Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniemclomidclub

    12 aug 2020
    69
    24
    8
    Vrouw
    Ik ben in mijn tweede ronde (tenminste twee waarbij ik een eisprong heb gehad) bezig.
    DPO 1 t/m 8: geen bijzonderheden. 37.1
    DPO 9: heel veel dromen. 37.2
    DPO 10: dromen. 37.1
    DPO 11: veel dromen. 37.2
    DPO 12: veel krampen. Menstruatiepijnen? 37.1
    DPO 13: krampen. Buikpijn. Ziek aan het worden? 37.5
    ... wacht op m’n menstruatie, durf niet te testen.
     
    Room92, Dubbeltje82 en Mimosa vinden dit leuk.
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer een ronde mee, (heb er weinig vertrouwen in maar waarom ook niet)
    Positieve ovulatietest op 16 DPO (18 sept). Eisprong duidelijk gevoelt op 19 Sept.
    Gezellig gemaakt op, 12-09, 14-09, 17-09, 19-09, 20-09
    (je kunt maar niet zeker genoeg zijn hahaha)

    1 DPO:
    geen bijzonderheden, voor de zekerheid nog een keer gezellig gemaakt
    2 DPO: Alleen een beetje moe, lage rug pijn maar had verkeerd gelegen in bed. Niet echt iets concreets.
    3 DPO: Temp. 36.5. Beetje obstipatie, en daarvan buikpijn ook in maagstreek. Beetje baking soda genomen en naar het toilet geweest. Ging weer over. Zal niks met een bevruchting te maken hebben gehad lijkt mij, op de bank koude rillingen. Daardoor mij nog dikker aangekleed.
    4 DPO: Temp 36.4, heel licht zeurderig menstruatie kramp, ook een beetje een blaasontstekingsgevoel, heeft een half uurtje aangehouden, afscheiding was eerst wat droog, gedurende de dag wat meer, wit en plakkerig. Heel even een zeurderig gevoel in de onderrug gehad maar is snel weer weg getrokken. S'avonds tijdens koken (dan luister ik graag muziek en dans ik door de keuken ;) ) trekkerig gevoel en een paar steken.
    5 DPO: Temp 36.6. Moe gevoel achter mijn ogen, lichte hoofdpijn, beetje neusverkouden, niks geen last van mijn borsten of tepels of het idee dat ze groter zijn. Had ik vorige cyclus ook niet en werd ik ook gewoon ongesteld... Nu net bij uitrekken pijn links en rechts, buik voelt ook vol maar ga slechter naar het toilet de laatste dagen.
    Edit: Emo, bij opstaan felle steek rechts, licht zeurderige kramp, voor slapen gaan felle steek links en rechts ter hoogte van de eierstokken.
    6 DPO: 36.4, op gestaan met volle borsten, 15 min menstruatie krampjes, buik voelt zwaar maar zal de obstipatie wel zijn. Rechter borst word gedurende de dag gevoeliger, weer een steek bij op staan rechts, afscheiding is net wit behang plaksel.
    7 DPO: Edit: 36.9, vanmorgen nergens last van, geen gevoelige borsten of vol gevoel. Echt niks, vanmiddag zijn borsten wat meer opgezet, alleen rechts is bij aanraken gevoelig. Afscheiding room wit, niet anders dan normaal. Hier en daar een steek maar dat wijd ik nog steeds aan de obstipatie. Weinig honger tot een uur of 4. Daarna langzaam op gang.
    8 DPO: Edit: 36.8 Denk dat deze gaat dalen en ik gewoon ongesteld word, heb er weinig vertrouwen in. Wel een klein beetje misselijk en een beetje duizelig, na wat te eten was het over. Eindelijk naar de WC geweest, borsten leken minder te worden maar kwamen weer op gedurende de dag. Beetje gerommel in mijn buik voor het slapen.
    9 DPO: 36.7, negatieve test, tuurlijk is het vroeg maar vaak betekend wit ook echt wit bij mij en gok ik dat ik vandaag of morgen toch echt ongesteld word. Wat krampjes hier en daar en gelukkig komt mijn stoelgang weer wat op gang. Borsten zijn nog gevoelig. Zie test
    10 DPO 29/09: NOD
     
