Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Asil je bent nog wel erg vroeg met zwangerschap testen hoor. Vandaag 8 DPO? Dan zou je ook pas de innesteling kunnen hebben. LH-testen in de Luteale Fase zeggen niets helaas, ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je ovulatietesten doet na je eisprong (zal wel aan mij liggen). Je kunt niets anders doen dan wachten...

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik ben 12 DPO, En had ze besteld, wil aankomende cyclus met ovulatietesten doen en was nieuwsgierig. Besef me heel goed dat het niets betekend. Weet nu wel dat ik laat in mijn cyclus ook nog LH in mijn urine heb. En dat wachten dat doe ik pas 7 jaar maar bedankt voor de tip ;)

Strijkplank vindt dit leuk.
  3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh, ik dacht dat jij je DPO niet goed wist... afijn, ik telde de dagen die je had ingevuld als per dag een dpo...

Ik wacht al wel wat meer jaartjes...

4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Klopt deels wel hoor, is tussen de 19de en 22ste geweest maar even uitgaande van de 19de is het 12dpo. En sorry, kwam er misschien iets bitser uit dan ik bedoelt had.

5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Zwennie gefeliciteerd!!! :D

@Strijkplank wat shit zeg :( Niet leuk. Ik hoopte dat je samen met @novemberzes gezellig mee mocht komen praten in het uitgerekend begin mei groepje :( Knuffel voor jou!

Strijkplank, novemberzes en Zwennie vinden dit leuk.
  6. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ik zit al een tijdje stiekem mee te lezen, maar doe nu ook graag een ronde mee ☺️

Dit is nu ronde 8 voor ons, ik houd wel moed maar wordt er toch ook een beetje bang van! Voor de dames hier die al zwanger zijn, gefeliciteerd! En voor de dames die net als mij nog wachten tot het mag gebeuren, stay positive

Lh-piek op 22-08, eisprong op 23-08
    1DPO: Wat kramp in buik gehad, verder nergens last van.
    2DPO: Geen bijzondere klachten, temperatuur flink gestegen.
    3DPO: Geen bijzondere klachten, temperatuur iets gestegen.
    4DPO: Gevoelige borsten, maar heb ik altijd na ovulatie. Temp iets gestegen.
    5DPO: Nog steeds gevoelige borsten, temp weer iets omhoog.
    6DPO: Af en toe steekjes in de borsten, hoge eetlust.
    7DPO: Temp met 0,2 gezakt. Af en toe nog steeds steekjes.. Maar verder niets opmerkelijks.
    8DPO: Vanochtend beetje weeig gevoel in de buik. Vanochtend flinke kramp gehad, in de loop van de dag met vlagen en hier en daar een steek.
    9DPO:
    10DPO: menstruatie?

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    No hard feelings

8. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ronde 4

1 DPO: Dunne ontlasting, pijn aan li lies
    2 DPO: Soms wat menstruatiekrampen en pijn aan staartbeen. Cremige afscheiding
    3 DPO: Al 3 dagen last van mijn linker lies. Gaat soms weg maar komt terug. Veel cremige afscheiding. 2 uur geslapen deze namiddag
    4 DPO: Enorm chagrijnig. Veel cremige afscheiding. Heel soms voel ik mn onderbuik/li lies trekken en soms li eierstok ook.
    5 DPO: Niets bijzonders. Héél af en toe wat steekjes thv bm. Vanmorgen veel cremige afscheiding, tegen de avond minder.
    Cremige afscheiding die vervolgens minder wordt is voor mij een ‘slecht’ teken ...
    6 DPO:
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO: ongesteld?

9. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders?
    1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid.
    2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen.
    3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond.
    4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor.
    5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig)
    6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus).
    7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    8 DPO: winderig, koud, zware borsten, branderig gevoel voor 2 min in linkerkant onderbuik, niet het gevoel zwanger te zijn (voor mijn doen is dit bijna symptoomloos)
    9 DPO: Door slecht slapen en piekeren test gedaan: Negatief. (had niet anders verwacht, denk dat ik gewoon op m'n menstruatie kan wachten.) opgeblazen gevoel, borsten pijnlijk maar niet zo pijnlijk als normaal, gaskrampen, kleine puistjes, vaker plassen en snachts op moeten staan voor plassen, meer afscheiding en wateriger dan gister.
    10 DPO: Niet echt veel last van symptomen, licht gevoelige borsten en van ongeveer 09:00 tot 14:00 lichte menstruatie krampen en steekjes rond schaambot, veel crèmeachtige afscheiding en iets meer dan gister, last van kleine puistje rond kaaklijn en wangen. (Eerder het gevoel ongesteld te worden dan zwanger te zijn.
    11 DPO: Af en toe wat steekjes en krampjes in onderbuik. Af en toe gevoelige borsten, bultjes op tepelhoven zichtbaar (nog nooit eerder gezien).
    12 DPO: Niks, in de avond klein beetje lichtroze bloedverlies bij afvegen (menstruatie zou vannacht best kunnen beginnen)
    13 DPO:
    14 DPO:
    15 DPO: ongesteld?

10. Lotta1234

Lotta1234 Actief lid

31 aug 2020
    251
    273
    63
    Vrouw
    Leuk om mee te lezen hier! Ik zit nu nog in ronde 2 voor ons 2e kindje. Nu 1x ongesteld geworden na de ontrekkingsbloeding van de pil. Als het deze ronde niet gaat lukken dan ga ik ook ovulatietesten doen en schrijf ik ook mee. Allemaal veel succes met zwanger worden! :D En de dames die al zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!

11. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Update!

Maandag 17 augustus een follikelmeting gehad, 3 eitjes van rond de 20 mm op mijn linker eierstok. Pregnyl gelijk die zelfde dag op de ochtend gehad dus eisprong is dinsdag de 18e geweest. In mijn vorige cyclus werd ik ongesteld op 13 dpo dus daar ga ik nu weer van uit.

1dpo. Pijnlijke steken in mijn zij, gevoelige tepels (vanwege eisprong/pregnyl?)

2dpo. Niets

3dpo. Kleine steekjes links onder in mijn buik. Veel trek. Af en toe een steek in mijn borsten.

4dpo. Hongergevoel.

5dpo. Honger, zin om te eten. Grieperig.

6dpo. Nog steeds verkouden. Steek onderin mijn buik. Moe, dat kan ook door de verkoudheid komen. Coronatest gedaan. ‘S avonds winderig.

7dpo. Test vanmorgen nagenoeg negatief. De pregnyl is uit mijn lichaam dus. Rusthartslag is verhoogd, nog nooit eerder zo hoog. Borsten zijn een beetje gevoelig aan de zijkant als ik ze aanraak. Veel boeren en winderig. Geslapen met sokken aan, had hele koude voeten.

8dpo. Slecht geslapen, dochter was midden in de nacht wakker. Rusthartslag nog steeds verhoogd. Ik heb het warm, alsof ik verhoging heb. Kan ook komen omdat ik niet fit ben. Het lijkt alsof mijn borsten gevoeliger zijn dan gisteren maar ik durf niet te hopen. Ik test over 2 a 3 dagen pas weer.

9dpo. Eigenlijk weinig gemerkt vandaag behalve vermoeidheid en licht gevoelige borsten aan de zijkant. Ook had ik het koud. De drang om te testen wordt groter, de angst voor teleurstelling ook. Ineens last van zere tanden.

10dpo. Test helaas negatief.

11dpo. Licht bloedverlies, ik zit in gedachten al in de volgende ronde.

12dpo. Bloedverlies met stolseltje. Ongesteld aan het worden?

13dpo. Bloedverlies gestopt, geen enkel teken meer van. Wel de hele middag last van mijn buik, steken en kramp. En moe. Verder geen symptomen. Zou het dan toch? Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen. Mindfuck!!

Zwennie, Dubbeltje82, Room92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Maandag 17 augustus een follikelmeting gehad, 3 eitjes van rond de 20 mm op mijn linker eierstok. Pregnyl gelijk die zelfde dag op de ochtend gehad dus eisprong is dinsdag de 18e geweest. In mijn vorige cyclus werd ik ongesteld op 13 dpo dus daar ga ik nu weer van uit.

1dpo. Pijnlijke steken in mijn zij, gevoelige tepels (vanwege eisprong/pregnyl?)

2dpo. Niets

3dpo. Kleine steekjes links onder in mijn buik. Veel trek. Af en toe een steek in mijn borsten.

4dpo. Hongergevoel.

5dpo. Honger, zin om te eten. Grieperig.

