Oke nu echt 1 dpo ronde 1 clomid, 1e kindje 1 dpo: nergens last van 2 dpo: nu al gevoelige tepels, misschien door de clomid? 3 dpo: niets bijzonders 4 dpo: zere borsten en onrustige maag (morgen hoor ik de uitslag van bloedonderzoek of er daadwerkelijk een eisprong is geweest!!) Dit verhaal heeft een staartje gekregen! Uitslag van het bloed was goed, progesteron waarde was 39 (geen idee wat normaal is) Maar de gyn dacht dat ik vandaag al 9 dpo ben gezien die waarde en de echo's. Dus dan gaan we vrolijk verder op 9 dpo 9 dpo: veel kramp, zere borsten en steekjes in rug, liezen en buik (maar denk dat ik mezelf dit nu allemaal aanpraat ) 10 dpo: veel steekjes in mijn buik, liezen en rug. Erg misselijk geweest, maar was ook zo ineens weer over, nog steeds zere borsten en ook moe. Testje gedaan, als ik het perse wil lijkt er een lijntje te staan. Maar ik krijg het niet goed op de foto dus tot dusver negatief. 11 dpo: test negatief... wel veel buikpijn en zere borsten. Ik wacht nog even geduldig af.
Ik schrijf weer een keertje mee positieve ovulatiestest op 11 oktober 13 okt | DPO 1 | 58 BPM Kneiter gevoelige tepels/borsten. 14 okt | DPO 2 | 60 BPM Licht gevoelige tepels/borsten, spierpijn-achtig/drukkend gevoel in onderbuik vnl linkerkant 15 okt | DPO 3 | 60 BPM Gevoel van volle & gevoelige boobs en gevoelige tepels. 'S avonds wat milde kramp. En de hond doet vreselijk raar 16 okt | DPO 4 | 60 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. 17 okt | DPO 5 | 59 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. Na het wakker worden felle steekjes en kramp in bm. Verder een meh dag...moe, gaar, lui en vreselijk koud de hele tijd. 18 okt | DPO 6 19 okt | DPO 7 20 okt | DPO 8 21 okt | DPO 9 22 okt | DPO 10 23 okt | DPO 11 T E S T E N 24 okt | DPO 12 25 okt | DPO 13
Oke nu echt 1 dpo ronde 1 clomid, 1e kindje 1 dpo: nergens last van 2 dpo: nu al gevoelige tepels, misschien door de clomid? 3 dpo: niets bijzonders 4 dpo: zere borsten en onrustige maag (morgen hoor ik de uitslag van bloedonderzoek of er daadwerkelijk een eisprong is geweest!!) Dit verhaal heeft een staartje gekregen! Uitslag van het bloed was goed, progesteron waarde was 39 (geen idee wat normaal is) Maar de gyn dacht dat ik vandaag al 9 dpo ben gezien die waarde en de echo's. Dus dan gaan we vrolijk verder op 9 dpo 9 dpo: veel kramp, zere borsten en steekjes in rug, liezen en buik (maar denk dat ik mezelf dit nu allemaal aanpraat ) 10 dpo: veel steekjes in mijn buik, liezen en rug. Erg misselijk geweest, maar was ook zo ineens weer over, nog steeds zere borsten en ook moe. Testje gedaan, als ik het perse wil lijkt er een lijntje te staan. Maar ik krijg het niet goed op de foto dus tot dusver negatief. 11 dpo: test negatief... wel veel buikpijn en zere borsten. Ik wacht nog even geduldig af. 12 dpo: test nog steeds negatief, bang dat het niet gelukt is. Nog wel veel buikpijn en zere borsten. Maar dat zal dan van de progesteron zijn denk ik.
Ik schrijf weer een keertje mee positieve ovulatiestest op 11 oktober 13 okt | DPO 1 | 58 BPM Kneiter gevoelige tepels/borsten. 14 okt | DPO 2 | 60 BPM Licht gevoelige tepels/borsten, spierpijn-achtig/drukkend gevoel in onderbuik vnl linkerkant 15 okt | DPO 3 | 60 BPM Gevoel van volle & gevoelige boobs en gevoelige tepels. 'S avonds wat milde kramp. En de hond doet vreselijk raar 16 okt | DPO 4 | 60 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. 17 okt | DPO 5 | 59 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. Na het wakker worden felle steekjes en kramp in bm. Verder een meh dag...moe, gaar, lui en vreselijk koud de hele tijd. 18 okt | DPO 6 | 59 BPM Zie 5 DPO minus de felle krampjes. Heb een vreselijk humeur en zooooo koud al dagen... 19 okt | DPO 7 20 okt | DPO 8 21 okt | DPO 9 22 okt | DPO 10 23 okt | DPO 11 T E S T E N 24 okt | DPO 12 25 okt | DPO 13
@Misspinkline25 en als je nu toch uitgaat van dat je nu op (teruggerekend) 8 dpo zit? Dan is een negatieve test + de klachten helemaal niet gek.
