Hee lieve dames.. even wat minder aanwezig geweest want ik kreeg weer eens geen meldingen.. ik heb een vraagje heb net een zwangerschapstest gedaan (9dpo, ik weet het veels te vroeg, maar heb er nog 25 liggen dus dacht doe het voor de lol). Zien jullie hier wat? Ik zag een tuurstreepje maar wellicht wil ik te graag...
Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden 1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks Edit: erg opgeblazen buik 4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is (tmi sorry) 5 DPO --> 37.0, helemaal niks Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn 6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen 7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early 8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden 9 DPO --> 36.9, weer nega sensitest, tepels beginnen wat pijnlijker te worden lijkt het, verder niks
Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden 1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks Edit: erg opgeblazen buik 4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is (tmi sorry) 5 DPO --> 37.0, helemaal niks Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn 6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen 7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early 8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden 9 DPO --> 36.9, weer nega sensitest, tepels beginnen wat pijnlijker te worden lijkt het, verder niks 10 DPO --> 37.0, weer nega test, menstruatie gevoel, gevoelige tepels
Net zoals de vorige ronde ga ik nu ook weer een ronde mee doen. Ik had gisteren, dinsdag 22 september, een positieve ovulatietest. Ik verwacht dat ik morgen 1 DPO ben! De vorige keer had ik maar een luteale fase van 9 dagen voordat ik ongesteld werd. We zitten nu in ronde 2, dus ik ga er vanuit dat mijn lichaam nog een manier aan het zoeken is om ongesteld te gaan worden (wanneer dat dan ook mag gaan zijn), dus vandaar dat ik wel een lijstje heb gemaakt met 14 dagen. 24-09 | 1 DPO: Heel af en toe een pijnlijke steek in mijn schaamstreek, verder geen bijzondere dingen. In de avond dunnere ontlasting. 25-09 | 2 DPO: Een wat zeurderig gevoel rond mijn schaamstreek, verder vrij weinig. Ontzettende zin in een haring met uitjes (zal er vast niets mee te maken hebben, maar schrijf alle dingen die anders zijn dan normaal op) 26-09 | 3 DPO: Zo druk met van alles en nog wat dat ik geen kwaaltjes heb gemerkt. Het enige was dat ik gisteren heel erg chagerijnig was (meestal een week voor mijn ongesteldheid dus ik ga ervan uit dat het niet raak is) 27-09 | 4 DPO: Vanochtend steekjes in mijn buik. Verder vrij weinig tot nu toe. 28-09 | 5 DPO: Buikkrampen 29-09 | 6 DPO: Chagerijnig de hele dag door, vage buikkramp lijkt alsof ongesteldheid doorzet. 30-09 | 7 DPO: Dunne ontlasting, buikkrampen (vaag aanwezig) 01-10 | 8 DPO: "Gevoel van verstopt zijn", prikkelbaar 02-10 | 9 DPO: Ongesteldheid blijft weg, gevoel zegt dat het niet klopt. Doe een vroege test onder het mom van dan kan ik daarna ongesteld worden (is wel vaker gebeurt). Een heel vaag tweede (tuur) streepje binnen de tijd! 03-10 | 10 DPO: Early predictor gehaald en getest, zwanger! (zie foto) 04-10 | 11 DPO: vanochtend easy@home test gedaan die loopt op... 05-10 | 12 DPO: 06-10 | 13 DPO: 07-10 | 14 DPO: ZWANGER!