Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  2. Parvati

    Parvati Lid

    14 aug 2020
    75
    50
    18
    Vrouw
    1e kindje, ronde 3.
    eisprong 11 september
    inseminate 10 september avond en 11 september ochtend.

    0 DPO 36.12 Nergens last van
    1 DPO 36.38 Nergens last van
    2 DPO 36.36 Snel geirriteerd/ongeduldig, veel afscheiding
    3 DPO 36.51 Lichte krampjes, gevoelige tepels, moeilijk in slaap komen wel moe, intense dromen
    4 DPO 36.62 Moeilijk in slaap komen wel moe, intense dromen
    5 DPO 36.35
    6 DPO 36.54 Soort zwaar gevoel een stukje onder mijn navel, ik heb het koud (maar mijn temp op dit moment 17.48 is 37.8), gevoelige tepels
    7 DPO 36.64 Borsten groter, gevoelige tepels
    8 DPO 36.59 Trek, tepels nog steeds gevoelig, Borsten groter en voelen zwaar, lichte krampjes en opgezette buik.
    9 DPO 36.1 begin het somber in te zien met deze temperatuur dip en de trek die ik gister had.
    10 DPO 36.61 Temp weer omhoog, zou het dan toch een innesteling zijn? T ging zo goed met de zenuwen deze maand maar nu toch wel echt weer mega spannend. Krampen, af en toe zwaar gevoel in schaamlippen (wat ik vaak heb voor ik ongesteld ga worden), tepels nog gevoelig, linkerborst ook.
    11 DPO 36.70 temp blijft omhoog gaan na dipje, ik krijg er de zenuwen van. Veel krampjes en steekjes links en rechts boven schaambot en af en toe rond vagina. Tepels minder gevoelig, linkerborst nog wel. Borsten blijven voller worden. Test met ochtendurine negatief. In de avond misselijk, zwaar gevoel schaamlippen/vagina, opgezette buik
    12 DPO 36.66 nergens last van.
    13 DPO 36.55 NOD. Negatieve test. Nergens last van.
    14 DPO 36.44 temperatuur daalt gestaag. Verwacht mijn menstruatie morgen of overmorgen door te breken. Nog nooit zo'n lange cyclus gehad. ONGESTELD
     
  3. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer een ronde mee, (heb er weinig vertrouwen in maar waarom ook niet)
    Positieve ovulatietest op 16 DPO (18 sept). Eisprong duidelijk gevoelt op 19 Sept.
    Gezellig gemaakt op, 12-09, 14-09, 17-09, 19-09, 20-09
    (je kunt maar niet zeker genoeg zijn hahaha)

    1 DPO:
    geen bijzonderheden, voor de zekerheid nog een keer gezellig gemaakt
    2 DPO: Alleen een beetje moe, lage rug pijn maar had verkeerd gelegen in bed. Niet echt iets concreets.
    3 DPO: Temp. 36.5. Beetje obstipatie, en daarvan buikpijn ook in maagstreek. Beetje baking soda genomen en naar het toilet geweest. Ging weer over. Zal niks met een bevruchting te maken hebben gehad lijkt mij, op de bank koude rillingen. Daardoor mij nog dikker aangekleed.
    4 DPO: Temp 36.4, heel licht zeurderig menstruatie kramp, ook een beetje een blaasontstekingsgevoel, heeft een half uurtje aangehouden, afscheiding was eerst wat droog, gedurende de dag wat meer, wit en plakkerig. Heel even een zeurderig gevoel in de onderrug gehad maar is snel weer weg getrokken. S'avonds tijdens koken (dan luister ik graag muziek en dans ik door de keuken ;) ) trekkerig gevoel en een paar steken.
    5 DPO: Temp 36.6. Moe gevoel achter mijn ogen, lichte hoofdpijn, beetje neusverkouden, niks geen last van mijn borsten of tepels of het idee dat ze groter zijn. Had ik vorige cyclus ook niet en werd ik ook gewoon ongesteld... Nu net bij uitrekken pijn links en rechts, buik voelt ook vol maar ga slechter naar het toilet de laatste dagen.
    Edit: Emo, bij opstaan felle steek rechts, licht zeurderige kramp, voor slapen gaan felle steek links en rechts ter hoogte van de eierstokken.
    6 DPO: 36.4, op gestaan met volle borsten, 15 min menstruatie krampjes, buik voelt zwaar maar zal de obstipatie wel zijn. Rechter borst word gedurende de dag gevoeliger, weer een steek bij op staan rechts, afscheiding is net wit behang plaksel.
    7 DPO: Edit: 36.9, vanmorgen nergens last van, geen gevoelige borsten of vol gevoel. Echt niks, vanmiddag zijn borsten wat meer opgezet, alleen rechts is bij aanraken gevoelig. Afscheiding room wit, niet anders dan normaal. Hier en daar een steek maar dat wijd ik nog steeds aan de obstipatie. Weinig honger tot een uur of 4. Daarna langzaam op gang.
    8 DPO:
    9 DPO:
    10 DPO 29/09: NOD
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Niet leuk :(
     
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  6. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    1 dpo niks
    2 dpo niks
    3 dpo niks
    4 dpo een beetje emotioneel
    5 dpo een beetje weeïg gevoel, zeg maar lijkt een beetje misselijk, maar net niet, ontlasting dunnig
    6 dpo weeïg gevoel blijft, beetje opgeblazen gevoel, moe maar slecht geslapen (te laat naar bed)
    7 dpo nog steeds een weeïg gevoel, emotioneel
    8 dpo, weeïg gevoel houdt aan, maar op de achtergrond, steekjes in mijn liezen, krampjes en een beetje het gevoel veel gas te hebben, waterige afscheiding, zeer veel lage rugpijn en buikkrampen, alsof ik ongesteld moet worden.
    9 dpo, lage rugpijn is weg, rommelende darmen houden aan, heel moe vandaag en heel raar gedroomd vannacht. Nog steeds waterige afscheiding. Emotioneel.
    10 dpo lage rugpijn (alleen tijdens het autorijden :confused:), waterige afscheiding, beetje emotioneel en vaker plassen.
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo ongesteld?
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  7. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ronde 15:

    1DPO: nergens last van ;)
    2DPO: snotterige kleur afscheiding o_O.. voor de rest (nog) niets
    3DPO: misselijk wakker, trok wel gauw weg. Met hoesten “bandenpijn” links
    4DPO: wat steekjes in m’n rechter borst, verder niet veel bijzonders. Ik vind dat de dagen snel gaan deze ronde. Ik heb ook totaal nog geen test drang of iets.
    5DPO: Misselijk gister avond
    6DPO: vanochtend gek honger gevoel even, kan het niet goed plaatsen.
    7DPO: wat nattige afscheiding, steekjes onderin
     
  8. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Dag dames,

    Aan alle zwangeren, gefeliciteerd! Helaas is mijn zwangerschap geeindigd in een vmk bij ongeveer 6 weken. Ik hoop me snel weer bij jullie te kunnen voegen en weer een positieve test te hebben!
    Wat ik me afvroeg, zijn er hier mensen die ervaring hebben met een MTX injectie? Zijn er bijwerkingen?
    Ze kunnen in mijn geval een bbz niet uitsluiten en behandelen mijn miskraam dus als dusdanig. Pffff, wat een gesodemieter krijg je er dan bij, alsof de emoties al niet genoeg zijn:(
     
  9. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Aaaaah née, wat ontzettend verdrietig allemaal. Geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Heb zelf deze maand met 5,5 week vmk en herken heel erg wat je zegt dat alles tegen lijkt te zitten alsof het allemaal al niet moeilijk genoeg is. Dikke knuffel!
     
  10. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
     
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @daviloo ach nee, wat verdrietig. Ik heb daarmee helaas geen ervaring. Knuff
     
    daviloo vindt dit leuk.
  12. daviloo

    daviloo Actief lid

    4 jul 2020
    253
    367
    63
    Jij ook veel sterkte! Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat de bloeding vandaag echt goed begint, dan hoef ik de injectie morgen niet te krijgen. Steeds als ik denk dat het gaat beginnen dan stopt de bloeding weer en gebeurt er niks. Heel frustrerend.
    Gaan/kunnen/mogen jullie gelijk weer proberen of wachten jullie nu even?
     