6dpo. Nog steeds verkouden. Steek onderin mijn buik. Moe, dat kan ook door de verkoudheid komen. Coronatest gedaan. ‘S avonds winderig.

7dpo. Test vanmorgen nagenoeg negatief. De pregnyl is uit mijn lichaam dus. Rusthartslag is verhoogd, nog nooit eerder zo hoog. Borsten zijn een beetje gevoelig aan de zijkant als ik ze aanraak. Veel boeren en winderig. Geslapen met sokken aan, had hele koude voeten.

8dpo. Slecht geslapen, dochter was midden in de nacht wakker. Rusthartslag nog steeds verhoogd. Ik heb het warm, alsof ik verhoging heb. Kan ook komen omdat ik niet fit ben. Het lijkt alsof mijn borsten gevoeliger zijn dan gisteren maar ik durf niet te hopen. Ik test over 2 a 3 dagen pas weer.

9dpo. Eigenlijk weinig gemerkt vandaag behalve vermoeidheid en licht gevoelige borsten aan de zijkant. Ook had ik het koud. De drang om te testen wordt groter, de angst voor teleurstelling ook. Ineens last van zere tanden.

10dpo. Test helaas negatief.

11dpo. Licht bloedverlies, ik zit in gedachten al in de volgende ronde.

12dpo. Bloedverlies met stolseltje. Ongesteld aan het worden?

13dpo. Bloedverlies gestopt, geen enkel teken meer van. Wel de hele middag last van mijn buik, steken en kramp. En moe. Verder geen symptomen. Zou het dan toch? Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen. Mindfuck!!

14dpo. Net getest, ik mag op groen!! Hartstikke zwanger:):)

Bijgevoegde bestanden:

Sylva, Misspinkline25, Room92 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    ]Hier even mijn overzichtelijke post omtrent symptomen. Ik had een positieve ovulatietest op maandag 24 augustus.

26-8 | 1DPO: Dunne ontlasting, darmkrampen.
    27-8 | 2DPO: Trekkend gevoel rechter eierstok en schaamstreek af en toe. Gevoel van darmkrampen en dunne ontlasting.
    28-8 | 3DPO: Trekkend gevoel aan de rechterkant van mijn buik (onderin) trekt soms door naar het midden van mijn buik (onderin), gevoel alsof mijn darmen een beetje van slag zijn, maar toch geen ontlasting..
    29-8 | 4DPO: In de ochtend nergens "last van", vaag misselijk af en toe door de dag heen.. maar kan ook zijn omdat ik aan het afvallen ben. In de middag dunne ontlasting en steekjes onder in mijn buik. Ik heb vanmiddag lekker buiten gewandeld en sindsdien heb ik het mega koud en krijg ik het ook niet warm. (Wellicht geen symptoom, maar ik heb dat echt nooit of het moet hartje winter zijn)
    30-8 | 5DPO: Af en toe een drukkend gevoel in mijn onderbuik, moe, koude handen, warme nacht gehad, moeilijk in slaap te komen nadat E. om 3.22 uur even wakker was.
    31-8 | 6DPO: Last van een algemene ik voel me niet zo lekker dag, moe, wat buikpijn onderin mijn buik
    01-9 | 7DPO:
    02-9 | 8DPO:
    03-9 | 9DPO:
    04-9 | 10 DPO:
    05-9 | 11 DPO:
    06-9 | 12 DPO:
    07-9 | 13 DPO:

08-9 | 14 DPO: NOD[/QUOTE]

14. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ohhh wat leuk gefeliciteeerd! :D

15. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
  16. GV84

GV84 Lid

19 mrt 2015
    36
    11
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik lees al best lang met jullie mee maar nooit eerder gereageerd.
    En heb nu een lijstje waardoor ik aan alles zo twijfel dat ik hem toch met jullie wil delen. Vind jullie lijstjes ook altijd leuk om te lezen en volgen. Ik duim met jullie mee!

