Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Noaxvdv vindt dit leuk.
  2. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Gefeliciteerd!

3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik schrijf deze ronde ook weer mee

Ronde 2

Posi ovu test 30 aug, volgens app eisprong op 31 aug

1 DPO --> zere tepels, beetje opgeblazen gevoel, verder weinig

thephantom vindt dit leuk.
  4. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!

5. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ah jammer...!

Noaxvdv vindt dit leuk.
  6. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Haai! Mag ik mee kletsen! Spannend allemaal!!

positieve ovulatie test op 24 aug.
    25 of 26 aug zou hij gesprongen zijn. ( temperatuur niet, weet het dus niet zeker wanneer)
    Dus ik ga er maar vanuit dat hij 26 aug is gesprongen.

1 dpo wat krampen, wat waterige afscheiding.

2 dpo niets behalve waterige afscheiding

3 dpo gevoelige borsten, weinig tot geen afscheiding

4 dpo rommelende darmen, hier en daar steekjes. Gevoelige borsten. Weinig afscheiding.

5 dpo heeel moe, krampen en wat steken onderbuik, het idee te moeten poepen zeg maar haha. Bultjes op tepelhof, savonds opgezette buik en vlagen misselijk ( maar goed, dat kan nog niet gezien ik pas 5 dagen na ei sprong zit) weinig afscheiding

6 dpo moe, steekjes, als ik zachtjes in mijn borsten knijp, komt er vocht uit? Beetje gevoelig down under, en rommelende darmen.

Sylva, Misspinkline25, LunaLee en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik doe ook graag een ronde mee.

Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus.

22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk.
    23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven.
    24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder.
    25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding.
    26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden.
    27-8 / 6DPO: streek rond mn baarmoeder voelde erg aanwezig vandaag, geen pijn of iets maar zwaarder gevoel ofzo, kan het niet goed uitleggen. Moeite met nr2 op het toilet. Verder geen bijzonderheden.
    28-8 / 7DPO: Met opstaan van de bank ineens een hele felle pijn rond schaamstreek, straalde uit naar rechterkant lies. Seconde of 10 krom gestaan en langzaam weer omhoog moeten komen omdat het trok. Daarna was de pijn weg. In de avond wat last van maagzuur en winderig.
    29-8 / 8DPO: Vandaag negatieve test. moe, vervelend gevoel in mijn onderrug/ rechterheup en bil. Hoofdpijn. Gevoel dat ik ongesteld moet worden (kan echt nog niet)
    30-8 / 9DPO: Vandaag voel ik verrassend genoeg heel weinig. Vooral verrassend omdat ik denk ik
    positief heb getest :rolleyes:
    31-8 / 10 DPO: Goed geslapen. Vanochtend getest en weer
    positief. Kon het niet laten om ook een clearblue te doen, officieel ZWANGER :D (Let niet op de taal van de clearblue, had ze via Amazon besteld :roflmao:)
    Misselijke gevoel begint op te komen, hele dag door wat steekjes en krampjes rond baarmoeder.
    01-9 / 11 DPO: Weer heerlijk geslapen. Beetje misselijk wakker geworden. Test gedaan en
    loopt op, ik durf mezelf op groen te zetten. Verder weer een soort van strakke band gevoel rond baarmoeder en de hele dag door een beetje misselijk. Niet super veel afscheiding, gewoon normaal eigenlijk, wel wat waterig.
    02-9 / 12 DPO:
    03-9 / 13 DPO:

04-9 / 14 DPO: NOD

Bijgevoegde bestanden:

Sylva, bluedrake, Mommy94 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat jammer... :(

Noaxvdv vindt dit leuk.
  9. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier even mijn overzichtelijke post omtrent symptomen. Ik had een positieve ovulatietest op maandag 24 augustus.

26-8 | 1DPO: Dunne ontlasting, darmkrampen.
    27-8 | 2DPO: Trekkend gevoel rechter eierstok en schaamstreek af en toe. Gevoel van darmkrampen en dunne ontlasting.
    28-8 | 3DPO: Trekkend gevoel aan de rechterkant van mijn buik (onderin) trekt soms door naar het midden van mijn buik (onderin), gevoel alsof mijn darmen een beetje van slag zijn, maar toch geen ontlasting..
    29-8 | 4DPO: In de ochtend nergens "last van", vaag misselijk af en toe door de dag heen.. maar kan ook zijn omdat ik aan het afvallen ben. In de middag dunne ontlasting en steekjes onder in mijn buik. Ik heb vanmiddag lekker buiten gewandeld en sindsdien heb ik het mega koud en krijg ik het ook niet warm. (Wellicht geen symptoom, maar ik heb dat echt nooit of het moet hartje winter zijn)
    30-8 | 5DPO: Af en toe een drukkend gevoel in mijn onderbuik, moe, koude handen, warme nacht gehad, moeilijk in slaap te komen nadat E. om 3.22 uur even wakker was.
    31-8 | 6DPO: Last van een algemene ik voel me niet zo lekker dag, moe, wat buikpijn onderin mijn buik
    01-9 | 7DPO: Krampen in mijn onderbuik af en aan, af en toe het gevoel alsof ik ongesteld aan het worden ben, veel bijgeslapen dus voel me wat beter, in huis heb ik het fris, dunne ontlasting, nog geen spoortje van chagerijnigheid te bekennen (meestal een week voor mijn menstruatie dat dat begint)
    02-9 | 8DPO:
    03-9 | 9DPO:
    04-9 | 10 DPO:
    05-9 | 11 DPO:
    06-9 | 12 DPO:
    07-9 | 13 DPO:

08-9 | 14 DPO: NOD

LunaLee, Maudje123 en Zwennie vinden dit leuk.
  10. LunaLee

LunaLee Actief lid

30 jun 2020
    439
    369
    63
    Vrouw
    Daar ben ik weer :o: eisprong ws 27/8.
    1 dpo savonds gevoelige/pijnlijke linker lies/heup. Hield ongeveer een uur aan. (Erg late eisprong?)
    2 dpo niets.
    3 dpo niets.
    4 dpo niets.
    5 dpo opgeblazen gevoel. Wat milde rugpijn.
    6 dpo
    7 dpo
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    testen!
    13 dpo
    14 dpo ongesteld?

Zwennie en Noaxvdv vinden dit leuk.
  11. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh sinds net nog wat nieuws bijgekomen; gevoel van algeheel niet lekker voelen, misselijk zijn en bij denken aan eten al het idee hebben dat je moet gaan overgeven. Top wel :thumup:

Zwennie en LunaLee vinden dit leuk.
  12. daviloo

daviloo Actief lid

4 jul 2020
    253
    367
    63
    Bedankt allemaal! Het is nog super onwerkelijk..
    Ik heb helemaal geen klachten, alleen erg moe. Wees getroost dus, het kan! Ook had ik een vrij late innestelingsbloeding op 12dpo, het kan ‘raar’ lopen dus.

Hoop dat jullie snel ook een positieve test in handen hebben! Ik ga duimen!

kim92a, Sylva, Dubbeltje82 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

14. Room92

Room92 Lid

30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Lh-piek op 22-08, eisprong op 23-08
    1DPO: Wat kramp in buik gehad, verder nergens last van.
    2DPO: Geen bijzondere klachten, temperatuur flink gestegen.
    3DPO: Geen bijzondere klachten, temperatuur iets gestegen.
    4DPO: Gevoelige borsten, maar heb ik altijd na ovulatie. Temp iets gestegen.
    5DPO: Nog steeds gevoelige borsten, temp weer iets omhoog.
    6DPO: Af en toe steekjes in de borsten, hoge eetlust.
    7DPO: Temp met 0,2 gezakt. Af en toe nog steeds steekjes.. Maar verder niets opmerkelijks.
    8DPO: Vanochtend beetje weeig gevoel in de buik. Vanochtend flinke kramp gehad, in de loop van de dag met vlagen en hier en daar een steek.
    9DPO: jeuk aan de tepels, af en toe een gek gevoel in de buik, stoelgang is ook anders. Verder geen hele bijzondere dingen, voel me niet anders.
    10/11DPO: menstruatie?

15. GV84

GV84 Lid

19 mrt 2015
    36
    11
    8
    NULL
    NULL
    Toevoeging

Goedemorgen,

Ik lees al best lang met jullie mee maar nooit eerder gereageerd.
    En heb nu een lijstje waardoor ik aan alles zo twijfel dat ik hem toch met jullie wil delen. Vind jullie lijstjes ook altijd leuk om te lezen en volgen. Ik duim met jullie mee!

Van 1 t/m 6 dpo veel buikpijnklachten, krampen en steken ene moment meer dan de ander. Wel echt heel laag onderin in mn buik dus niet mn darmen
    - 7 dpo: meer kramp en steken en prikjes onder in mn buik. En ook wat last van mn darmen
    - 8 dpo: mega krampen en steken in onderbuik af en toe echt op bed gaan liggen en s’avonds in bad om alles rustig te krijgen. Mijn buik is mega opgezet krijg mn broek s’avonds niet eens dicht. Zou dit innestelingspijn geweest kunnen zijn? Het was geen buikgriep oid.
    - 9 dpo: opgezette buik gelukkig wel minder dan gister. En sinds vanochtend enorm veel boeren ik denk serieus over de hele dag wel 200 keer terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Zou dit een teken kunnen zijn?
    - 10 dpo vandaag: wakker worden met weer veel boeren. Testje gedaan maar die is helaas wit. Maar zou nog te vroeg kunnen zijn natuurlijk.

Overdag ook veel last van lucht en boeren. En einde vd dag wat lichte steekjes en prikjes en trekkend gevoel bij mn baarmoeder.
    Morgenochtend weer testen
    Ik test met early van Action iemand daar ervaringen mee?

Zwennie vindt dit leuk.
  16. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Ronde 4

1 DPO: Dunne ontlasting, pijn aan li lies
    2 DPO: Soms wat menstruatiekrampen en pijn aan staartbeen. Cremige afscheiding
    3 DPO: Al 3 dagen last van mijn linker lies. Gaat soms weg maar komt terug. Veel cremige afscheiding. 2 uur geslapen deze namiddag
    4 DPO: Enorm chagrijnig. Veel cremige afscheiding. Heel soms voel ik mn onderbuik/li lies trekken en soms li eierstok ook.
    5 DPO: Niets bijzonders. Héél af en toe wat steekjes thv bm. Vanmorgen veel cremige afscheiding, tegen de avond minder.
    Cremige afscheiding die vervolgens minder wordt is voor mij een ‘slecht’ teken ...
    6 DPO: Deze ochtend weinig afscheiding, eerder droog gevoel. Sinds de middag op het werk een ‘natter’ gevoel, terug meer creme achtige afscheiding die iets dunner was of voorbije dagen. Wel net niet waterachtig. Ook af en toe steekjes linker eierstok waar eisprong was en soms een zware onderbuik.
    7 DPO:
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO:
    11 DPO:
    12 DPO: ongesteld?

Zwennie vindt dit leuk.
  17. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ik schrijf deze ronde ook weer mee

Ronde 2

Posi ovu test 30 aug, volgens app eisprong op 31 aug

1 DPO --> zere tepels, beetje opgeblazen gevoel, verder weinig
    2 DPO --> zere tepels, onrustige onderbuik, verder weinig

Sylva en Zwennie vinden dit leuk.
  18. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik doe ook graag een ronde mee.

Positieve ovulatietest op donderdag 20 augustus.

22-8 / 1DPO: trekkend gevoel rond schaamstreek/baarmoeder. Linkerborst en tepel pijnlijk.
    23-8 / 2DPO: trekkend gevoel rechter eierstok, linkerborst nog steeds pijnlijk en met bukken kwam er flink wat maagzuur naar boven.
    24-8 / 3DPO: Vandaag weer opgestaan met pijn in mn linkerborst, rechter nu ook wat gevoelig maar niet zo aanwezig als links. Lijkt alsof de pijn nu ook meer aanwezig is en ook met het uur wat toeneemt terwijl het dag 1 en 2 overdag juist wat minder werd. Slecht geslapen, veel gezweet en aantal keer wakker geschrokken. Pijn in borsten nam toch weer af in de loop van de dag, over de dag heen wat steekjes links en rechts van mn baarmoeder.
    25-8 / 4DPO: Weer veel gezweet vannacht, geen pijn meer in mn borsten. Klein beetje witte cremige afscheiding.
    26-8 / 5DPO: Goed geslapen, beetje waterige witte afscheiding en gevoel dat ik wat verkouden ga worden.
    27-8 / 6DPO: streek rond mn baarmoeder voelde erg aanwezig vandaag, geen pijn of iets maar zwaarder gevoel ofzo, kan het niet goed uitleggen. Moeite met nr2 op het toilet. Verder geen bijzonderheden.
    28-8 / 7DPO: Met opstaan van de bank ineens een hele felle pijn rond schaamstreek, straalde uit naar rechterkant lies. Seconde of 10 krom gestaan en langzaam weer omhoog moeten komen omdat het trok. Daarna was de pijn weg. In de avond wat last van maagzuur en winderig.
    29-8 / 8DPO: Vandaag negatieve test. moe, vervelend gevoel in mijn onderrug/ rechterheup en bil. Hoofdpijn. Gevoel dat ik ongesteld moet worden (kan echt nog niet)
    30-8 / 9DPO: Vandaag voel ik verrassend genoeg heel weinig. Vooral verrassend omdat ik denk ik
    positief heb getest :rolleyes:
    31-8 / 10 DPO: Goed geslapen. Vanochtend getest en weer
    positief. Kon het niet laten om ook een clearblue te doen, officieel ZWANGER :D (Let niet op de taal van de clearblue, had ze via Amazon besteld :roflmao:)
    Misselijke gevoel begint op te komen, hele dag door wat steekjes en krampjes rond baarmoeder.
    01-9 / 11 DPO: Weer heerlijk geslapen. Beetje misselijk wakker geworden. Test gedaan en
    loopt op, ik durf mezelf op groen te zetten. Verder weer een soort van strakke band gevoel rond baarmoeder en de hele dag door een beetje misselijk. Niet super veel afscheiding, gewoon normaal eigenlijk, wel wat waterig.
    02-9 / 12 DPO: Test is weer mooi opgelopen, nog steeds licht misselijk, rond mn baarmoeder lijkt het wat rustiger.
    03-9 / 13 DPO:
    04-9 / 14 DPO: NOD

Bijgevoegde bestanden:

Sylva, bluedrake, sannekrul en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Liesje94

Liesje94 Lid

31 aug 2020
    6
    26
    13
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb de laatste weken het vorige DPO groepje doorgelezen en nu ook dit DPO lijstje. Nu heb ik vanmorgen licht positief getest. Omdat ik zelf zoveel aan alle lijstjes heb gehad wil ik ook mijn lijstje delen! Ik draag een fitbit en dit was voor mij een van de redenen om vandaag te testen. Ik heb deze cyclus mijn temperatuur niet bijgehouden, want ik had nachtdienst. Dus was niet echt nauwkeurig meer.

ovulatiedag: rond 15.00u hele erge buikpijn en diarree

DPO 1: hartslag in rust 52/min
    spierpijn achtig gevoel aan de gehele rechter flank (eisprong rechts)

