Ronde 4 1 DPO: Dunne ontlasting, pijn aan li lies 2 DPO: Soms wat menstruatiekrampen en pijn aan staartbeen. Cremige afscheiding 3 DPO: Al 3 dagen last van mijn linker lies. Gaat soms weg maar komt terug. Veel cremige afscheiding. 2 uur geslapen deze namiddag 4 DPO: Enorm chagrijnig. Veel cremige afscheiding. Heel soms voel ik mn onderbuik/li lies trekken en soms li eierstok ook. 5 DPO: Niets bijzonders. Héél af en toe wat steekjes thv bm. Vanmorgen veel cremige afscheiding, tegen de avond minder. Cremige afscheiding die vervolgens minder wordt is voor mij een ‘slecht’ teken ... 6 DPO: Deze ochtend weinig afscheiding, eerder droog gevoel. Sinds de middag op het werk een ‘natter’ gevoel, terug meer creme achtige afscheiding die iets dunner was of voorbije dagen. Wel net niet waterachtig. Ook af en toe steekjes linker eierstok waar eisprong was en soms een zware onderbuik. 7 DPO: temperatuurdip, zou wel erg vroeg zijn om vanavond nog of morgen ongesteld te worden? Af en toe menstruatiepijn en stekende linker eierstok. Afscheiding zelfde als gisteren, op het werk wel soms een nat gevoel. Keelpijn.. misschien word ik wel ziek 8 DPO: Temperatuur terug gestegen. Toch af en toe wat waterige afscheiding. Deze middag op het werk bijna over m’n nek van de geur van ananas ook deze avond echt geen trek, m’n maag draaide bij de geur van m’n man zijn eten. Een tuuuurstreepje 9 DPO: Ganse dag echt geen trek. Vanmiddag mezelf verplicht om iets te eten.. deze avond was het beter. Ganse dag door wat trekkerig gevoel onderin m’n buik. Mijn tepels staan soms precies in brand en de zijkanten voelden zwaarder aan. Tuurstreepje ietsie pietsie duidelijker 10 DPO: Zelfde kwaaltjes of gisteren. Geen eetlust, na eten zwaar/misselijk gevoel. Soms brandende tepels. Waterachtige afscheiding. Trekkerig gevoel baarmoeder en vooral linker lies Digitale clearblue zegt zwanger! 11 DPO: 12 DPO: ongesteld?
Eisprong waarschijnlijk 27/8. 1 dpo • savonds gevoelige/pijnlijke linker lies/heup. Hield ongeveer een uur aan. (Erg late eisprong?) 2 dpo • niets. 3 dpo • niets. 4 dpo • niets. 5 dpo • opgeblazen gevoel. Wat milde rugpijn. 6 dpo • koud vannacht, wat steekjes / krampjes onderbuik en linker lies. (Darmen? Baarmoeder? Geen idee) 7 dpo • paar steken rechts onderin vanochtend, verder niets. Voel me eigenlijk wel goed ..wat misschien niet helemaal een goed teken is in dit geval. 8 dpo • heel de dag trekkend gevoel liezen, lage rugpijn, opgeblazen gevoel. 9 dpo • nog steeds trekkende liezen, lage rugpijn (minder dan gister), redelijk veel afscheiding, opgeblazen. 10 dpo • positieve test!! Ik ben in shock, helemaal niet verwacht. Ik heb eigenlijk zo weinig symtomen.. Lage rugpijn en trekkende liezen, verder niets nog. 11 dpo 12 dpo 13 dpo 14 dpo • ongesteld? (Test is Zweeds, woon in Zweden )
1 dpo / dag 17 - 's ochtends nog een lichte steek rechts, minder opgeblazen. 's avonds scherpe steek rechts onderin buik, nog nooit zo gehad, dacht zelfs aan een appendix ontsteking. maar volgende ochtend weer weg. 2 dpo - 's ochtends veel witverlies, 's avonds maagzuur 3 dpo - niks 4 dpo - lichte steekjes borsten 5 dpo - roze slijm na de sex, nog nooit gehad 6 dpo - emotioneel, huilbui, verder niks 7 dpo - roze waterig bloed bij afvegen 's ochtends, maar daarna niets meer. Weeig gevoel in onderbuik. Lijkt erg op ongesteldheidskramp, misschien een hele vroege ongesteldheid? Wel bijna een week te vroeg.. 8 dpo - nu weer 's ochtends een beetje bloed .. zou het dan toch gewoon ongesteldheid zijn...? Door de dag heen steekjes onderin als soort ongesteldheidskrampen maar constanter en minder heftig, nog roze afscheiding, zo licht dat het bijna niet te zien is. Soms voelt het alsof mijn baarmoeder in brand staat. Constant aan het controleren omdat het voelt alsof ik bloed verlies. 9 dpo / dag 25 - geen bloed of roze afscheiding te zien tot nu toe. Wel nog steeds ongesteldheidskrampen. Morgen ga ik testen als ik geen bloed zie.
Ik heb van twee jaar geleden ook die test en heb er nog eentje liggen voor de tweede hopelijk! Heb hem al die tijd bewaard als een soort bijgeloof. Wat leuk dat je in Zweden woont, Heb zelf een half jaar in Stockholm gewoond voor werk en daar uitgevonden dat ik zwanger was na een korte break in Nederland