Van 1 t/m 6 dpo veel buikpijnklachten, krampen en steken ene moment meer dan de ander. Wel echt heel laag onderin in mn buik dus niet mn darmen
    - 7 dpo: meer kramp en steken en prikjes onder in mn buik. En ook wat last van mn darmen
    - 8 dpo: mega krampen en steken in onderbuik af en toe echt op bed gaan liggen en s’avonds in bad om alles rustig te krijgen. Mijn buik is mega opgezet krijg mn broek s’avonds niet eens dicht. Zou dit innestelingspijn geweest kunnen zijn? Het was geen buikgriep oid.
    - 9 dpo: opgezette buik gelukkig wel minder dan gister. En sinds vanochtend enorm veel boeren ik denk serieus over de hele dag wel 200 keer terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Zou dit een teken kunnen zijn?
    - 10 dpo vandaag: wakker worden met weer veel boeren. Testje gedaan maar die is helaas wit. Maar zou nog te vroeg kunnen zijn natuurlijk.

Wat vind ik het spannend deze maand. Al die pijn in mn buik vind ik spannend maar heb wel goede hoop!

17. GV84

GV84 Lid

19 mrt 2015
    36
    11
    8
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd! Wat een gaaf een positieve test! Jou lijstje geeft mij echt hoop!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  19. Noaxvdv

Noaxvdv Actief lid

23 aug 2020
    100
    69
    28
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Noord-Holland
    Ik had deze maand een late eisprong, positieve test op 19 augustus. Dit is ronde #6 dat we het proberen. Ik ben geboren met twee baarmoeders en ik heb geen idee hoe dat gaat, iemand ervaring met een zwangerschap en twee baarmoeders?
    1 DPO: Voelde wat gerommel, maar waarschijnlijk gewoon last van darmen. Later last van winderigheid.
    2 DPO: Borsten lijken groter en voller. Lage rugpijn, grieperig gevoel en last van darmen.
    3 DPO: Af en toe steekjes in borsten. Last van darmen. Voelde soort luchtbelletjes de hele avond.
    4 DPO: Gezwollen borsten maar niet pijnlijk. Af en toe lichte steekjes/gevoeligheid. Steken in onderbuik, maar ook obstipatie dus misschien daardoor.
    5 DPO: Lichte steekjes links in baarmoeder. Duizelig en opgeblazen gevoel in de ochtend. Borsten lijken door de dag heen steeds iets meer op te zwellen en beginnen nu met regelmaat gevoelig aan te voelen. Harde baarmoedermond. Eventjes misselijk geweest eind van de middag na het eten. Veel wit zonnebrand-achtige (zoals mn vriend het noemt) afscheiding. En mijn grootste favoriet: Obstipatie (geweldig)
    6 DPO: Af en toe prikkelende en licht gevoelige borsten, Misselijk wakker geworden, slecht geslapen. Koud. Af en toe wat steekjes in onderbuik. Vermoeid, middag dutje gedaan (wat ik eigenlijk nooit kan als er ook maar een beetje licht schijnt, maar ook slecht geslapen vannacht. Winderig. Veel honger, en zin in specifieke dingen (tonijn, hummus).
    7 DPO: Winderig, koud, zin in rucola terwijl ik dat nooit lekker heb gevonden, af en toe gezwollen en gevoelige borsten. Maar totaal niet het gevoel zwanger te zijn.
    8 DPO: winderig, koud, zware borsten, branderig gevoel voor 2 min in linkerkant onderbuik, niet het gevoel zwanger te zijn (voor mijn doen is dit bijna symptoomloos)
    9 DPO: Door slecht slapen en piekeren test gedaan: Negatief. (had niet anders verwacht, denk dat ik gewoon op m'n menstruatie kan wachten.) opgeblazen gevoel, borsten pijnlijk maar niet zo pijnlijk als normaal, gaskrampen, kleine puistjes, vaker plassen en snachts op moeten staan voor plassen, meer afscheiding en wateriger dan gister.
    10 DPO: Niet echt veel last van symptomen, licht gevoelige borsten en van ongeveer 09:00 tot 14:00 lichte menstruatie krampen en steekjes rond schaambot, veel crèmeachtige afscheiding en iets meer dan gister, last van kleine puistje rond kaaklijn en wangen. (Eerder het gevoel ongesteld te worden dan zwanger te zijn.
    11 DPO: Af en toe wat steekjes en krampjes in onderbuik. Af en toe gevoelige borsten, bultjes op tepelhoven zichtbaar (nog nooit eerder gezien).
    12 DPO: Niks, in de avond klein beetje lichtroze bloedverlies bij afvegen (menstruatie zou vannacht best kunnen beginnen)
    13 DPO: ONGESTELD!!!
    14 DPO:
    15 DPO: ongesteld?

20. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw

Deel Deze Pagina