Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkplank

    Strijkplank Niet meer actief

    Nou inderdaad, het is gewoon knap haha
     
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Echt he, ik kan er echt hard om lachen!!
     
  3. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Huh.. Bizar!
     
  4. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
     
  5. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee. Is ronde 9 voor ons. Ik ben deze ronde begonnen met teunisbloemolie + tarwekiemolie.

    1DPO: Gevoelige borsten & jeuk aan de tepels. Verkouden en veel haarverlies.
    2DPO: Gevoelige borsten, jeuk aan de tepels en kleine puistjes op gezicht, bovenarmen en borst. Verkouden.
    3DPO: Zelfde als 2DPO.
    4DPO: Gisteravond heel erg moe, lag vroeg te slapen. Raar gedroomd. Nog steeds kleine puistjes. Verder niets bijzonders.
    5DPO: Niets bijzonders.
    6DPO: Op hoofdpijn na niets bijzonders.
    7DPO: Weinig tot geen afscheiding, ga er vanuit dat het deze ronde ook niet raak is. Borsten voelen zwaar. Verder geen bijzonderheden.
    8DPO: Borsten voelen vol en zwaar. Af en toe wat korte, milde kramp. Vanmiddag ineens heel veel afscheiding. Zit erg te snaaien :$
     
  6. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Extra test is niet nodig voel aan alles dat ik ongesteld word... c'est la vie ;)
     
  7. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
     
  8. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    9/10DPO: net wat steekjes onderin, ik weet niet of een innesteling nog mogelijk is? Ik had een beetje slijm met bloed vermengd. (Foto, niet kijken als je er niet tegen kan natuurlijk!!:o:)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  9. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik
     
    Room92 vindt dit leuk.
  10. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
     
    Room92 vindt dit leuk.
  11. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Volgens mij kan dat zeker, en ik zie inderdaad het beetje bloed... Superspannend!!
     
  12. Jonymeisj1234

    16 okt 2017
    80
    50
    18
    Vrouw
    Hi dames!

    Ik doe heel graag met jullie mee.
    Wij zijn voor ons 4e kindje bezig♡

    1 tm 5 dpo niks te merken.
    6 dpo --> steekjes in liezen
    7 dpo --> steken in liezen en wat krampjes.
    8 dpo ---> zwaar gevoel in baarmoeder, opgeblazen gevoel en licht bloedverlies met afvegen af en toe.

    ♡♡
     
    Room92 vindt dit leuk.
  13. Room92

    Room92 Lid

    30 aug 2020
    84
    45
    18
    Vrouw
    Ik schrijf ook weer mee. Is ronde 9 voor ons. Ik ben deze ronde begonnen met teunisbloemolie + tarwekiemolie.

    1DPO: Gevoelige borsten & jeuk aan de tepels. Verkouden en veel haarverlies.
    2DPO: Gevoelige borsten, jeuk aan de tepels en kleine puistjes op gezicht, bovenarmen en borst. Verkouden.
    3DPO: Zelfde als 2DPO.
    4DPO: Gisteravond heel erg moe, lag vroeg te slapen. Raar gedroomd. Nog steeds kleine puistjes. Verder niets bijzonders.
    5DPO: Niets bijzonders.
    6DPO: Op hoofdpijn na niets bijzonders.
    7DPO: Weinig tot geen afscheiding, ga er vanuit dat het deze ronde ook niet raak is. Borsten voelen zwaar. Verder geen bijzonderheden.
    8DPO: Borsten voelen vol en zwaar. Af en toe wat korte, milde kramp. Vanmiddag ineens heel veel afscheiding. Zit erg te snaaien :$
    9DPO: Nog steeds erg te snaaien, borsten doen pijn, kramp.
    10DPO: ongesteld.

    Op naar ronde 10 :(
     
  14. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
    6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen
     
    thephantom vindt dit leuk.
  15. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Balen zeg, zo niet leuk :(
     
    Room92 vindt dit leuk.
  16. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
    6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen
    7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks
     
  17. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.378
    7.902
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

    1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
    6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen
    7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early
    8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden
     
  18. nm1

    nm1 Nieuw lid

    29 sep 2020
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hoihoi, ik lees al even stiekem mee maar nog niks geplaatst..

    Ik ben al over mijn NOD heen maar weet niet precies hoeveel dagen. Mijn cycli waren tot nu toe (van wat ik bijgehouden heb) 24/26/28/26. Als ik uit ga van 26 dagen ben ik nu 4 dagen over mijn NOD heen en als ik van 28 dagen uitga 2 dagen...
    Heb alleen geen kwaaltjes, niet van een aankomende menstruatie maar ook niet van een zwangerschap... Wel rond mijn NOD waterige afscheiding gehad maar dat wordt nu ook iets minder. Ohja, heb woensdag een test gedaan en die was wit...
     
  19. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Ik doe ook weer een ronde mee, (heb er weinig vertrouwen in maar waarom ook niet)
    Positieve ovulatietest op 16 DPO (18 sept). Eisprong duidelijk gevoelt op 19 Sept.
    Gezellig gemaakt op, 12-09, 14-09, 17-09, 19-09, 20-09
    (je kunt maar niet zeker genoeg zijn hahaha)


    1 DPO: geen bijzonderheden, voor de zekerheid nog een keer gezellig gemaakt
    2 DPO: Alleen een beetje moe, lage rug pijn maar had verkeerd gelegen in bed. Niet echt iets concreets.
    3 DPO: Temp. 36.5. Beetje obstipatie, en daarvan buikpijn ook in maagstreek. Beetje baking soda genomen en naar het toilet geweest. Ging weer over. Zal niks met een bevruchting te maken hebben gehad lijkt mij, op de bank koude rillingen. Daardoor mij nog dikker aangekleed.
    4 DPO: Temp 36.4, heel licht zeurderig menstruatie kramp, ook een beetje een blaasontstekingsgevoel, heeft een half uurtje aangehouden, afscheiding was eerst wat droog, gedurende de dag wat meer, wit en plakkerig. Heel even een zeurderig gevoel in de onderrug gehad maar is snel weer weg getrokken. S'avonds tijdens koken (dan luister ik graag muziek en dans ik door de keuken ;) ) trekkerig gevoel en een paar steken.
    5 DPO: Temp 36.6. Moe gevoel achter mijn ogen, lichte hoofdpijn, beetje neusverkouden, niks geen last van mijn borsten of tepels of het idee dat ze groter zijn. Had ik vorige cyclus ook niet en werd ik ook gewoon ongesteld... Nu net bij uitrekken pijn links en rechts, buik voelt ook vol maar ga slechter naar het toilet de laatste dagen.
    Edit: Emo, bij opstaan felle steek rechts, licht zeurderige kramp, voor slapen gaan felle steek links en rechts ter hoogte van de eierstokken.
    6 DPO: 36.4, op gestaan met volle borsten, 15 min menstruatie krampjes, buik voelt zwaar maar zal de obstipatie wel zijn. Rechter borst word gedurende de dag gevoeliger, weer een steek bij op staan rechts, afscheiding is net wit behang plaksel.
    7 DPO: Edit: 36.9, vanmorgen nergens last van, geen gevoelige borsten of vol gevoel. Echt niks, vanmiddag zijn borsten wat meer opgezet, alleen rechts is bij aanraken gevoelig. Afscheiding room wit, niet anders dan normaal. Hier en daar een steek maar dat wijd ik nog steeds aan de obstipatie. Weinig honger tot een uur of 4. Daarna langzaam op gang.
    8 DPO: Edit: 36.8 Denk dat deze gaat dalen en ik gewoon ongesteld word, heb er weinig vertrouwen in. Wel een klein beetje misselijk en een beetje duizelig, na wat te eten was het over. Eindelijk naar de WC geweest, borsten leken minder te worden maar kwamen weer op gedurende de dag. Beetje gerommel in mijn buik voor het slapen.
    9 DPO: 36.7, negatieve test, tuurlijk is het vroeg maar vaak betekend wit ook echt wit bij mij en gok ik dat ik vandaag of morgen toch echt ongesteld word. Wat krampjes hier en daar en gelukkig komt mijn stoelgang weer wat op gang. Borsten zijn nog gevoelig. Zie test

    10 DPO 29/09: niks
    11 DPO 30/09 niks
    12 DPO 01/10 ONGESTELD
     
  20. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Ik zou nog een testje doen. Je lichaam kan ook nog aan het ontpillen zijn en nog niet zo’n regelmaat hebben. Ikzelf heb elke maand een andere luteale fase lengte dus is lastig tellen.
    Test gaat je waarschijnlijk uitsluitsel geven
     

Deel Deze Pagina