Symptomen per DPO - deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Roxy1994, 15 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nm1

nm1 Nieuw lid

29 sep 2020
    3
    1
    3
    Vrouw
    #4701 nm1, 6 okt 2020
    Laatst bewerkt: 6 okt 2020
    Gefeliciteerd Wishmommy en Thephantom!! Spannend Maudje123, heb je nog getest?

Dus toch ongesteld geworden zaterdag... Heel erg balen weer.

Bij ons hebben we ook echt even voor een keuze gestaan. Wij hebben onze bruiloft moeten verplaatsen naar volgend jaar augustus. Nu hadden we eigenlijk besproken dat afgelopen ronde onze laatste ronde zou zijn om te proberen en dan even te stoppen tot mei i.v.m. het trouwen. Ik had zo gehoopt dat het deze ronde zou lukken maar werd dus toch ongesteld. Nu was ik natuurlijk nog verdrietiger omdat we door dat kut virus onze bruiloft al moeten uitstellen en nu onze andere grote droom dus ook. :mad: Dus hebben we er goed over nagedacht over wat we nou het allerliefste willen en dat is een kindje, dus gaan we gewoon door. Als het moet, verplaatsen we onze bruiloft gewoon weer.. :rolleyes: Wie weet duurt het nog even voordat het lukt maar ik ben blij met de keuze en dat we er gewoon beide achter staan.

Misspinkline25 vindt dit leuk.
  2. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Nee niet meer getest, temp wel weer omhoog naar 36.9

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  3. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
    6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen
    7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early
    8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden
    9 DPO --> 36.9, weer nega sensitest, tepels beginnen wat pijnlijker te worden lijkt het, verder niks
    10 DPO --> 37.0, weer nega test, menstruatie gevoel, gevoelige tepels
    11 DPO --> 36.7, niet getest ivm temp daling, menstruatie gevoel, wel vroeg om ongesteld te worden
    12 DPO --> 36.9, temp weer omhoog, niet getest, menstruatie gevoel nagenoeg weg. Snap er niks meer van :confused:

Misspinkline25 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Maudje123 vindt dit leuk.
  5. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ga nergens vanuit hoor, stom lijf :roflmao:

6. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Jonge doe even een test! Ik ben team positief:p

Nee zonder gekheid, wat super knap dat jij je zo kunt inhouden zeg! Ben zeeeeer benieuwd naar jouw test! Wanneer is de planning om te gaan testen?

Maudje123 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  7. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ja was de nega testen zo zat. Stel nou dat mijn ei toch later is geweest of wat dan ook
    Of wat er zat niet goed is geweest
    En was gister chagrijnig van mijn lage temp dat ik geen behoefte had aan testen
    Eerste mogelijkheid voor mij is morgenochtend, wil dan wel met ochtendurine testen
    Maar weet het nog niet heb er niet ben vetrouwen in om eerlijk te zijn :rolleyes:

8. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Ja snap je ook wel hoor! Maar je had al een positieve test in handen, Vandaar zo benieuwd! Heb je die nacht van de tempdaling even goed geslapen, even lang, niet eruit, blablabla? Zo van: kan je temp dip niet een andere verklaring hebben?

9. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Kan de temp dip evt wel verklaren, want had hier al gevraagd of slechte slaap invloed had. Heb de nacht voor de temp dip slechter geslapen dan andere nachten
    Vannacht wel weer goed geslapen

Maar ik heb voor mezelf op deze manier het gevoel dat ik alles maar aangrijp om aan vast te houden

10. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93
    Vrouw
    Dan moet ik nog even geduld hebben haha:D Wacht jouw test af! Succes❤️

Maudje123 vindt dit leuk.
  11. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ga sowieso morgen testen denk ik als mijn temp nog steeds hoog is en niet ongesteld ben
    Dankje, lief van je

Room92, Dubbeltje82 en Tylak1234 vinden dit leuk.
  12. kim92a

kim92a Actief lid

5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal! Ik ben gloednieuw, en kwam op deze site doordat ik de symptomen van 6 DPO ging google'en... Heel dom natuurlijk.. want je ziet gelijk spoken.. Maar hey.. ik zie gelijk dat ik niet de enige ben! :)

Dus hier ook mijn lijstje:

1 DPO Keelpijn + hoofdpijn (geen corona)
    2 DPO Wat meer afscheiding dan normaal + opgeblazen gevoel + keelpijn + hoofdpijn
    3 DPO Geen bijzonderheden + keelpijn + hoofdpijn + heel moe
    4 DPO Wat meer afscheiding dan normaal + heel moe + onrust
    5 DPO Veel menstruatieachtige krampjes + vergrote borsten die ook pijn doen + wat meer afscheiding dan normaal + zooo opgeblazen en super veel scheetjes.. :oops: en in de avond even een Flinke kramp gehad die meer leek op mijn endometriose pijn..
    6 DPO vergrote borsten die ook pijn doen + beetje sloom en geen energie + hele dag honger maar ook weer nergens zin in + soort leeg gevoel in mijn buik.
    7 DPO vergrote borsten die licht pijn doen + hele dag honger + krampjes... Ik wil zo zo zo graag testen xD
    8 dpo
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
    15 dpo - ongesteld?

13. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Yesss ik ga eindelijk weer een DPO lijstje meedoen! Ik heb nu mijn 1e ronde clomid gehad en we zijn aan het proberen voor ons eerste kindje. Gister een echo gehad en daar was een eitje te zien van 20 mm die dus elk moment kon springen. Naar verwachting is ie vandaag gesprongen dus vanaf morgen 1 dpo :D :D volgende week nog wel een bloed test om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong was.

Summer18, Dubbeltje82, Wishmommy84 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Ronde 3, ik mag mijn lijstje weer bijhouden

1 DPO --> 36.7, diarree, verder niks
    2 DPO --> 36.8, niks
    3 DPO --> 36.9, hoofdpijn en rugpijn, verder niks
    Edit: erg opgeblazen buik
    4 DPO --> 36.9, darmen wat van slag, verder niks
    Edit: gelige afscheiding wat normaal wit is o_O (tmi sorry:oops:)
    5 DPO --> 37.0, helemaal niks :rolleyes:
    Edit: drukkend/zeurend gevoel links onderin mijn buik en nu ook rugpijn :eek:
    6 DPO --> 37.2, drukkend gevoel onderin mijn buik, lage rugpijn ook links, opgeblazen, vandaag veel plassen
    7 DPO --> 36.8, innestelingsdip? Beetje zwaar gevoel in mijn onderbuik, verder niks, vals positieve test action early
    8 DPO --> 37.0, negatieve test sensitest extra vroeg, gevoel dat tepels iets beginnen te branden
    9 DPO --> 36.9, weer nega sensitest, tepels beginnen wat pijnlijker te worden lijkt het, verder niks
    10 DPO --> 37.0, weer nega test, menstruatie gevoel, gevoelige tepels
    11 DPO --> 36.7, niet getest ivm temp daling, menstruatie gevoel, wel vroeg om ongesteld te worden
    12 DPO --> 36.9, temp weer omhoog, niet getest, menstruatie gevoel nagenoeg weg. Snap er niks meer van :confused:
    13 DPO --> 36.8, gevoelige tepels, niks wat verder op komende menstruatie wijst, nog niet getest ivm 0.1 graad temp daling

15. kim92a

kim92a Actief lid

5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal! Ik ben gloednieuw, en kwam op deze site doordat ik de symptomen van 6 DPO ging google'en... Heel dom natuurlijk.. want je ziet gelijk spoken.. Maar hey.. ik zie gelijk dat ik niet de enige ben! :)

2 DPO Wat meer afscheiding dan normaal + opgeblazen gevoel + keelpijn + hoofdpijn
    5 DPO Veel menstruatieachtige krampjes + vergrote borsten die ook pijn doen + wat meer afscheiding dan normaal + zooo opgeblazen en super veel scheetjes.. :oops: en in de avond even een Flinke kramp gehad die meer leek op mijn endometriose pijn..
    6 DPO vergrote borsten die ook pijn doen + beetje sloom en geen energie + hele dag honger maar ook weer nergens zin in + soort leeg gevoel in mijn buik.
    7 DPO vergrote borsten die licht pijn doen + hele dag honger + krampjes... Ik wil zo zo zo graag testen xD
    8 DPO Vannacht gewoon NIET geslapen :mad: (elke 2 minuten wakker worden om welke reden dan ook.. ) + Vergrote borsten die een beetje pijn doen + steek in mijn rechterbovenbeen + onrust in mijn darmen (maar heb een auto immuunziekte dus zou ook daar van kunnen komen)
    9 dpo
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
    15 dpo - ongesteld?

16. kim92a

kim92a Actief lid

5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    Question.. ik ben vandaag (waarschijnlijk) 8dpo, zie hierboven voor mijn lijstje..
    nou had ik op 4 dpo een mini beetje bloed bij mijn afscheiding. Gisteren avond had ik bij het afvegen een klein veegje roze.
    Nu heb ik krampen in mijn baarmoeder en heb ik een heel klein beetje licht bruin/roze afscheiding..

ideeën? o_O

17. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Kan innesteling zijn maar dat is op 4 dpo wel erg vroeg. Hoe lang ben je al met de pil gestopt? Kan het zijn dat je lijf nog aan het ontpillen is?

18. kim92a

kim92a Actief lid

5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    hee, thanks voor het meedenken! Ik ben al een ruim anderhalf jaar gestopt met de pil. (om te zien of het mijn depressie zou helpen) en we zijn sinds vorige maand met andere middelen gestopt om (hopelijk) ons gezinnetje uit te breiden.
    We hebben op 4DPO wel nog even geknuffeld.. dus misschien daardoor.. Maar verrassend dat het op 8DPO weer was..

19. kim92a

kim92a Actief lid

5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw

8 DPO Vannacht gewoon NIET geslapen :mad: (elke 2 minuten wakker worden om welke reden dan ook.. ) + Vergrote borsten die een beetje pijn doen + steek in mijn rechterbovenbeen + onrust in mijn darmen (maar heb een auto immuunziekte dus zou ook daar van kunnen komen) + van 4 tot 9 menstruatie achtige krampen + Witte vlokjes in mijn afscheiding..?
    9 dpo Negatief gestest (I know, was ook erg vroeg ) - afscheiding is klein beetje rozig
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
    15 dpo - ongesteld?

20. Tylak1234

Tylak1234 Bekend lid

11 jan 2019
    621
    588
    93