DPO 2: hartslag in rust 52/min
    witte afscheiding

DPO 3: hartslag in rust 57/min
    Witte/waterige afscheiding
    Geen gevoelige borsten, normaal nu al wel
    Kramp in kuit
    Beginnende verkoudheid

DPO 4: hartslag in rust 57/min
    Wat pukkeltjes op mijn borst
    Wat kleine steekjes onder in de buik
    Waterachtige afscheiding(niet veel)
    Verkouden, keelpijn, droge mond en lippen, steeds warm en koud (geef de nachtdienst een beetje de schuld)
    Opgeblazen gevoel (nogmaals blame it on de nachtdienst)

DPO 5: hartslag in rust 59/min
    Wat beurs gevoel onder in buik
    Wat steekjes in de onderbuik tijdens autorijden (wat pijnlijker dan gister)
    Verkouden
    Rechter borst iets gevoelig
    Pijnlijk stuitje
    Rug tijdens het werk wat pijnlijk
    Nu al wat acne in het gezicht. Normaal pas een aantal dagen voor NOD.
    Nauwelijks afscheiding
    Spierpijn liezen na uitplassen

DPO 6: hartslag in rust 59/min
    Onrustig geslapen (maar eerste nacht na nachtdienst) wel ontzettend gedroomd
    1 felle steek onder in de buik gedurende de nacht
    Borsten vannacht wat gevoelig, overdag weer weg
    Met wat weeïg gevoel wakker geworden
    Vandaag weer iets meer afscheiding (melk/waterachtig)
    Droge ogen
    Moe
    Warme soort opvliegers, na het avond eten wat opboeren. Opgeblazen gevoel.
    Jeukende tepels

DPO 7: hartslag in rust 59/min
    Borsten pijnlijk gedurende de nacht. Voelen wel zacht en anders aan normaal in de cyclus. Overdag weer niets aan de hand.
    Moe wakker geworden en volgens fitbit goed geslapen
    In de avond menstruatie achtige krampen gedurende een half uur. Daarna weer weg.
    Onrustige darmen

DPO 8: hartslag in rust 61/min
    Zweterige nacht gehad
    Borsten zoals dagen hiervoor
    Wat vol gevoel onder in BM
    Krampen in BM tijdens autorijden, uitstralend naar lies en onderrug
    Tijdens werk regelmatig wat kleine krampjes
    Misselijk bij het verschonen van een luier, bijna over mijn nek gegaan (ben kinderverpleegkundige)
    Wat plakkerige afscheiding
    In de avond weer wat menstruatie achtige krampen maar nu met een aantal venijnige steken onder in buik (innesteling?)

DPO 9: hartslag in rust 62/min
    Vanmorgen bij wakker worden lichte steken BM + soort plopjes
    Gedurende de dag wat krampjes
    Borsten nog steeds alleen in de nacht En bij opstaan gevoelig, lijken wel wat groter te worden. Toenemend klierweefsel in borsten. Tepels wat groter en aders wat beter zichtbaar?
    Rommelende darmen
    Wat misselijk eind van de middag, veel boeren.
    Afwisselend erg warm en koud
    In de middag toenemend waterige afscheiding (was haast weg afgelopen dagen)

DPO 10: hartslag in rust 64/min
    Lichte streepjes op Kruidvat early, action early en predictor early!!! Zal de testen in bijlage toevoegen. Heb de foto van action en Kruidvat wat bewerkt zodat streepje van action wat beter zichtbaar is.
    Bloedneus vanmorgen
    Merk vandaag dat bij hele lichte inspanning mijn hartslag omhoog schiet naar boven 100/min. Geeft een heel onrustig en opgejaagd gevoel
    Tepels lijken echt groter te worden
    Nu nog even duimen dat de testen oplopen!!!
    DPO 11 -
    DPO 12 -
    DPO 13 -
    NOD

Bijgevoegde bestanden:

Sylva, Dubbeltje82, Misspinkline25 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Gefeliciteerd!

Liesje94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina