Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat verdrietig :( Sterkte!
     
    daviloo vindt dit leuk.
  2. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Hoi dames ! Ik zou graag jullie mening willen weten ; gisterochtend had ik ongesteld moeten worden, nog niks gezien aan bloed ! Afgelopen 2 maanden netjes cyclus gehad van 30 dagen , ben nu dus dag 2 nod , vrijdag een test gedaan die was negatief toen.. zou ik morgen testen of overmorgen ? Ik hoor het graag Dankjulliewel!:)
     
  3. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee. Is ronde 9 voor ons. Ik ben deze ronde begonnen met teunisbloemolie + tarwekiemolie.

    1DPO: Gevoelige borsten & jeuk aan de tepels. Verkouden en veel haarverlies.
    2DPO: Gevoelige borsten, jeuk aan de tepels en kleine puistjes op gezicht, bovenarmen en borst. Verkouden.
    3DPO: Zelfde als 2DPO.
    4DPO: Gisteravond heel erg moe, lag vroeg te slapen. Raar gedroomd. Nog steeds kleine puistjes. Verder niets bijzonders.
    5DPO: Niets bijzonders.
    6DPO: Op hoofdpijn na niets bijzonders.
    7DPO: Weinig tot geen afscheiding, ga er vanuit dat het deze ronde ook niet raak is. Borsten voelen zwaar. Verder geen bijzonderheden.
     
    Dubbeltje82 en Flowerpower3 vinden dit leuk.
  4. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ik zou, als je kan wachten, overmorgen pas weer een test doen. Maar dat is meer eigenlijk om een teleurstelling te voorkomen. Ik had zelf niet zolang kunnen wachten denk ik en gewoon morgenochtend een test gedaan :rolleyes:
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  5. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  6. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  7. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    @daviloo wat verdrietig van je miskraam; heel veel sterkte!
    @Flowerpower3 Ik zat me al steeds af te vragen hoe het met je gaat. Wat spannend dat je nog niet ongesteld bent geworden. Ik zou morgen testen en zonodig overmorgen weer. Ik hoop dat je zwanger bent!
     
    daviloo en Flowerpower3 vinden dit leuk.
  8. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Dit is mijn tweede ronde.
    1 DPO: Ik voel helemaal niets, behalve dat ik mij stukken beter voel dan gisteren toen ik mijn ei voelde springen. Het enige wat anders is, is dat ik sterker lijk te ruiken.
    2 DPO: Vandaag erge hoofdpijn gehad. Dit heb ik normaal alleen als ik ongesteld word. Stiekem hoop ik dat het komt omdat er nu misschien van alles gebeurt in mijn lichaam, maar het kan ook door die warmte komen vandaag.
    3 DPO: Ik was gisteren heel erg moe. In de middag in slaap gevallen en onrustige dromen gehad. Dit had ik ook afgelopen nacht. De vermoeidheid is nu wel weg en het enige opvallende vandaag: Plassen, plassen, plassen. Bij mijn andere zwangerschappen was dit een vroeg symptoom bij mij. Maar misschien drink ik nu gewoon meer vanwege het warme weer. Wie zal het zeggen...
    4 DPO: Vandaag ben ik nog steeds veel aan het plassen en er zijn 3 dingen bijgekomen. Heb opeens klodderige witte afscheiding, steken in het gebied rondom mijn baarmoeder en pijnlijke steken in mijn borsten. Dat herken ik niet van een paar dagen na mijn eisprong. Spannend!
    5 DPO: Vandaag vooral last van mijn onderrug gehad en steken in mijn liezen en baarmoeder. Zo een zwaar gevoel ook opeens.
    6 DPO: Wakker geworden met een soort ongesteldheidspijn en misselijkheid. Die misselijkheid was er de hele dag wel in vlagen.
    7 DPO: Pijn in mijn borsten, misselijk, pijn in mijn onderrug en weer die ongesteldheidspijn. Het testmoment begin nu zo langzamerheid dichterbij te komen. Ik hoop echt dat mijn lichaam mij voor de gek houdt, want ik voel mij namelijk wel zwanger!
    8 DPO: Vandaag heb ik eigenlijk nergens echt last van. Geen steken, niet echt misselijk. Het enige waar ik nog 'last' van heb, is de witte afscheiding en dat ik moe ben. Gisteravond had ik wel een flinke hoofdpijn. Dat heb ik eigenlijk alleen als ik ongesteld ben. Ik hoop niet dat ik ongesteld ga worden.
    9 DPO: Vanochtend in de auto opeens een enorme lage rugpijn. Later op de dag flinke steken in mijn buik. Voor de rest heel MOE en nog steeds last van afscheiding. Ik durf morgen nog niet te testen, vooral omdat ik bij mijn andere zwangerschappen pas rond de NOD een heel licht streepje te zien kreeg.
    10 DPO: In de ochtend een Early test gedaan van de Action. Een hele lichte roze streep verscheen binnen 5 minuten. Ik heb ergens gelezen dat 50 procent van de zwangerschappen toch eindigen in een vroege miskraam, dus daar hou ik ook wel rekening mee. Verder ben ik vooral heel erg moe, moe en moe. Voor de rest voel ik mij eigenlijk prima.
    11 DPO: Ik heb geen klachten meer, maar ben alleen heel erg moe. Verder lijk ik heel de dag wel te willen eten. Toch naar de winkel gerend en getest met een Kruidvat test. Een lichtroze streep verscheen al best snel. Kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.
    12 DPO: Ik voel me heel normaal. Geen klachten, behalve dat ik in de ochtend wat duizelig ben. Vandaag weer getest met een normale test van de Action en wederom een streepje. Ik heb er nog eentje van de Kruidvat en die bewaar ik voor morgen als ik samen met mijn man ga testen, want ik heb hem nog niets verteld over deze testgekte. En ergens voelt het nog allemaal een beetje onzeker.
    13 DPO: Vandaag getest met een test van de Kruidvat en dit keer zag ik een hele duidelijke streep. Vind het zo spannend allemaal. Verder heb ik geen klachten, moe aan het einde van de dag, but that's it. Hopelijk blijft het zo de komende periode.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    USAbaby, Sharry1986, daviloo en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Mimosa wat mooi, gefeliciteerd! Zat je al in het gedeelte bevallingslijst forum?
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  10. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Nee, nog niet! Waar kan ik dat terugvinden? :D
     
  11. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  12. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  13. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw

    Oké dan doe ik morgen ook 1 dames bedankt voor de tips ! En jij wauw gefeliciteerd wat super !!!
     
    Dubbeltje82 en Mimosa vinden dit leuk.
  14. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw

    En ik had wat smileys maar die pakte die niet ! Gefeliciteerd nogmaals :):)
     
    Mimosa vindt dit leuk.
  15. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Smileys zijn altijd welkom! :D:D:D
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  16. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    1 dpo niks
    2 dpo niks
    3 dpo niks
    4 dpo een beetje emotioneel
    5 dpo een beetje weeïg gevoel, zeg maar lijkt een beetje misselijk, maar net niet, ontlasting dunnig
    6 dpo weeïg gevoel blijft, beetje opgeblazen gevoel, moe maar slecht geslapen (te laat naar bed)
    7 dpo nog steeds een weeïg gevoel, emotioneel
    8 dpo, weeïg gevoel houdt aan, maar op de achtergrond, steekjes in mijn liezen, krampjes en een beetje het gevoel veel gas te hebben, waterige afscheiding, zeer veel lage rugpijn en buikkrampen, alsof ik ongesteld moet worden.
    9 dpo, lage rugpijn is weg, rommelende darmen houden aan, heel moe vandaag en heel raar gedroomd vannacht. Nog steeds waterige afscheiding. Emotioneel.
    10 dpo lage rugpijn (alleen tijdens het autorijden :confused:), waterige afscheiding, beetje emotioneel en vaker plassen.
    11 dpo opgeblazen buik, beetje krampen vanochtend en gek gedroomd. Last van mijn darmen.
    12 dpo
    13 dpo ongesteld?
     
    Mimosa en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  17. Flowerpower3

    27 jun 2020
    56
    54
    18
    Vrouw
    Test kon in de kast blijven liggen , rode duivels , helaas !!

    volgende ronde maar ff veel klussen en dan zien we het wel weer !

    Iedereen hier met een positieve test : heel veel geluk en gefeliciteerd toegewenst en iedereen die op het wacht bankje zit : geduld geduld , neem lekker wat chocolade en hopen dat de innesteling plaatsvind en dat er maar een mooie knalstreep naar voren komt ! :):)

    tot over een paar weken ;) :p
     
  18. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ach, wat jammer!
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  19. Mimosa

    Mimosa Actief lid

    13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    O wat jammer Flower. Had het je zo gegund! Hopelijk ben je de volgende ronde hartstikke zwanger!!!
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  20. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
     
    Flowerpower3, Mimosa en Dubbeltje82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina