Dankjewel! Hopelijk voor jou ook deze ronde. Mijn duimen draaien voor iedereen hier. Als jullie het goed vinden blijf ik hier ook lekker reageren
Van welk merk is dit? Ik snap wel je onzekerheid. Ik heb de early predictor gehaald en die gedaan. Kwam een "dikke streep" 5 dagen voor menstruatie zou moeten komen (dus wel nog niet zo fel maar zeker een streepje). Vanochtend weer met andere testen gedaan en die streepjes lopen mooi op. Ik hoop ook voor jou!
Gefeliciteerd @thephantom ! Knuff voor de ongi's @Maudje123 zoals al elders geschreven, ik heb nog nooit een valse sensitest gehad en die gaf eerder positief dan de predictor. Duim verschrikkelijk hard voor een mooie oploop bij jou
Oh van dat tempen heb ik geen verstand Hoop voor je dat je positief blijft testen! Want dat steepje op je andere test is best wel duidelijk! was die binnen afleestijd?
Die andere test wel ja Mss dat ik morgenochtend nog ga testen als bijvoorbeeld mijn temp gelijk blijft
Hier op cyclusdag 25 (vorige maand cyclus 30 dagen). Ben heel benieuwd deze maand! Eigenlijk verwacht ik Gewoon ongesteld te worden. Sinds gister heb ik het wat koud en af en toe buikpijn. Durf nog nier te testen, bang voor negatieve test.
Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden 1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks 2 DPO --> 36.8, niks 3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks Edit: erg opgeblazen buik 4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is (tmi sorry) 5 DPO --> 37.0, helemaal niks Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn 6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen 7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early 8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden 9 DPO --> 36.9, weer nega sensitest, tepels beginnen wat pijnlijker te worden lijkt het, verder niks 10 DPO --> 37.0, weer nega test, menstruatie gevoel, gevoelige tepels 11 DPO --> 36.7, niet getest ivm temp daling, menstruatie gevoel, wel vroeg om ongesteld te worden
Hoi allemaal! Ik ben gloednieuw, en kwam op deze site doordat ik de symptomen van 6 DPO ging google'en... Heel dom natuurlijk.. want je ziet gelijk spoken.. Maar hey.. ik zie gelijk dat ik niet de enige ben! Dus hier ook mijn lijstje: 1 DPO Keelpijn + hoofdpijn (geen corona) 2 DPO Wat meer afscheiding dan normaal + opgeblazen gevoel + keelpijn + hoofdpijn 3 DPO Geen bijzonderheden + keelpijn + hoofdpijn + heel moe 4 DPO Wat meer afscheiding dan normaal + heel moe + onrust 5 DPO Veel menstruatieachtige krampjes + vergrote borsten die ook pijn doen + wat meer afscheiding dan normaal + zooo opgeblazen en super veel scheetjes.. en in de avond even een Flinke kramp gehad die meer leek op mijn endometriose pijn.. 6 DPO vergrote borsten die ook pijn doen + beetje sloom en geen energie + hele dag honger maar ook weer nergens zin in + soort leeg gevoel in mijn buik Ik lees geïnteresseerd mee!