Ja die gedachte spookte vandaag ook al even door mijn hoofd..... dat zou natuutlijk ook nog kunnen. Maar ik wilde jullie niet lastig vallen met dan officieel het meest verwarrende dpo lijstje ooit
Hoi allemaal ik schrijf ook weer mee. Ronde 5 voor 2e kindje. Geen ovulatietesten deze maand. Wel slijm in de gaten houden en temperaturen. Ei op CD 21 volgens FF. 0 DPO: 36.6. Vermoedelijke eisprong volgens FF. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. 1 DPO: 36.8. Eiwitachtig slijm. Zeurend gevoel in linker eierstok. Opgeblazen gevoel in buik. 2 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks 3 DPO: 37.0. Slijm lotionachtig met smiddags wat kleine kloddertjes dikker rekbaar slijm (snottig). Verder niks. 4 DPO: 36.9. Slijm lotionachtig. Verder niks.
Hier mijn lijstje: 1 DPO: niets 2 DPO: niets 3 DPO: niets 4 DPO: niets 5 DPO: vaag een paar keer een kleine steek onder in mijn buik 6: DPO: nagenoeg niets, soms een klein steekje onderin buik, verwaarloosbaar 7 DPO: idem, heel af en toe mini steekje naar liezen. Zou me niet zijn opgevallen als ik niet probeerde zwanger te worden 8 DPO: af en toe gaat mn aandacht even naar mn onderbuik, voel ik iets? Of let ik er gewoon zo veel op? Af en toe een klein steekje of even ‘zwaarder’ gevoel. Wat achteraf opviel: ik heb de gang (beneden) een paar keer (!) nagespeurd omdat ik dacht dat het daar naar plas rook. Niemand anders rook het. Een paar uur later zag ik dat mijn dochter haar onderbroek had uitgedaan (boven!) omdat er per ongeluk een paar druppels plas in gekomen was. 9 DPO: nagenoeg niets, wel gisterenavond een vaag prikkelend gevoel in tepels (heel even). positieve sensitest dipstick, positieve 2v5 kruidvattest 10 DPO: positieve sensitest, lijkt ietsje te zijn opgelopen. 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO:
1 dpo : niks 2 dpo : niks 3 dpo : niks 4 dpo : niks 5 dpo : humeurig / depri achtig 6 dpo : humeurig / depri achtig 7 dpo: huilbui gehad, roze bloed bij afvegen. 8 dpo: krampen, net alsof je enorm ongesteld moet worden. 9 dpo: tuurtest, zou dit wat worden? ( 3x vmk gehad dus nog wat voorzichtig )
Ik schrijf weer een keertje mee positieve ovulatiestest op 11 oktober 13 okt | DPO 1 | 58 BPM Kneiter gevoelige tepels/borsten. 14 okt | DPO 2 | 60 BPM Licht gevoelige tepels/borsten, spierpijn-achtig/drukkend gevoel in onderbuik vnl linkerkant 15 okt | DPO 3 | 60 BPM Gevoel van volle & gevoelige boobs en gevoelige tepels. 'S avonds wat milde kramp. En de hond doet vreselijk raar 16 okt | DPO 4 | 60 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. 17 okt | DPO 5 | 59 BPM Nog steeds het gevoel van volle & gevoelige boobs en (licht) gevoelige tepels. Na het wakker worden felle steekjes en kramp in bm. Verder een meh dag...moe, gaar, lui en vreselijk koud de hele tijd. 18 okt | DPO 6 | 59 BPM Zie 5 DPO minus de felle krampjes. Heb een vreselijk humeur en zooooo koud al dagen... 19 okt | DPO 7 Vannacht gedroomd dat ik een positieve twijfeltest had heel raar was doorgelopen Speldenprikjes in bm regio, duurde paar seconden. Heel de dag al hartkloppingen, duizelig en hoofdpijn (af en aan) 20 okt | DPO 8 21 okt | DPO 9 22 okt | DPO 10 23 okt | DPO 11 T E S T E N 24 okt | DPO 12 25 okt | DPO 13