  13. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal, vandaag dag 2 nod, echter vrijdag getest; negatief . Nou nou wat nou! Ben benieuwd of ik ongi wordt, hoop het niet !:)
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  14. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Spannend @Flowerpower3
     
  15. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Thanks! Gaat op zich wel, wist het eigenlijk al dat het niet goed zat maar toch wel heel jammer natuurlijk. Heb al 2,5 dag enorme menstruatie krampen dus hoop iedere keer dat het begint maar tot op heden niets. Wij mogen denk ik gelijk door en dat gaan we ook doen. Wordt bijna 36 dus heb de tijd niet echt mee om nog te lang te wachten helaas.
    Ik hoop voor je dat het snel begint en dat Je die prik niet hoeft. Snap dat het enorm frustrerend is dat na dit alles je lijf ook hier niet mee mee helpt echt ruk is!!! Hoop dat alles snel op gang komt en je verder kunt
     
    daviloo vindt dit leuk.
  16. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Knuff dames
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  17. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    daviloo en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  18. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Oh wat verdrietig voor je! :( heel veel sterkte..
     
    daviloo vindt dit leuk.
  19. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.896
    2.397
    113
    Vrouw
    Ronde 15:

    1DPO: nergens last van ;)
    2DPO: snotterige kleur afscheiding o_O.. voor de rest (nog) niets
    3DPO: misselijk wakker, trok wel gauw weg. Met hoesten “bandenpijn” links
    4DPO: wat steekjes in m’n rechter borst, verder niet veel bijzonders. Ik vind dat de dagen snel gaan deze ronde. Ik heb ook totaal nog geen test drang of iets.
    5DPO: Misselijk gister avond
    6DPO: vanochtend gek honger gevoel even, kan het niet goed plaatsen.
    7DPO: wat nattige afscheiding, steekjes onderin
    8DPO: borsten ietswat gevoelig, onderin buik gekke steekjes, alsof m’n onderbuik het koud heeft :roflmao:
     
    Room92 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  20. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Net zoals de vorige ronde ga ik nu ook weer een ronde mee doen. Ik had gisteren, dinsdag 22 september, een positieve ovulatietest. Ik verwacht dat ik morgen 1 DPO ben! De vorige keer had ik maar een luteale fase van 9 dagen voordat ik ongesteld werd. We zitten nu in ronde 2, dus ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog een manier aan het zoeken is om ongesteld te gaan worden (wanneer dat dan ook mag gaan zijn), dus vandaar dat ik wel een lijstje heb gemaakt met 14 dagen.

    24-09 | 1 DPO: Heel af en toe een pijnlijke steek in mijn schaamstreek, verder geen bijzondere dingen. In de avond dunnere ontlasting.
    25-09 | 2 DPO: Een wat zeurderig gevoel rond mijn schaamstreek, verder vrij weinig. Ontzettende zin in een haring met uitjes (zal er vast niets mee te maken hebben, maar schrijf alle dingen die anders zijn dan normaal op)
    26-09 | 3 DPO: Zo druk met van alles en nog wat dat ik geen kwaaltjes heb gemerkt. Het enige was dat ik gisteren heel erg chagerijnig was (meestal een week voor mijn ongesteldheid dus ik ga ervan uit dat het niet raak is)
    27-09 | 4 DPO: Vanochtend steekjes in mijn buik. Verder vrij weinig tot nu toe.
    28-09 | 5 DPO:
    29-09 | 6 DPO:
    30-09 | 7 DPO:
    01-10 | 8 DPO:
    02-10 | 9 DPO:
    03-10 | 10 DPO:
    04-10 | 11 DPO:
    05-10 | 12 DPO:
    06-10 | 13 DPO:
    07-10 | 14 DPO: Ongesteld of zwanger?
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina