negatieve test, symptomen hetzelfde.
    13dpo temperatuur is zover gestegen dat mijn FF app denkt dat ik 7 dpo een eisprong had (kan niet). Nog steeds negatieve test. Symptomen hetzelfde.
    14 dpo temperatuur nog steeds hoog, negatieve test, hoop is gevlogen en wachten op m'n menstruatie.
    15 dpo, nog steeds geen menstruatie te bekennen. Het voelt wel alsof ik heftig ongesteld ben al 3 dagen. Test is omowit.
     
  9. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
     
  10. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    581
    93
    Vrouw
    Cyclus met clomid en ovitrelle:
    1dpo ik kan niet functioneren, enorm last van bijwerkingen
    2 t/m 3dpo mijn lijf raakt gewend, honger, honger!
    4dpo buikpijn, rugpijn komt er bij
    5dpo buikpijn en rugpijn zijn extreem aanwezig en ik bel met de fertitiliteitsarts omdat ik wat ongerust ben over de intensiteit van de pijn. 2e streepje is nagenoeg weg
    6dpo buikpijn, rugpijn, ben er van overtuigd dat ik elk moment ongesteld word. Tuurtest hcg is er bijna uit. Pijnlijke tepels
    7 dpo de test is wit. Ik word hier verdrietig van? Mijn hersenen vinden dit heel logisch op 7dpo maar mijn gevoel wil een 2e streep zien (opnieuw). Rugpijn is minder, buikpijn blijft. Borsten staan in de brand? Moet dat niet juist minder worden dan nu?
    8dpo tuurstreep op de test, maar zie dat die van gisteren ook met een 2e tuurstreep is opgedroogd, toch nog ovitrelle. Last van liezen, borsten en lage rug+buikpijn in vlagen.
    9dpo vanmorgen weer een tuurstreep. Buikpijn (vooral rechts), rugpijn, borsten minder gevoelig. Uitslag bloedonderzoek: progesteron 32,7.
    10 & 11dpo zeurende buik&rugpijn, mijn liezen branden, tepels doen pijn, bultjes worden meer en groter. Negatieve test
    12 dpo negatieve test, symptomen hetzelfde.
    13dpo temperatuur is zover gestegen dat mijn FF app denkt dat ik 7 dpo een eisprong had (kan niet). Nog steeds negatieve test. Symptomen hetzelfde.
    14 dpo temperatuur nog steeds hoog, negatieve test, hoop is gevlogen en wachten op m'n menstruatie.
    15 dpo, nog steeds geen menstruatie te bekennen. Het voelt wel alsof ik heftig ongesteld ben al 3 dagen. Test is omowit.
    Test in de avond gedaan, tuurstreep!
    16 dpo nog steeds dezelfde symptomen, tuurstreep bijgevoegd
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Liz81

    Liz81 Actief lid

    30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Ik zie niks op de test
     
    Beay vindt dit leuk.
  12. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    Ik zie wel iets maar dat lijkt de schaduw van het licht te zijn
     
  13. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    761
    581
    93
    Vrouw
    Nee blijft na uploaden niet veel over. Loop ook niet te juichen hoor, voor 16 dpo is hij veel te licht.

    Hij is wel roze/paars, maar erg licht.
     
  14. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
     
  15. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Ik wilde er deze ronde niet aan... Maar ik heb zoveel symptomen dat ik het niet kan laten!!

    Omdat ik niet precies weet of mn ei 1 of 2 dagen naar de postieve test is gesprongen, staat er een / tussen! Mijn nod is maandag 24 feb (dan ben ik 10/11 dpo).

    1 t/m 3 dpo; nikssss!
    4/5 dpo: opgezet gevoel, boeren/scheetjes en hele vage droom.
    5/6 dpo: nog steeds heel luchtig, diarree, na avondeten kwam mn eten bijna omhoog als ik boerde, maagzuur, keelpijn, verkouden aan t worden?
    6/7 dpo: heel verkouden, lichte verhoging, eerder naar huis van werk.. voel me grieperig; negatief getest
    8/9 dpo: ziek! Amper geslapen, stront verkouden, geen eetlust, oftewel; griep. Mn oog traant als een malle! Negatief getest.
     
  16. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Aangepast!

    1 t/m 3 dpo; nikssss!
    4/5 dpo: opgezet gevoel, boeren/scheetjes en hele vage droom.
    5/6 dpo: nog steeds heel luchtig, diarree, na avondeten kwam mn eten bijna omhoog als ik boerde, maagzuur, keelpijn, verkouden aan t worden?
    6/7 dpo: heel verkouden, lichte verhoging, eerder naar huis van werk.. voel me grieperig; negatief getest
    8/9 dpo: ziek! Amper geslapen, stront verkouden, geen eetlust, oftewel; griep. Mn oog traant als een malle! Klodder witte afscheiding. Negatief getest.
     
  17. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Ik lees al ff mee en dacht doe ik n keertje gezellig mee:)

    1-3 dpo : niks
    4dpo: misselijk, winderig, steken in me onderbuik, menstruatie achtig gevoel,moe
     
  18. Snoozey

    Snoozey Bekend lid

    19 sep 2019
    512
    613
    93
    1 DPO niks bijzonders te melden
    2 DPO wat krampjes rechts onderin
    3 DPO slaperig en steekjes
    4 DPO menstruatie achtige kramp en af en toe steekjes in borsten
    5 DPO kramp wordt iets erger, misselijk, iets pijnlijke borsten. Enorme drang om een testje te doen maar ik weet donders goed dat daar heus nog niks uit gaat komen. Probeer maar wat afleiding te zoeken..
     
    Ongeduldig90 vindt dit leuk.
  19. Saar94

    Saar94 Lid

    22 feb 2020
    26
    28
    13
    Vrouw
    Hé dames, ik waag me er ook een x aan.

    Dpo1: geen symptomen
    Dpo2: geen symptomen
    Dpo3: geen symptomen
    Dpo4: licht menstruatie krampen met vlagen.
    Dpo5: krampen blijven aanhouden, natte doorzichtige afscheiding en gloeihoofd. Levensechte dromen, veel wakker.
    Dpo6: lichte kraampjes en steekjes alleen rechts, zelfde afscheiding, gloei hoofd en dromen.
    Dpo7: met vlagen kraampjes, vooral in rust en een gloei hoofd.
     
  20. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    1 t/m 3 dpo; nikssss!
    4/5 dpo: opgezet gevoel, boeren/scheetjes en hele vage droom.
    5/6 dpo: nog steeds heel luchtig, diarree, na avondeten kwam mn eten bijna omhoog als ik boerde, maagzuur, keelpijn, verkouden aan t worden?
    6/7 dpo: heel verkouden, lichte verhoging, eerder naar huis van werk.. voel me grieperig; negatief getest
    8/9 dpo: ziek! Amper geslapen, stront verkouden, geen eetlust, oftewel; griep. Mn oog traant als een malle! Klodder witte afscheiding. Negatief getest.
    9/10 dpo: nog steeds ziek. Focus ligt meer op beter worden dan zwangerschapstesten doen, dus die doe ik vandaag niet. Alle symptomen die ik wellicht heb worden vervaagd door ziek zijn, dus geen idee! Morgen is m’n nod, dan wellicht meer duidelijkheid.
     

Deel Deze Pagina