  3. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer een ronde mee, (heb er weinig vertrouwen in maar waarom ook niet)
    Positieve ovulatietest op 16 DPO (18 sept). Eisprong duidelijk gevoelt op 19 Sept.
    Gezellig gemaakt op, 12-09, 14-09, 17-09, 19-09, 20-09
    (je kunt maar niet zeker genoeg zijn hahaha)

    1 DPO:
    geen bijzonderheden, voor de zekerheid nog een keer gezellig gemaakt
    2 DPO: Alleen een beetje moe, lage rug pijn maar had verkeerd gelegen in bed. Niet echt iets concreets.
    3 DPO: Temp. 36.5. Beetje obstipatie, en daarvan buikpijn ook in maagstreek. Beetje baking soda genomen en naar het toilet geweest. Ging weer over. Zal niks met een bevruchting te maken hebben gehad lijkt mij, op de bank koude rillingen. Daardoor mij nog dikker aangekleed.
    4 DPO: Temp 36.4, heel licht zeurderig menstruatie kramp, ook een beetje een blaasontstekingsgevoel, heeft een half uurtje aangehouden, afscheiding was eerst wat droog, gedurende de dag wat meer, wit en plakkerig. Heel even een zeurderig gevoel in de onderrug gehad maar is snel weer weg getrokken. S'avonds tijdens koken (dan luister ik graag muziek en dans ik door de keuken ;) ) trekkerig gevoel en een paar steken.
    5 DPO: Temp 36.6. Moe gevoel achter mijn ogen, lichte hoofdpijn, beetje neusverkouden, niks geen last van mijn borsten of tepels of het idee dat ze groter zijn. Had ik vorige cyclus ook niet en werd ik ook gewoon ongesteld... Nu net bij uitrekken pijn links en rechts, buik voelt ook vol maar ga slechter naar het toilet de laatste dagen.
    Edit: Emo, bij opstaan felle steek rechts, licht zeurderige kramp, voor slapen gaan felle steek links en rechts ter hoogte van de eierstokken.
    6 DPO: 36.4, op gestaan met volle borsten, 15 min menstruatie krampjes, buik voelt zwaar maar zal de obstipatie wel zijn. Rechter borst word gedurende de dag gevoeliger, weer een steek bij op staan rechts, afscheiding is net wit behang plaksel.
    7 DPO: Edit: 36.9, vanmorgen nergens last van, geen gevoelige borsten of vol gevoel. Echt niks, vanmiddag zijn borsten wat meer opgezet, alleen rechts is bij aanraken gevoelig. Afscheiding room wit, niet anders dan normaal. Hier en daar een steek maar dat wijd ik nog steeds aan de obstipatie. Weinig honger tot een uur of 4. Daarna langzaam op gang.
    8 DPO: Edit: 36.8 Denk dat deze gaat dalen en ik gewoon ongesteld word, heb er weinig vertrouwen in. Wel een klein beetje misselijk en een beetje duizelig, na wat te eten was het over. Eindelijk naar de WC geweest, borsten leken minder te worden maar kwamen weer op gedurende de dag. Beetje gerommel in mijn buik voor het slapen.
    9 DPO: 36.7, negatieve test, tuurlijk is het vroeg maar vaak betekend wit ook echt wit bij mij en gok ik dat ik vandaag of morgen toch echt ongesteld word. Wat krampjes hier en daar en gelukkig komt mijn stoelgang weer wat op gang. Borsten zijn nog gevoelig. Zie test
    10 DPO 29/09: NOD
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ging niet helemaal goed hahaha, ach ja dan maar 3 x zeker stellen dat deze toch echt omo wit is :)
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  5. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    oh wat balen :(
     
  6. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Joh is na 7 jaar meer de regel, je went eraan :)
     
  7. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  8. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    En toch vind ik het ontzettend balen voor je en ik hoop dat je heel snel ander nieuws kunt melden *digitale knuffel*
     
  9. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Super lief van je :)
     
  10. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Super ben. Respect voor deze positieve instelling hoor!
     
    Asil vindt dit leuk.
  11. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Maar dat moet toch ook, leven is niet alleen ellende.. Zal vast ergens goed voor zijn, ben ook niet iemand die er snel in blijft hangen :)
     
    Wishmommy84 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  12. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Wat jammer zeg! Ik hoop dat de volgende ronde jouw ronde wordt!
     
    Flowerpower3 vindt dit leuk.
  13. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    1 dpo niks
    2 dpo niks
    3 dpo niks
    4 dpo een beetje emotioneel
    5 dpo een beetje weeïg gevoel, zeg maar lijkt een beetje misselijk, maar net niet, ontlasting dunnig
    6 dpo weeïg gevoel blijft, beetje opgeblazen gevoel, moe maar slecht geslapen (te laat naar bed)
    7 dpo nog steeds een weeïg gevoel, emotioneel
    8 dpo, weeïg gevoel houdt aan, maar op de achtergrond, steekjes in mijn liezen, krampjes en een beetje het gevoel veel gas te hebben, waterige afscheiding, zeer veel lage rugpijn en buikkrampen, alsof ik ongesteld moet worden.
    9 dpo, lage rugpijn is weg, rommelende darmen houden aan, heel moe vandaag en heel raar gedroomd vannacht. Nog steeds waterige afscheiding. Emotioneel.
    10 dpo lage rugpijn (alleen tijdens het autorijden :confused:), waterige afscheiding, beetje emotioneel en vaker plassen.
    11 dpo opgeblazen buik, beetje krampen vanochtend en gek gedroomd. Last van mijn darmen.
    12 dpo, ongesteld :(
     
  14. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    OK negatieve test, I know, but freaking out a little bit. Mijn borsten beginnen steeds meer pijn te doen en heb me toch steken, met name rechts.. Wel zo af en toe wat mentruatie achtige krampjes gehad maar echt niet te vergelijken met een menstruatie, en mijn afscheidig is echt water, ik had uiteraard eerst mijn handen gewassen voor ik ging checken.. En dacht werkelijk dat ik mijn handen niet goed had afgedroogd. Zo waterig. Hoop dat het vandaag innestelingsdag is en dat ik toch niet ongi word. Wie duimpt er met mij mee hahahaaha... Oh OMG als ik naar de KV had gekund maar helaas, kan niet eerder dan morgen einde middag en heb niks meer in huis. Wat ik nu niet over zou hebben voor een predictor...
     
    Misspinkline25 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  15. Strijkplank

    Strijkplank Niet meer actief


    Shit, ja snap ik. Als ik hem je zou kunnen geven gad ik het gedaan!

    Toitoitoi met w88
     
  16. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Lief
     
  17. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ik heb veel testen gezien in 7 jaar helaas ook vals positief maar deze spant de kroon. Zelfde test, blanco van vanmorgen, heb hem wel snel aan de kant gedaan. Hij heeft recht op gelegen. Kom net thuis en met die strepen is hij opgedroogd. Echt Bizar! 20200928_081204.jpg 20200928_172451.jpg
     
  18. Strijkplank

    Strijkplank Niet meer actief


    Noujaaaaa, wat een gekkerd...nog nooit gezien! Heb je gelegenheid vanaaf opnieuw te testen?
     
  19. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Deze heb ik nog nooit gezien, bizar!
    Nog maar een keertje testen denk ik, heb je nog testen liggen?
     
    Strijkplank vindt dit leuk.
  20. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Heb niks meer, geen gelegenheid.. zal echt tot morgen avond moeten wachten en dat is prima. Maar deze is wel knap voor aan de muur hahaha
     
    Wishmommy84 en Strijkplank vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina